Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення капітального ремонту покрівлі житлового будинку м.Вараш, Рівненської області, мікрорайону Вараш, будинок №12
Очікувана вартість
299 998,00 UAH
UA-2020-07-28-009810-c d044c11c855e46a6ab6bf554468cee5a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цьомах Ольга Василівна

+380967625502 olhiks27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ "ВАРАШ-КОМФОРТ"
Код ЄДРПОУ: 43254079
Місцезнаходження: 34403, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-нВараш, буд.10А
Контактна особа: Цьомах Ольга Василівна
+380967625502
olhiks27@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 20:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 20:15
Початок аукціону: 05 серпня 2020 11:31
Очікувана вартість: 299 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 999,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
548 м.кв
проведення капітального ремонту покрівлі житлового будинку м.Вараш, Рівненської області, мікрорайону Вараш, будинок №12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34403, Україна, Рівненська область, Вараш, м-нВараш, будинок 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після часткового виконання робіт Аванс 5 Робочі 20
Виконання робіт після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 09:27
Вимоги замовника ВарашКомфорт.docx
28 липня 2020 20:14
ДОГОВІР покрівля 12.docx
28 липня 2020 20:14
ДА Вараш 12.xls
29 липня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 09:27
Вимоги замовника ВарашКомфорт.docx
28 липня 2020 20:14
Вимоги замовника ВарашКомфорт.docx
28 липня 2020 20:14
ДОГОВІР покрівля 12.docx
28 липня 2020 20:14
ДА Вараш 12.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та уточнення щодо класу наслідків об'єкту
Дата подання: 30 липня 2020 16:32
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:01
Згідно поданої вами тендерної документації, у частині «Вимоги замовника «Вараш-Комфорт», по спрощеній закупівлі на проведення капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: Рівненська область, місто Вараш, мікрорайон Вараш, будинок 12 було застосовано ряд дискримінаційних умов, зокрема: - згідно ч.ІІ.п.1.Подання пропозиції, (інструкції учасникам), вами вимагається надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ОСББ «Вараш-комфорт» (додаток 2 цих вимог, форма 2) ДК 021:2015:45260000-7 багатоквартирних житлових будинків в умовах експлуатації; - у ч.ІІ.п.4.Подання пропозиції, зазначено, що розташування (юридична адреса) виконавця має бути в 30-ти кілометровій зоні від міста Вараш; - у ч.ІІ.п.6.Подання пропозиції, необхідною умовою зазначено наявність в Учасника статутного капіталу розміром не менше 100000,00грн. Зазначені дискримінаційні умови унеможливлюють участь постачальників з інших міст і регіонів, перешкоджають участі в закупівлі, що призводить до значного зменшення конкуренції та легкого відбору необхідного постачальника і свідчить про явні корупційні наміри. Нагадуємо, що згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Просимо внести зміни до поданої вами тендерної документації(викласти в новій редакції) та усунути вимоги, що є дискримінаційними для учасників торгів, оскільки це є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, просимо уточнити, до якого класу наслідків відноситься даний об’єкт, відповідно розрахунку проектно кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь щодо Ваших запитань:
1. Вимога до виконавця в наданні не менш 5 аналогічних договорів з ОСББ пов’язана з тим, що ОСББ – це об’єднання співвласників майна, і правління ОСББ несе підвищену відповідальність перед мешканцями, тому ми вимагаємо, щоб роботи були виконані якомога більш якісно. З цієї причини, ми звертаємо велику увагу на відгуки наших колег (ОСББ ) . Хочу додати, що ця вимога ніяким чином не порушує закон, а навпаки дає змогу вибрати найоптимальнішу пропозицію.

2. місто Вараш – це нетипове місто, це місто супутник Рівненської АЕС і обмеження щодо розташування виконавця в 30-ти кілометровій зоні пов’язано саме з цим, так як в разі виникнення обставин непереборної сили, відстань не буде заважати виконавцю виконати свої договірні зобов’язання вчасно.

3. Щодо розміру статутного капіталу, то такі вимоги виходять з того, що правління у разі претензій до якості виконаних (підкреслюю - дороговартісних) робіт матиме змогу захистити інтереси співвласників об’єднання (ОСББ) , які за законом мають право задовольнити свої договірні вимоги до виконавця за рахунок його статутного капіталу.

4. Роботи на даний об’єкті відносяться до класу наслідків СС1.

Таким чином, у виставлених нами умовах не передбачається ніякої дискримінації до учасників, а навпаки, захищаються інтереси замовника (ОСББ) від непорядних та некомпетентних учасників.
Усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 31 липня 2020 13:54
Встановлені вимоги до учасників, щодо обмеження розташування виконавця робіт (Учасників аукціону), виконання аналогічних договорів з конкретним замовником (ОСББ) та конкретизацією розміру Статутного капіталу абсолютно ніяк не впливає на якість/обсяги/терміни виконання робіт, і тим більше не захищає інтереси замовника від «непорядних та некомпетентних учасників», а навпаки, ставить під сумнів законність діяльності ОСББ «Вараш-комфорт» та можливу наявність певної корупційної схеми. Встановлення таких вимого є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ і є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Варто було б нагадати, що за порушення у сфері закупівель передбачена адміністративна відповідальність, що регулюється ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Щодо класу наслідків об’єкту, то згідно Вашої відповіді, об’єкт відноситься до СС1.Яка поверховість житлового будинку? Відповідно до ДСТУ Б.В.1.2-16/2013, до СС1 не можуть можуть бути віднесені об’єкти: рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб; рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебуватимуть на об’єкті, - 100 осіб; житлові будинки понад чотири поверхи. Отже, якщо будинок більше 4 поверхів, то це вже не СС1,а СС2. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією, а проект по об’єкту з класом наслідків СС2 підлягають обов’язковій експертизі. Об’єкти, з класом наслідків СС2 мають право виконувати тільки суб’єкти господарювання, що мають ліцензію на право виконання відповідних робіт. Конкретизуйте, будь ласка, що мається на увазі під «виникненням обставин непереборної сили» які будуть заважати виконавцю виконати свої договірні зобов’язання вчасно, адже для цього існують умови договору про строки та порядок виконання робіт, а не обмеження у розташуванні Учасників закупівлі? Просимо усунути невідповідності у поданій Вами тендерній документації та викласти її в новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ" 253 906,80
UAH з ПДВ
226 906,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІМСЕРВІС" 299 998,00
UAH з ПДВ
235 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ДІМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАТОМБУДМОНТАЖ"
#36714555
Відхилено 226 906,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:38
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІМСЕРВІС"
#41474275
Рішення скасоване 235 900,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 22:25
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІМСЕРВІС"
#41474275
Переможець 235 900,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 22:29

Документи

07 серпня 2020 16:38
Протокол

Документи

10 серпня 2020 21:51
Протокол

Документи

10 серпня 2020 22:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 22:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ДІМСЕРВІС"
#41474275
235 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 22:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 00:22
ДУ 08320.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 22:45
Додаткова угода зміни до договору
22 серпня 2020 03:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення щодо відсутності включеного ПДВ
Номер договору про закупівлю: 083/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 083/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 235 900,00
UAH