Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс)
Очікувана вартість
99 623 310,00 UAH
UA-2020-07-29-000084-c 64cad51bbc8f4d18add1b798fea1cf61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 11:47
Очікувана вартість: 99 623 310,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках № 3, 4 ВП РАЕС» (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:17
6088-20-ВТ-ТД_зм4.pdf
01 вересня 2020 16:16
6088-20-ВТ_ПО_зм_4.pdf
01 вересня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 08:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:17
6088-20-ВТ-ТД_зм4.pdf
18 серпня 2020 18:09
6088-20-ВТ-ТД_зм3.pdf
11 серпня 2020 12:33
6088-20-ВТ-ТД_зм2.pdf
04 серпня 2020 16:04
6088-20-ВТ-ТД_зм.pdf
29 липня 2020 08:07
6088-20-ВТ-ТД.pdf
01 вересня 2020 16:16
6088-20-ВТ_ПО_зм_4.pdf
18 серпня 2020 18:09
6088-20-ВТ_ПО_зм3.pdf
11 серпня 2020 12:33
6088-20-ВТ_ПО_зм2.pdf
04 серпня 2020 16:04
6088-20-ВТ_ПО_зм.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 99 293 424,65
UAH
99 293 424,65
UAH
Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 99 469 398,00
UAH
99 469 398,00
UAH
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 99 540 197,50
UAH
99 540 197,50
UAH
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:26
public_doc (7).pdf
21 вересня 2020 13:26
public_doc (7).p7s
16 вересня 2020 09:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 09:18
5.5.5. Цінова пропозиція.PDF
16 вересня 2020 09:18
5.5.1.Dovidka_20197710630560849352.pdf
10 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
10 вересня 2020 08:56
6. Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2020 08:56
5.3. Аналогічні договори.pdf
10 вересня 2020 08:56
8.2. Ліцензія ДСНС.pdf
10 вересня 2020 08:56
7. Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:35
Технічна специфікація.pdf
09 вересня 2020 13:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 13:35
наказ уповн. АП.PDF
09 вересня 2020 13:35
Ліцензія пожарна.pdf
09 вересня 2020 13:35
ліцензія будівельна.pdf
09 вересня 2020 13:35
Лист-заявка.pdf
09 вересня 2020 13:34
дозвіл 666.14.30.PDF
09 вересня 2020 13:34
дозвіл 160.13.56.PDF
09 вересня 2020 13:34
дозвіл 137.12.56.PDF
09 вересня 2020 13:34
дозвіл 045.12.56.PDF
09 вересня 2020 13:34
дозвіл 035.19.56.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 99 293 424,65
UAH
15 вересня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
99 293 424,65
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 16:18
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 10:25
6088-20-ВТ_ДУ6.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 10:12
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 10:12
6088-20-ВТ_ДУ5.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 14:42
6088-20-ВТ_ДУ4.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 14:42
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 17:05
6088-21-ВТ_ДУ3.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 12:00
6088-20-ВТ_ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 08:15
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:08
6088-20-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:50
KMBT_215_17248.pdf укладений
29 вересня 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10029
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: продовження терміну дії договору до 30.09.2022 р. та перенесення виконання робіт. Зміни, що внесені до істотних умов: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10029
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); зменшення обсягу закупівлі на 4 543 646,93 грн. в т.ч. ПДВ (чотири мільйони п’ятсот сорок три тисячі шістсот сорок шість грн 93 коп) 3 786 372 44 грн. без ПДВ Сума договору становить : 114 608 462,65 грн. в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10029
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Зміни, внесені цією додатковою угодою, стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. Випадки для внесення змін до істотних умов договору: зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10029
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 2. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10029
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та обсягу робіт.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10029
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 107 416 323,36
UAH (в тому числі ПДВ 17 902 720,56 UAH)