Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 03440000-6 Продукція лісівництва (рулонний газон – 03441000-3)
Очікувана вартість
1 190 000,00 UAH
UA-2020-07-28-009553-c 716dc643a64f4423ad42f4a12db41358
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна Миколаївна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна Миколаївна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:36
Очікувана вартість: 1 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03440000-6: Продукція лісівництва


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 м.кв.
Код за ДК 021:2015 – 03440000-6 Продукція лісівництва (рулонний газон – 03441000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна, 11-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03440000-6 — Продукція лісівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на умовах післяоплати на протязі 30 банківських днів на підставі оформленої належним чином видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:50
Зміни до тендерної документації.doc
05 серпня 2020 17:50
Оголошення.docx
05 серпня 2020 17:50
Додаток № 2.doc
05 серпня 2020 17:50
Додаток № 3.docx
05 серпня 2020 17:50
Додаток № 1.doc
05 серпня 2020 17:50
Тендерна документація.docx
05 серпня 2020 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 18:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:50
Зміни до тендерної документації.doc
03 серпня 2020 15:13
Зміни до тендерної документації.doc
05 серпня 2020 17:50
Оголошення.docx
03 серпня 2020 15:13
Оголошення.docx
28 липня 2020 18:22
Оголошення.docx
05 серпня 2020 17:50
Додаток № 2.doc
03 серпня 2020 15:13
Додаток № 2.doc
28 липня 2020 18:22
Додаток № 2.doc
05 серпня 2020 17:50
Додаток № 3.docx
03 серпня 2020 15:13
Додаток № 3.docx
28 липня 2020 18:22
Додаток № 3.docx
05 серпня 2020 17:50
Додаток № 1.doc
03 серпня 2020 15:13
Додаток № 1.doc
28 липня 2020 18:22
Додаток № 1.doc
05 серпня 2020 17:50
Тендерна документація.docx
03 серпня 2020 15:13
Тендерна документація.docx
28 липня 2020 18:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договор, тендерная документация
Дата подання: 31 липня 2020 17:11
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:42
Доброго дня! 1. Яка мінімальна кількість поставок? 2. Яка кількість поставок? 3. У Додатку №1 написано, загальна кількість: 15 000 м2. Яка загальна кількість рулонного газону, 10 000 м2 чи 15 000м2? 4. Хто розвантажує рулонний газон? 5. Чи достатньо ЕЦП для підпису документів? 6. Додаток №2 (Договір) -відсутня специфікація. Просимо Вас надати специфікацію. 7. П.2.1. Якість Товару, що підлягає поставці, повинна відповідати - Яким документом повинна відповідати якість товару? 8. Чи достатньо сертифікату якості насіння рулонного газону? 9. П.11.6-П.11.7 (Додаток №2) Чи Вимагається забезпечення тендерної пропозиції? У Тендерної документації написано що забезпечення тендерної пропозиції- Не вимагається. Також у Оголошенні про проведення відкритих торгів п.14 Розмір забезпечення тендерних пропозиції –Відсутнє та п.15 Вид забезпечення тендерних пропозиції- Відсутнє. Чи Вимагається забезпечення тендерної пропозиції? Дякуємо Вам за відповіді на всі поставленні запитання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо поставки продукції, яка повинна здійснюватися партіями в кількості від 30 м.кв., виключно згідно із заявкою покупця, в якій зазначається строк поставки, що складає від двох до трьох робочих днів, включаючи завантаження продукції. Даний гарантійний лист повинен в повній мірі свідчити про те, що поставка, навантаження та розвантаження товару буде здійснюватися силами або за рахунок продавця.».
Також в пункті 1.3. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Договору, який викладено в додатку № 2 до тендерної документації передбачено зменшення обсягів закупівлі Товару.
Закупівля рулонного газону планується Замовником для забезпечення виробничих потреб підприємства для здійснення ремонтів об’єктів зеленого господарства і кількість однієї партії рулонного газону обумовлено такими факторами як: погодні умови, вандальські дії, загибель існуючого газону який було укладено у попередні роки і т.п. Передбачити і прорахувати обсяги заміни рулонного газону з вище перелічених причин неможливо, тому Замовник для встановлення недискримінаційних умов для всіх потенційних учасників зазначає про мінімальний розмір партії (30 м.кв.) (що може бути обумовлено місткістю машин Продавця) і не вказує максимальну, залишаючи за собою право подати заявку на весь обсяг закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації замовник має право подати Продавцю від однієї до більше трьохсот заявок.
2. В додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо поставки продукції, яка повинна здійснюватися партіями в кількості від 30 м.кв., виключно згідно із заявкою покупця, в якій зазначається строк поставки, що складає від двох до трьох робочих днів, включаючи завантаження продукції. Даний гарантійний лист повинен в повній мірі свідчити про те, що поставка, навантаження та розвантаження товару буде здійснюватися силами або за рахунок продавця.».
Також в пункті 1.3. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Договору, який викладено в додатку № 2 до тендерної документації передбачено зменшення обсягів закупівлі Товару.
Закупівля рулонного газону планується Замовником для забезпечення виробничих потреб підприємства для здійснення ремонтів об’єктів зеленого господарства і кількість однієї партії рулонного газону обумовлено такими факторами як: погодні умови, вандальські дії, загибель існуючого газону який було укладено у попередні роки і т.п. Передбачити і прорахувати обсяги заміни рулонного газону з вище перелічених причин неможливо, тому Замовник для встановлення недискримінаційних умов для всіх потенційних учасників зазначає про мінімальний розмір партії (30 м.кв.) (що може бути обумовлено місткістю машин Продавця) і не вказує максимальну, залишаючи за собою право подати заявку на весь обсяг закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації замовник має право подати Продавцю від однієї до більше трьохсот заявок.
3. Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.
4. Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.
5. Вимоги до оформлення та підписання тендерної пропозиції учасником викладені Замовником в пункті 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Вся запитувана Вами інформація відображена в пункті 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
6. Просимо Вас надати специфікацію. Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 2 до тендерної документації.
7. Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 2 до тендерної документації.
8. Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації. Вимога надання щодо сертифікату якості насіння рулонного газону відсутня.
9. Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 2 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФГ "Підгірне" 1 164 000,00
UAH з ПДВ
944 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРО-ГАЗОН" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рибалка Ігор Олександрович 1 189 000,00
UAH з ПДВ
1 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РУЛОННI ГАЗОНИ УКРАЇНИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:42
Гарантія 2.pdf
12 серпня 2020 17:42
умови експлуатації.pdf
12 серпня 2020 17:42
Гарантія 1.pdf
12 серпня 2020 17:42
сканирование (7).pdf
12 серпня 2020 17:42
сканирование (6).pdf
12 серпня 2020 17:42
сканирование (5).pdf
12 серпня 2020 17:41
сканирование (1).pdf
12 серпня 2020 17:41
сканирование (2).pdf
12 серпня 2020 17:41
сканирование (3).pdf
12 серпня 2020 17:41
сканирование (4).pdf
12 серпня 2020 17:41
Характеристика.pdf
12 серпня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 17:41
Статут 08.08.19..pdf
12 серпня 2020 17:41
Копия паспорта Рябко.pdf
12 серпня 2020 17:41
вытяг 05.08.2019 (2).pdf
12 серпня 2020 17:41
НДС.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:53
Гарантійні листи.PDF
12 серпня 2020 18:53
Витяг ПДВ.jpg
12 серпня 2020 18:53
Протокол №1-3.jpg
12 серпня 2020 18:53
Протокол №1 -2.jpg
12 серпня 2020 18:53
Протокол № 1-1.jpg
12 серпня 2020 18:53
Характеристики газону.pdf
12 серпня 2020 18:53
Статут Дніпро-Газон.pdf
12 серпня 2020 18:53
ТМ Садовий Центр ДаЛаС.pdf
12 серпня 2020 18:53
СпецЕко.pdf
12 серпня 2020 18:53
Договор Рай-Буд -2.pdf
12 серпня 2020 18:53
Договор Рай-Буд -1.pdf
12 серпня 2020 18:53
Довідки.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:21
Документи
12 серпня 2020 19:07
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:15
File0001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФГ "Підгірне"

