Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Білокуракинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41445553 |
Місцезнаходження: | 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33 |
Контактна особа: |
Зубкова Любов Іванівна +380646221276 osvita07072017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 06:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 895 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відстрочення платежу – 90 календарних днів, згідно розділу 3 проекту договору про закупівлю | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 23:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2020 23:50 |
Перелiк змiн.pdf | |
17 серпня 2020 23:49 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx | |
17 серпня 2020 23:49 |
Тендерна документація.pdf | |
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-5_до_ТД (Довідка огляду об_єкта).docx | |
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx | |
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf |
17 серпня 2020 23:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2020 23:50 |
Перелiк змiн.pdf
|
|||
17 серпня 2020 23:49 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx
|
|||
17 серпня 2020 23:49 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-5_до_ТД (Довідка огляду об_єкта).docx
|
|||
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx
|
|||
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx
|
|||
29 липня 2020 06:13 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 в Ліцензіата для отримання ліцензії та проводження відповідної господарської діяльності кількість виконавців таких робіт повинна становити “НЕ МЕНШЕ двох осіб”, тобто БІЛЬШЕ МОЖЕ БУТИ, але “не менше” для дотримання саме ліцензійних умов, а тому, для закупівлі “ДК 021:2015 – 45310000-3. Електромонтажні роботи (послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення)” враховуючи значний обсяг виконання послуг / робіт на 7 об'єктах Замовника:
1) Білокуракинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Білокуракинської селищної ради Луганської області;
2) Білокуракинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 Білокуракинської селищної ради Луганської області;
3) Курячівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області ;
4) Лизінської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області;
5) Нещеретівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області;
6) Комунального дошкільного навчального закладу (ясла - садок) № 3 "Берізка" Білокуракинської селищної ради;
7) Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 "Сонечко" Білокуракинської селищної ради);
та враховуючи вкрай стислі строки їх виконання учасник повинен мати достатню кількість працівників та відповідати наступним кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником, а саме кількість виконавців таких робіт / послуг повинна становити не менше 5 осіб (4 електромонтера, 1 налагоджувальник), що є цілком обґрунтовано та очевидно, оскільки два працівника не встигнуть виконати такий великий та складний обсяг робіт. Причому вимога про 5-ти виконавців не суперечить вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, де зазначено, що для дотримання ліцензійних умов виконавців має бути не менше 2-х, так як 5 осіб є більше 2 осіб (не менше двох осіб), то ліцензійні умови в такому разі буде дотримано.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам чинного законодавства та Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
А отже, вимоги щодо надання учасниками довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Додатку №2 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги Додатку №2 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідні документи можуть бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням - http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” (з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX).
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Просимо видалити цю вимогу, тому що вона не впливає на складання тендерної пропозиції, вартості пропозиції або якості виконання робіт та призводить до дискримінаційних умов для підприємств з гарною якістю виконання робіт, репутацією, які знаходяться в інших регіонах України, яким прийдеться подолати сотні кілометрів для підписання документу. Крім того в Тендерному завданні не обґрунтована причина надання Акту обстеження об'єкту.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №1 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг виконання робіт / надання послуг, про що до речі акцентовано увагу учасників процедури закупівлі у його п.2.3 та в п.3 та п.4 цього ж Додатку, встановлено вимогу до Учасників, про те, що кошторисна документація повинна бути складена Виконавцем з урахуванням вимог тендерної документації та чинного законодавства. Невідповідність кошторисної документації учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності послуг, що є предметом закупівлі:
• Документи тендерної пропозиції учасника повинні бути складені у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та обов’язково доповнюватися таким комплектом документів:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості з пояснювальною запискою
- Локальний(і) кошторис(и);
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги робіт та матеріальні ресурси (у т. ч. поставки замовника: вода, електроенергія), то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Також, слід зауважити, що відповідно до вимог ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень мають виконуватися відповідно до проектної документації.
А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення проектної кошторисної документації, та уникнення неузгодженостей в такій проектні документації, у т. ч. щодо запропонованих учасником невідповідних еквівалентів устаткування (обладнання) та/або матеріалів, задля зазначення повного обсягу робіт та матеріальних ресурсів, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяги робіт / послуг по процедурі закупівлі “ДК 021:2015 – 45310000-3. Електромонтажні роботи (послуги монтажу системи пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням та системою оповіщення)” та відповідно отримати довідку огляду об'єкта (згідно додатку №5 до тендерної документації), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність робіт та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні роботи чи послуги, у т. ч. проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, транспортування / доставку обладнання до підпорядкованих Замовнику установ, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання, що передбачено п. 2.2 Проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про надання довідки огляду об'єкта (згідно додатку №5 до тендерної документації), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками довідки огляду об'єкта, відповідно до Додатку №5 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги Додатку №5 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням - http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” (з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX).
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000038 ● 5e26ebbd2ad4443290862c72c26ebc72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.09.2020 № 59
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.09.2020 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-07-29-000039-c 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання п. 3 відповідно до висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-29-000039-c (дата публікації висновку 30,09,2020 року), нами було здійснено такі заходи по усуненню порушень, а саме: * відповідно до вимог законодавства розірвано Договір-VT-126__07-09-2020., на підтвердження надаємо додаткову угоду № 2 від 05.10.2020 року.
2020-10-06 10:34:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
1 690 332,01
UAH з ПДВ
|
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" |
1 800 713,32
UAH з ПДВ
|
1 687 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Переможець |
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 21:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 09:39
|
ДУ _ 2 від 05.10.2020.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 19:54
|
ДУ - 1 від 08.09.2020.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 19:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 14:59
|
Договір-VT-126__07-09-2020.pdf | укладений |
07 вересня 2020 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін домовились внести в договір зміни в розділ 4 п.4.2 |
Номер договору про закупівлю: | VT/126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |