Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція відділення невідкладної медичної допомоги КНП «Шепетівська ЦРЛ» за адресою: 30400 Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Валі Котика буд. 85 (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
18 437 920,40 UAH
UA-2020-07-28-009147-c 1fd620e1599b43bb9ff8f6333f844061
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музичишина Вікторія Олегівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Музичишина Вікторія Олегівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:17
Очікувана вартість: 18 437 920,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 189,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 50 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція відділення невідкладної медичної допомоги КНП «Шепетівська ЦРЛ» за адресою: 30400 Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Валі Котика буд. 85 (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Валі Котика, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 30 млн. гривень: 20%
Понад 20 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: 15%
Понад 10 млн. грн. до 20млн. грн. включно: 10%
Понад 5 млн. грн. до 10млн. грн. включно: 5%
Понад 3 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: 2%
До 3 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 45 працівників: 10%
Від 36 до 45 працівників включно: 6%
Від 21 до 35 працівників включно: 3%
До 20 працівників включно: 0%
28 липня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 17:16
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
28 липня 2020 17:16
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
28 липня 2020 17:16
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
28 липня 2020 17:16
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
28 липня 2020 17:16
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
28 липня 2020 17:16
2.1._ТД Шепетівка.docx
28 липня 2020 17:16
2.0. Оголошення роботи.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000012 ● 6e006a9a0ab748d385cb23e6f8699bf2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-07-28-009147-c 28.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО" 18 437 920,40
UAH з ПДВ
18 437 920,40
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 906 544.28 Документи
ТОВ Білдермакс 18 333 942,66
UAH з ПДВ
18 333 942,66
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 833 759.86 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА" 18 437 920,40
UAH з ПДВ
17 507 142,85
UAH з ПДВ
1.3571428571 12 900 000 Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:01
статут.pdf
12 серпня 2020 15:01
статистика.pdf
12 серпня 2020 15:01
пропозиція.pdf
12 серпня 2020 15:01
ПДВ.pdf
12 серпня 2020 15:01
наказ.pdf
12 серпня 2020 15:01
відомість про учасн.pdf
12 серпня 2020 15:01
виписка.pdf
12 серпня 2020 15:01
92 нові матеріали.pdf
12 серпня 2020 15:01
9001_2015_сертификат.PDF
12 серпня 2020 15:01
83 формальні помилки.pdf
12 серпня 2020 15:01
82 Актуальна ціна.pdf
12 серпня 2020 15:01
79 Довідка субпідряд.pdf
12 серпня 2020 15:01
76 Захист довкілля.pdf
12 серпня 2020 15:01
72 лист термін дії ТП.pdf
12 серпня 2020 15:01
70 лист згода перс дані.pdf
12 серпня 2020 15:01
69 економічні заходи.pdf
12 серпня 2020 15:01
14001_2015_сертификат.PDF

Публічні документи

25 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:17
Довідка 3
25 серпня 2020 14:17
Довідка 2
25 серпня 2020 14:16
Довідка1
12 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:10
39 договірна ціа.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 21:15
Електронний підпис
11 серпня 2020 21:15
Відомості учасника.pdf
11 серпня 2020 21:15
Виписка на Кирилюк.pdf
11 серпня 2020 21:15
ПРОПОЗИЦІя.pdf
11 серпня 2020 21:15
Довіренність.pdf
11 серпня 2020 21:15
гарантія.rar
11 серпня 2020 21:15
відгук.pdf
11 серпня 2020 21:15
Відгук2.JPG
11 серпня 2020 21:15
Сертифiкат_IШЕСЛА.jpg
11 серпня 2020 21:15
Кошторис.rar
11 серпня 2020 21:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 серпня 2020 21:15
Гарантійнийи лист ст17.pdf
11 серпня 2020 21:15
Згода про витрати.pdf
11 серпня 2020 21:15
Статут 2019_20190402_210417.pdf
11 серпня 2020 21:15
Тишевичі додатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМАС І КО"

ТОВ Білдермакс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білдермакс
#37329882
Переможець 18 333 942,66
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білдермакс
#37329882
18 333 942,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 17:53
ДУ 9 Шепетівка.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 15:26
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 16:01
ДУ 8 Шепетівка.PDF зміни до договору
11 грудня 2023 16:00
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 13:00
ду7.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:55
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 10:31
шепетівка ду 6.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 09:56
ДУ 5 Шепетівка скан.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 09:50
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 10:55
ДУ 4 Шепетівка сума 2021 рік.pdf зміни до договору
28 травня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 10:54
Шепетівка ДУ3.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 16:44
шепетівка приймальне ду2 скан.pdf зміни до договору
23 березня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 08:44
ДУ 1 Шепетівка (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 08:42
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:30
Договір Шепетівка.pdf укладений
02 вересня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини), зокрема через відсутність повного фінансування об'єкта будівництва
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін щодо фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін щодо фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині фінансування робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік за взамною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору внаслідок неповного фінансування об'єкта будівництва
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору за взаємною згодою сторін у зв'язку із зменшенням об'ємів робіт та ціни договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML