Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF)
Очікувана вартість
326 000,00 UAH
UA-2020-07-29-000661-a 4e10b2d00dd14287bae3124fe742d366
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 11:23
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 11:23
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:09
Очікувана вартість: 326 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, за адресою деяких місцевих загальних судів Харківської області, Додаток 1 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-29-000661-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА", Код ЄДРПОУ:43369595
Дата подання: 27 серпня 2020 18:26
Вимога
№ 26/08
від 26 серпня 2020 року. Тендерному комітету
Територіального управління Державної судової
адміністрації України у Харківській області
код ЄДРПОУ 26281249
Адреса: 61050, Харківська область, м. Харків,
майдан Героїв Небесної сотні, буд. 36, корп.2
електронна пошта: dsa-tender@hr.court.gov.ua
телефон +380577325535

Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
"ВКП "ТЕРМА"
код ЄДРПОУ 43369595
Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя
вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8
електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET
телефон: +380687344785





Інформація про закупівлю: ID: 4e10b2d00dd14287bae3124fe742d366

Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-000661-a
код за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети
з тирси твердих порід дерев та паливні брикети
з відходів дубу RUF)

Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника – 26.08.2020




Вимога
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель



Замовником торгів – Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-000661-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі код за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
ТОВ "ВКП "ТЕРМА" не може погодитись з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та тим самим порушив права і законні інтереси нашого підприємства як учасника процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені Законом України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному:

1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року «відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати копію гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків та/або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника у разі виникнення обставин, передбачених ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником надано гарантійний лист №14/12/08 від 12.08.2020, якій не містить інформації про строк сплати шрафу/ів та/або відшкодування збитків Замовнику.»
Згідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації вище зазначена вимога стосується Учасників процедури закупівлі, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним з Замовником-ініціатором договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не мало ніяких раніше укладених договорів про закупівлю із Замовником, а тому не могли бути застосовані санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало у складі своєї тендерної пропозиції Лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому зазначено, що Учасник процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На вимогу п. 2 Додатку 3 тендерної документації ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало Гарантійний лист про сплату штрафів та відшкодування збитків Замовнику, у якому гарантувало Замовнику сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків (за наявності обставин, зазначених у ч. 2 ст. 17 Закону). За відсутності обставин, зазначених у ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», не вказувалися строки сплати шрафу/ів та/або відшковування збитків на користь Замовника.
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав змогу розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах, але не зробив цього, визначивши переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ФОП Назимко Андрія Олександровича, що на 42000,00 грн більша ніж тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
Ще одним доказом необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» є те, що переможець процедури закупівлі ФОП Назимко Андрій Олександрович взагалі не виконав вимогу п. 2 Додатку 3 тендерної документації і не надав гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків та/або документ, що підтверджує оплату шрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника у разі виникнення обставин, передбачених ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

2. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року «Учасником надано дилерський договір з ТОВ «Альянс Прод Груп», предмет договору: на виготовлення твердого палива (пелети), брикети з деревини та/або лушпиння соняшника без обсягу товару, без суми, строк дії 1 рік з дати укладання. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозиціюв разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не може погодитися з тим, що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Для підтвердження технічної специфікації ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало у складі тендерної пропозиції документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника» вих № 08/12/08 від 12.08.2020 року, «Лист Про фактичні технічні характеристики товару» від ТОВ «Альянс Прод Груп» вих. № 76/20 від 12.08.2020 року, а також Дилерський договір між ТОВ «Альянс Прод Груп» та ТОВ «ВКП «ТЕРМА» від 03.01.2020 року на поставку твердого палива пелети та брикети з деревини, що є дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Обсяг товару і сума не вказані в Дилерському договорі оскільки це не є обов’язковою умовою для заключення дилерських договорів. У протоколі засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року Замовник не вказує які саме норми чинного законодавства України були порушенні при заключенні Дилерського договору. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» неодноразово надавало цей Дилерський договір у складі своїх тендерних пропозицій і жодного разу у Замовників не виникало запитань щодо нього.
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав змогу розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах, але не зробив цього, визначивши переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ФОП Назимко Андрія Олександровича, що на 42000,00 грн більша ніж тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
Ще одним доказом необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» є те, що переможець процедури закупівлі ФОП Назимко Андрій Олександрович, надавши лист від виробника предмета закупівлі, жодним документом не підтвердив свої правові відносини із ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки», можливість поставки предмета закупівлі Учаснику. Крім того, у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України за кодом ЄДРПОУ 01785003 можна знайти інформацію, що ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» не займається виготовленням паливних пелет та брикетів з деревини та їх оптовим продажем.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Виходячи з вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА»
3. Визнати переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ВКП «ТЕРМА».



