Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт східців парадного входу Будинку культури с. Студениця, вул. Центральна, 42 а (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 "45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація")
Очікувана вартість
65 935,20 UAH
UA-2020-07-28-009832-c cddc2209e22f49f7968e637e3ce33cab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 65 935,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме:
-інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє;
-документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника;
-сертифікати, гарантійні листи виробника;
-рекламні проспекти, аналітичні статті тощо.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт східців парадного входу Будинку культури с. Студениця, вул. Центральна, 42 а (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 "45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 42 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати (порядок розрахунків): оплата за виконані роботи здійснюється згідно договору на підставі акту виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3 шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 20:23
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
28 липня 2020 20:23
Додаток 3.docx
28 липня 2020 20:23
Додаток 1.docx
28 липня 2020 20:23
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРРЕМБУДМАЙСТЕР" 63 035,00
UAH з ПДВ
63 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРРЕМБУДМАЙСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРРЕМБУДМАЙСТЕР"
#39047292
Переможець 63 035,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 11:54

Документи

11 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:53
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРРЕМБУДМАЙСТЕР"
#39047292
63 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:53
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:01
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:18
Договір.PDF укладений
28 серпня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 63 035,00
UAH