Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65130000-3 Експлуатування систем водопостачання (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації фонтану в ЦПКіВ, Фонтанна площа)
Очікувана вартість
90 954,00 UAH
UA-2020-07-29-000784-a cfe666dcb4b8489e82543f65a6ffadcf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Собчук Олена

+380681387768 sobchukelena777@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Собчук Олена
+380681387768
sobchukelena777@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 20:00
Очікувана вартість: 90 954,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 909,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65130000-3: Експлуатування систем водопостачання


65130000-3 Експлуатування
систем водопостачання
(Послуги з технічного обслуговування та експлуатації фонтану в ЦПКіВ, Фонтанна площа)
Місце надання послуг: вул. Хлібна, 1 м. Вінниця, 21050, територія ЦПКіВ, Фонтанна площа.строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.12.2020 року.Більш детально зазначено в документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Послуги з технічного обслуговування та експлуатації фонтану в ЦПКіВ, Фонтанна площа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65130000-3 — Експлуатування систем водопостачання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактом отримання послуги згідно графіку. Розрахунки за Послуги здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за надані послуги протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї послуги протягом 7-ми календарних днів. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Надання послуг здійснюється незалежно від стану оплати за попередньо надані Виконавцем послуги (виконані роботи). Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:43
ДОДАТОК.docx
29 липня 2020 11:43
ДОДАТОК 2.docx
29 липня 2020 11:43
ДОДАТОК 3.docx
29 липня 2020 11:43
Оголошення про спр зак.docx
29 липня 2020 11:43
ДОДАТОК 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Поділля теплосервіс ЛТД" 89 954,00
UAH з ПДВ
89 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:47
Техн завд.pdf
04 серпня 2020 10:47
копія посвідчень2.pdf
04 серпня 2020 10:47
Копії посвідчень.pdf
04 серпня 2020 10:47
Лицензия.pdf
04 серпня 2020 10:47
Dozvil.pdf
04 серпня 2020 10:47
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 10:47
уповноважена особа.pdf
04 серпня 2020 10:47
Протокол засновників.pdf
04 серпня 2020 10:47
Наказ призн.директора.pdf
04 серпня 2020 10:47
Лист довкілля.pdf
04 серпня 2020 10:47
Договір.pdf
04 серпня 2020 10:47
Довідка персон дані.pdf
04 серпня 2020 10:47
довідка не платник ПДВ.pdf
04 серпня 2020 10:47
відомості учасника.pdf
04 серпня 2020 10:47
Витяг Єдиний податок.pdf
04 серпня 2020 10:47
Витяг ЛТД 2020_compressed.pdf
04 серпня 2020 10:47
статут 2020 новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поділля теплосервіс ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Поділля теплосервіс ЛТД"
#38782805
Переможець 89 954,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:45

Документи

07 серпня 2020 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Поділля теплосервіс ЛТД"
#38782805
89 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:58
ДУ 1 (1) (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:58
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:54
ТОВ Поділля теплосервіс _фонтан_ЦПКіВ.pdf укладений
14 серпня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .У зв’язку із зменшення обсягів закупівлі Сторони домовились зменшити суму Договору на 0,41 грн. (нуль грн. сорок одну коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 51-ДЦ-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 953,59
UAH