З повагою,

Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 16:59
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати копію гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків та/або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника у разі виникнення обставин, передбачених ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання цієї вимоги Учасником надано гарантійний лист №14/12/08 від 12.08.2020, якій не містить інформації про строк сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків Замовнику».
Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасником в зазначеній довідці не було зазначено період протягом якого застосовуються санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, а саме - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки зазначені невідповідності не стосувались випадків, що передбачені частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не надавав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Стосовно документів наданих учасником ФОП Назимко Андрієм Олександровичем на виконання вимог п. 2 Додатку 3 тендерної документації, то слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції наявний лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому зазначається період протягом якого застосовуються санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, а саме - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Відповідно до п.п.6 п.1 додатку 1 тендерної документації встановлена вимога до учасника: «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону, або яку Учасник вважає за потрібне надати».
На виконання цієї вимоги Учасником надано дилерський договір з ТОВ «Альянс Прод Груп», предмет договору: на виготовлення твердого палива (пелети), брикети з деревини та/або лушпиння соняшника без обсягу товару, без суми, строк дії 1 рік з дати укладання.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКП "ТЕРМА" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхилена на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 18:26
Вимога.PDF

Документи

01 вересня 2020 16:59
Протокол розгляду вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-29-000661-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА", Код ЄДРПОУ:43369595
Дата подання: 31 серпня 2020 19:00
Оскарження рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКП «ТЕРМА» Юридична адреса: 69097, Україна, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.32, кв.8. Код ЄДРПОУ 43369595, р/р № UA973133990000026007055753278 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399, Адреса електронної пошти: Vkp_terma@ukr.net Телефон: +380687344785 _______________________________________________________ Вих. № 01/31/08 від 31.08.2020 року Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКП "ТЕРМА" код ЄДРПОУ 43369595 Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8 електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET телефон: +380687344785 Замовник: Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області код ЄДРПОУ 26281249 Адреса: 61050, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної сотні, буд. 36, корп.2 електронна пошта: dsa-tender@hr.court.gov.ua телефон +380577325535 Підстави подання скарги: Необґрунтований вибір переможця Інформація про закупівлю: ID: 4e10b2d00dd14287bae3124fe742d366 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-000661-a код за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF) Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником торгів – Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-000661-a. Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі код за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА». ТОВ "ВКП "ТЕРМА" не може погодитись з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та тим самим порушив права і законні інтереси нашого підприємства як учасника процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені Законом України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно. Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному: 1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року «відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати копію гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків та/або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника у разі виникнення обставин, передбачених ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником надано гарантійний лист №14/12/08 від 12.08.2020, якій не містить інформації про строк сплати шрафу/ів та/або відшкодування збитків Замовнику.» Згідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації вище зазначена вимога стосується Учасників процедури закупівлі, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним з Замовником-ініціатором договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не мало ніяких раніше укладених договорів про закупівлю із Замовником, а тому не могли бути застосовані санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало у складі своєї тендерної пропозиції Лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому зазначено, що Учасник процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На вимогу п. 2 Додатку 3 тендерної документації ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало Гарантійний лист про сплату штрафів та відшкодування збитків Замовнику, у якому гарантувало Замовнику сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків (за наявності обставин, зазначених у ч. 2 ст. 17 Закону). За відсутності обставин, зазначених у ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», не вказувалися строки сплати шрафу/ів та/або відшковування збитків на користь Замовника. Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав змогу розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах, але не зробив цього, визначивши переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ФОП Назимко Андрія Олександровича, що на 42000,00 грн більша ніж тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА». Ще одним доказом необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» є те, що переможець процедури закупівлі ФОП Назимко Андрій Олександрович взагалі не виконав вимогу п. 2 Додатку 3 тендерної документації і не надав гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків та/або документ, що підтверджує оплату шрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника у разі виникнення обставин, передбачених ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року «Учасником надано дилерський договір з ТОВ «Альянс Прод Груп», предмет договору: на виготовлення твердого палива (пелети), брикети з деревини та/або лушпиння соняшника без обсягу товару, без суми, строк дії 1 рік з дати укладання. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозиціюв разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не може погодитися з тим, що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Для підтвердження технічної специфікації ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало у складі тендерної пропозиції документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника» вих № 08/12/08 від 12.08.2020 року, «Лист Про фактичні технічні характеристики товару» від ТОВ «Альянс Прод Груп» вих. № 76/20 від 12.08.2020 року, а також Дилерський договір між ТОВ «Альянс Прод Груп» та ТОВ «ВКП «ТЕРМА» від 03.01.2020 року на поставку твердого палива пелети та брикети з деревини, що є дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Обсяг товару і сума не вказані в Дилерському договорі оскільки це не є обов’язковою умовою для заключення дилерських договорів. У протоколі засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року Замовник не вказує які саме норми чинного законодавства України були порушенні при заключенні Дилерського договору. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» неодноразово надавало цей Дилерський договір у складі своїх тендерних пропозицій і жодного разу у Замовників не виникало запитань щодо нього. Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав змогу розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах, але не зробив цього, визначивши переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ФОП Назимко Андрія Олександровича, що на 42000,00 грн більша ніж тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА». Ще одним доказом необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» є те, що переможець процедури закупівлі ФОП Назимко Андрій Олександрович, надавши лист від виробника предмета закупівлі, жодним документом не підтвердив свої правові відносини із ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки», можливість поставки предмета закупівлі Учаснику. Крім того, у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України за кодом ЄДРПОУ 01785003 можна знайти інформацію, що ПСК «Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» не займається виготовленням паливних пелет та брикетів з деревини та їх оптовим продажем. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3. Згідно із Додатком 1 тендерної документації (Розділ ІІ Вимоги до інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції та підляє завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів п.4) «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.» Довідки, гарантійні листи, що були надані ФОП Назимко Андрій Олександрович у складі тендерної пропозиції, не були оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Наприклад, відсутні дати складання документів, вихідні номери. Отже, тендерна пропозиція ФОП Назимко Андрій Олександрович не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і має бути відхилена. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21.08.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» 3. Скасувати рішення протоколу засідання тендерного комітету № 01-68/193-20 від 21.08.2020 року про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Назимко Андрій Олександрович. 3. Визнати переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ВКП «ТЕРМА». З повагою, Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2020 21:13
Рішення від 03.09.2020 №16570.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 21:13
Рішення від 22.09.2020 №17852.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення №17852-р/пк-пз від 22.09.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-000661-a скасувати рішення тендерного комітету № 01-68/192-20 від 21 серпня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВКП"ТЕРМА". 2. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» провести повторний розгляд пропозицій учасників по закупівлі: Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Деревні пелети з тирси твердих порід дерев та паливні брикети з відходів дубу RUF). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-000661-a.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 13:31

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 18:46
Скарга АМКУ.PDF
31 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:02
Електронний підпис

Документи подані замовником

08 вересня 2020 13:06
Інформація щодо скарги
08 вересня 2020 13:06
Інформація щодо скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000035 ● 93220fa1a04c41cb8fde4a25ff417b31
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.10.2020 № 217
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.10.2020 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

14 UA-2020-07-29-000661-a 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Північно-східного офісу держаудитслужби від 23.10.2020 встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі - UA-2020-07-29-000661-a. Територіальне управління зобов’язали здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Територіальне управління в термін п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку зобов’язане оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення. Керуючись вищезазначеним висновком, п. 11.1 Договору № 34т-20 від 16.10.2020, територіальне управління направило ТОВ «ВКП «ТЕРМА» лист за вих. № 06-14/2878/2020 від 26.10.2020 для розгляду та проект Додаткової угоди № 1 про припинення Договору № 34т-20 від 16.10.2020. Зазначений лист було направлено 26.10.2020 о 15 год. 23 хв. на електронну адресу vkp_terma@ukr.net , 27.10.2020 зазначений лист був відправлений рекомендованим листом з повідомленням на адресу: 69097, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8. Станом на 30.10.2020 жодної відповіді, в тому числі і підписаного екземпляру додаткової угоди від ТОВ «ВКП «ТЕРМА» до територіального управління не надходило. На неодноразові дзвінки на тел. +0380687344785 протягом 29-30 жовтня 2020 року відповіді не надано. 30.10.2020 територіальне управління повторно направило проект Додаткової угоди № 1 про припинення Договору № 34т-20 від 16.10.2020 для розгляду та підписання на адресу ТОВ «ВКП «ТЕРМА». У разі, якщо в термін до 06.11.2020 ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не буде підписано зазначену Додаткову угоду, з метою недопущення порушень чинного законодавства, територіальне управління звернеться до господарського суду щодо розгляду питання про примусове розірвання Договору № 34т-20 від 16.10.2020 в судовому порядку.

2020-10-30 14:54:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" 277 000,00
UAH з ПДВ
259 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" 286 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 302 000,00
UAH з ПДВ
302 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 18:09
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:01
Довiренiст__2020(ПКГ).pdf.p7s.zip
12 серпня 2020 18:01
Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf.p7s.zip
12 серпня 2020 18:01
20680_Гарантия.pdf.p7s.zip
12 серпня 2020 18:01
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЇЯ.pdf
12 серпня 2020 18:01
Довідка щодо ліцензії..pdf
12 серпня 2020 18:01
п.11 частини 1 статті 17.pdf
12 серпня 2020 18:01
п.10 ч. 1 Ст. 17.pdf
12 серпня 2020 18:01
Єдиний податок.pdf
12 серпня 2020 18:01
Витяг_USR_1006896154.pdf
12 серпня 2020 18:01
паспорт, инн.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:59
Dovidka_20265479010520648994.pdf
08 жовтня 2020 16:59
Копія ІПН Чеботар Е.Ю.PDF
08 жовтня 2020 16:59
Dovidka_20265479010520648994.pdf.p7s
13 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:49
Копія ІПН Чеботар.PDF
13 серпня 2020 10:49
Додаток 2 до ТД - ТЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"

ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2862502959
Рішення скасоване 302 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:15
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ"
#2812309438
Рішення скасоване 259 935,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"
#43369595
Рішення скасоване 260 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:31
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2862502959
Рішення скасоване 302 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:31
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ"
#2812309438
Відхилено 259 935,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"
#43369595
Переможець 260 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:05

Документи

20 серпня 2020 15:34
Електронний підпис

Документи

21 серпня 2020 15:04
Електронний підпис

Документи

28 вересня 2020 13:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"
#43369595
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:24
Звіт про виконання договору укладений
05 січня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:02
Договір укладений
16 жовтня 2020 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір не виконано з наступних причин: 23.10.2020 в електронній системі закупівель було розміщено висновок про результати проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби (Харківська обл.) моніторингу закупівлі - UA-2020-07-29-000661-a, яким зобов’язано територіальне управління здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.