Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району
Очікувана вартість
233 200,00 UAH
UA-2020-07-29-000694-a 6b31a7f8129149f2909f9bf7439273ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оливенко Олексій Анатолійович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Оливенко Олексій Анатолійович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:33
Очікувана вартість: 233 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 166,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Всі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19000 кг
Придбання картоплі для навчальних закладів Вінницького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
400 кг
Придбання гороху для навчальних закладів Вінницького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:25
ТД_КАРТОПЛЯ_ 2020_2 -.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-000694-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бригида О.В., Код ЄДРПОУ:3722304479
Дата подання: 26 серпня 2020 12:37
Вимога
Неправомірне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 16:19
Доброго дня, Ваше звернення не задоволено.

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 12:37
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000029 ● f4afaee93e4a46c1ac6ef5888c9a3ee0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.10.2020 №58
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.10.2020 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-07-29-000694-а 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:38:25

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі та гороху для навчальних закладів Вінницького району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-29-000694-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
2. Чому у тендерній документації не міститься кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасник тендеру ФОП Нестеренко Марина Олегівна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 21 серпня 2020 року №1) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям стосовно гороху сушеного;
- пункту 2 Додатку 5 тендерної документації, в частині надання договору з виробником гороху сушеного або сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера, тощо або листа виробника про представництво його інтересів учасником?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-19 16:51:57

Пояснення

Щодо питання 1 повідомляємо наступне. Оголошення про проведення відкритих торгів містить коду товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, а саме код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля, який в найбільшій мірі відповідає назві предмету закупівлі. Щодо питання 2 повідомляємо наступне. У тендерній документації міститься п. 1.1. Розділу IV в якому зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій», а також посилання «визначається системою автоматично». Таким чином, кожен з учасників переглядаючи текст оголошення процедури закупівлі ознайомлюється з кінцевим строком подання тендерних пропозицій. Щодо питання 3 повідомляємо наступне.У складі тендерної пропозиції учасником тендеру ФОП Нестеренко Марина Олегівна надано Декларацію виробника (якісне посвідчення) № 2001 від 20.01.2020 р. виданий ТОВ НВФ «Віконт», який відповідає пункту 2 Додатку 5 тендерної документації, а саме сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера, тощо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано у встановленому законодавством порядку.

2020-11-09 15:52:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Марина Олегівна 185 700,00
UAH з ПДВ
147 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біла Наталія Вікторівна 214 520,00
UAH з ПДВ
148 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бригида О.В. 196 720,00
UAH з ПДВ
196 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 09:37
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:35
документи переможця
31 серпня 2020 09:35
оновлена пропозиція
12 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:40
21 Потужність.pdf
12 серпня 2020 13:40
20 Посвідчення якості.pdf
12 серпня 2020 13:40
19 Договір виробник.pdf
12 серпня 2020 13:40
18 Дог ФОП.pdf
12 серпня 2020 13:40
17 Дог Луцьк коп.pdf
12 серпня 2020 13:40
16 Дог лікарня коп.pdf
12 серпня 2020 13:40
15 горох.pdf
12 серпня 2020 13:40
14 Мед довідки.pdf
12 серпня 2020 13:40
13 Виписка ориг.pdf
12 серпня 2020 13:40
12 Виписка коп.pdf
12 серпня 2020 13:40
11 ІПН коп.pdf
12 серпня 2020 13:40
10 Паспорт коп.pdf
12 серпня 2020 13:40
9 ІПН ориг.pdf
12 серпня 2020 13:40
8 Витяг з ЄДР.pdf
12 серпня 2020 13:40
7 паспорт ориг.pdf
12 серпня 2020 13:40
6 Витяг з ДСФ ориг.pdf
12 серпня 2020 13:40
5 Довідки.pdf
12 серпня 2020 13:40
4 Технічні вимоги.pdf
12 серпня 2020 13:40
3 Ст. 17.pdf
12 серпня 2020 13:40
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 07:55
тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 07:55
ст.17.pdf
13 серпня 2020 07:55
Лист пояснення.pdf
13 серпня 2020 07:55
Довідка.pdf
13 серпня 2020 07:55
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 07:55
витяг з реєстру ПЄП.pdf
13 серпня 2020 07:55
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестеренко Марина Олегівна

ФОП Біла Наталія Вікторівна

ФОП Бригида О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нестеренко Марина Олегівна
#3343209385
Переможець 147 890,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Марина Олегівна
#3343209385
147 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:50
д.у.1.pdf укладений
09 листопада 2020 15:24
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:14
підписаний контракт укладений
07 вересня 2020 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 900,05
UAH
Причини розірвання договору: за згодою сторін