Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор коагуляції крові людини VIII (рекомбінантний) 500 МО)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Human blood coagulation factor VIII (recombinant) 500 IU)
Очікувана вартість
11 272 869,90 UAH
UA-2020-07-28-009356-c 960446b6e3454bf9bd0307382df7e7f4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Швайка

+380664360528 svitlana.shvaika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Світлана Швайка
+380664360528
svitlana.shvaika@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380664360528
svitlana.shvaika@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 11:11
Очікувана вартість: 11 272 869,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 364,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 липня 2020 17:44
Enquiries until: 18 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 11 272 870 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 56 364 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2897910 одиниця
Фактор коагуляції крові людини VIII (рекомбінантний) 500 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Coagulation factor VIII

Human blood coagulation factor VIII (recombinant) 500 IU
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін дії документів
Дата подання: 05 серпня 2020 12:14
Дата відповіді: 10 серпня 2020 14:32
Доброго дня! Звертаємось з питанням щодо терміну дії документа, виданого Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, що підтверджує відповідність умов виробництва запропонованих лікарських засобів вимогам до виробництва лікарських засобів в Україні (пункт 9, додаток 2 до тендерної документації). Термін дії даного документа «Висновок щодо підтвердження відповідності умов виробництва лікарських засобів чинним в Україні вимогам GMP» закінчується 05.10.2020, а новий документ знаходиться в процесі продовження і буде отриманий компанією відразу після закінчення терміну дії поточного. Чи зможемо ми пройти прекваліфікацію з чинним документом з терміном дії до 05.10.20 року? Або надати гарантійного листа, що на момент поставки товару, компанія буде мати відповідний документ? Дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Вимогами тендерної документації передбачено необхідність надання копії чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифіката відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики на виробничий(-і) майданчик(-и), де виготовляються (будуть виготовлені) відповідні серії продукції, яка постачається (буде постачатися) в Україну, викладеного мовою оригіналу (мовою, відмінною від державної) та його переклад на державну (українську) мову, або копії чинного на момент подання тендерної пропозиції документа, виданого Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, що підтверджує відповідність умов виробництва запропонованих лікарських засобів вимогам до виробництва лікарських засобів в Україні. Таким чином, з метою задоволення вимог тендерної документації учасник може керуватися принципом альтернативності вибору.
засвідчення досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
Дата подання: 14 серпня 2020 14:03
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:24
Просимо надати роз’яснення стосовно засвідчення досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Накладні за показником третьої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання фармацевтичної продукції можуть надаватися не лише на постачання продуктів в рамках процедур публічних закупівель?
Відповідь: Добрий день! На підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником повинно бути подано разом зі скан-копією/-ями (з оригіналу та/або копії) договору/-ів також скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Обмежень, у розрізі, що постачання продукції повинно проводитися в рамках процедур публічних закупівель, немає. При цьому, під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку учасником товарів, визначених:- за показником третьої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання фармацевтичної продукції
Шаблон довіреності
Дата подання: 14 серпня 2020 14:04
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:26
Просимо надати роз’яснення чи існує певний шаблон довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/- ів учасника, з зазначенням займаної/-их посади/-д згідно з штатним розписом учасника або згідно з трудовим договором, підписаної /-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника та оформленої/-их згідно з чинним законодавством та статутними документами учасника. Чи вона приймається в довільному варіанті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовник не вимагає оформлювати довіреність згідно з шаблоном. Головна вимога замовника, щоб довіреність, яку учасник надає на підтвердження повноважень службової (посадової) особи через електронну систему закупівель, відповідала вимогам підпункту 3.3. пункту 3 Розділу І Додатка 2 до тендерної документації, а саме: довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/- ів учасника, з зазначенням займаної/-их посади/-д згідно з штатним розписом учасника або згідно з трудовим договором, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника та оформленої/-их згідно з чинним законодавством та статутними документами учасника.
роз’яснення щодо очікуваного строку поставки товарів
Дата подання: 14 серпня 2020 14:05
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:27
Просимо надати роз’яснення щодо очікуваного строку поставки товарів (в тендерній документації передбачений строк до 01 грудня 2020 року). В разі укладання договору з постачальником в кінці жовтня (орієнтовно, відповідно до дати проведення аукціону) чи можливо буде переглянути строк поставки?
Відповідь: Добрий день! Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (01.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-07-28-009356-c960446b6e3454bf9bd0307382df7e7f4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Ново Нордіск Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Octapharma AG Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:41
Pfizer Export B.V. Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:44
Baxalta GmbH Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 15:42
KV2_2Q2020.pdf
24 вересня 2020 15:42
Довідка ДП Медзакупівлі.pdf
27 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:20
Registration_UA_N8_500IU.pdf
26 серпня 2020 18:20
GMP Bagsvaerd_Local.pdf
26 серпня 2020 18:10
тд_додаток_2-а ст.17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ з ПОСИЛАННЯМ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У складі тендерної пропозиції надано неповний пакет документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): а саме - не надано скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів (вимога зазначена у підпункті 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. * Документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.

Публічні документи

26 серпня 2020 11:23
Технічна_частина.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ з ПОСИЛАННЯМ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У складі тендерної пропозиції надано неповний пакет документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): а саме – Учасником надано Додаткову угоду №141 до Контракту № 03-16 UKR/LUDM dd 22.12.2015, але не надано сам Контракт (вимога зазначена у підпункті 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. * Документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані

Публічні документи

26 серпня 2020 14:39
5. Додаток 2-а.pdf
26 серпня 2020 14:39
8. Інструкція.pdf
26 серпня 2020 14:39
6. Додаток 2-б.pdf
26 серпня 2020 14:39
2. Додаток 1.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 23:40
Адвейт 500_UA-2020-07-28-009356-c.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ново Нордіск Україна"

Octapharma AG

Pfizer Export B.V.

Baxalta GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ново Нордіск Україна" 6 722 200,00
UAH
6 722 200,00
UAH
Документи
Baxalta GmbH 9 144 078,25
UAH
9 144 078,25
UAH
Документи
Octapharma AG 11 127 974,40
UAH
11 127 974,40
UAH
Документи
Pfizer Export B.V. 11 243 890,80
UAH
11 243 890,80
UAH
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 15:42
KV2_2Q2020.pdf
24 вересня 2020 15:42
Довідка ДП Медзакупівлі.pdf
27 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:20
Registration_UA_N8_500IU.pdf
26 серпня 2020 18:20
GMP Bagsvaerd_Local.pdf
26 серпня 2020 18:10
тд_додаток_2-а ст.17.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 23:40
Адвейт 500_UA-2020-07-28-009356-c.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 11:23
Технічна_частина.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 14:39
5. Додаток 2-а.pdf
26 серпня 2020 14:39
8. Інструкція.pdf
26 серпня 2020 14:39
6. Додаток 2-б.pdf
26 серпня 2020 14:39
2. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ново Нордіск Україна"

Baxalta GmbH

Octapharma AG

Pfizer Export B.V.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ново Нордіск Україна"
#41467446
Переможець 6 722 200,00
UAH
24 вересня 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ново Нордіск Україна"
#41467446
6 722 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 18:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 18:29
Додаткова угода 1 до Дог. 09_168-11_2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 18:26
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 11:36
ДУ 5_09_168.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 12:36
ДУ 4_Дог 09_168.pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:07
ДУ № 3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 19:22
ДУ 2 (UA-2020-07-28-009356-c).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 19:20
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:36
Додаткова угода 1 до Дог. 09_168-11_2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:34
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 14:11
Договір 09_168-11_2020 Фактор крові VIII 500МО - дорослі.pdf укладений
16 листопада 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі продукції
Номер договору про закупівлю: 09/168-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару та зміни реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 09/168-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/168-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у п.4.1 Договору цифри та слова "19 травня 2021 року" замінити цифрами та словами "28 травня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 09/168-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у п.10.1 Договору цифри та слова "02 червня 2021 року" замінити цифрами та словами "01 грудня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 09/168-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 публікується повторно лише для відкриття електронною системою можливості внести актуальні дані в електронні поля "сума договору" та "кількість товару", які змінилися за результатами укладання даної додаткової угоди. В електронному полі "Дата внесення змін до договору" вказано 20.12.2021 лише у зв'язку із відсутністю технічної можливості вказати фактичну дату додаткової угоди - 12.11.2020 (система дозволяє вказати будь-яку дату, яка є пізнішою за дату останніх змін - 06.04.2021).
Номер договору про закупівлю: 09/168-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 721 675,00
UAH