ТОВ "ДНІПРО-ГАЗОН"

ФОП Рибалка Ігор Олександрович

ТОВ "РУЛОННI ГАЗОНИ УКРАЇНИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФГ "Підгірне"
#30260743
Відхилено 944 050,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:40
ТОВ "ДНІПРО-ГАЗОН"
#41419785
Відхилено 950 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 13:59
ФОП Рибалка Ігор Олександрович
#2841200831
Переможець 1 189 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рибалка Ігор Олександрович
#2841200831
1 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:54
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:52
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:35
ду 2 до дог Т09-14 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:05
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:42
Договор № Т09-14.pdf укладений
14 вересня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Абзац другий пункту 5.1. Розділу V. Поставка Товару Договору викласти в новій редакції: «Поставка товару повинна здійснюватися Продавцем партіями власними силами (включаючи навантаження, доставку та розвантаження), згідно із заявкою Покупця в письмовій формі, в якій визначається строк поставки, що складає від двох до трьох робочих днів, включаючи завантаження продукції, з моменту направлення заявки електронною поштою. Заявка направляється на електронну адресу Продавця: igor.rybalka20@gmail.com.» 2. Розділ ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти у наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ: Спеціалізоване комунальне підприємство "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська обл., місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А UA56 320478 00000 26001924888707 АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ МФО 320478 ІПН 033621520302, Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 ПРОДАВЕЦЬ: Фізична особа – підприємець Рибалка Ігор Олександрович Код ЄДРПОУ/РНОКПП : 2841200831 49040, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, ж/м ТОПОЛЯ-2, будинок 14, квартира 171 UA 88 305299 00000 26000026204043 АТ КБ «Приватбанк» МФО 305299 Платник єдиного податку - 2 група за ставкою 20% »
Номер договору про закупівлю: Т09/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг поставки товару на 4 290 м. кв., у зв’язку з чим другий абзац пункту 1.2. розділу I ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Договору викласти в наступній редакції: «Кількість товару: 5 710 м.кв.» 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зменшити суму договору на 510 081 грн.00 коп., у зв’язку з чим пункт 3.1. розділу III ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти в наступній редакції: « Ціна цього Договору становить 678 919,00 грн. (шістсот сімдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’ятнадцять гривень нуль копійок), ПДВ не передбачено. 3.У зв’язку зі зменшенням обсягу поставки товару, Додаток № 2 договору викласти у новій редакції (додаток № 2 у новій редакції додається). 4. Пункт 5.1. Розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРУ викласти в наступній редакції: «5.1. Строк поставки Товару: до 24 листопада 2020 року.» 5. Пункт 10.1. Розділу X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 24.11.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: Т09/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 24 листопада 2020
Сума оплати за договором: 678 919,00
UAH