Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбук з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-28-008867-c ● 827b359f8dd646659d3665e7b43b4071
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти Вільшанської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38337650 |
Місцезнаходження: | 26600, Україна , Кіровоградська обл., Вільшанка, смт. Вільшанка, вул. Центральна, 15 |
Контактна особа: |
Керамова Севінч Юсифівна +380525097180 drandalush-viktor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 16:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2020 16:57 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
товар повинен відповідати діючим нормам та стандартам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
ноутбук з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26600, Україна, Кіровоградська область, смт. Вільшанка, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 08:49 |
зміна.pdf | |
30 липня 2020 08:49 |
додаток _2.docx | |
29 липня 2020 14:15 |
протокол 7.pdf | |
28 липня 2020 16:52 |
оголошення ноут.pdf | |
28 липня 2020 16:52 |
Додаток 5.docx | |
28 липня 2020 16:52 |
Додаток _4.docx | |
28 липня 2020 16:52 |
додаток _3.docx | |
28 липня 2020 16:52 |
додаток _1.docx |
30 липня 2020 08:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 липня 2020 08:49 |
зміна.pdf
|
||||||
30 липня 2020 08:49 |
додаток _2.docx
|
||||||
29 липня 2020 14:15 |
протокол 7.pdf
|
||||||
28 липня 2020 16:52 |
оголошення ноут.pdf
|
||||||
28 липня 2020 16:52 |
Додаток 5.docx
|
||||||
28 липня 2020 16:52 |
Додаток _4.docx
|
||||||
28 липня 2020 16:52 |
додаток _3.docx
|
||||||
28 липня 2020 16:52 |
додаток _1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 29 липня 2020 10:53
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:04
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов проекту договору, учасник здійснює лише поставку товару за адресою замовника.
Гарантійний строк
Дата подання: 29 липня 2020 11:18
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:06
Шановний Замовник. Уточніть будь-ласка, в тендерній документації ви вимагаєте гарантійний строк 12 місяців, а в іншому додатку - 24 місяці. Просимо внести зміни в документацію і визначитись зі строком гарантії на ноутбуки.
Відповідь: Доброго дня. Замовником були внесені зміни до оголошення. Гарантійний термін на ноутбуки 24 місяці.
Тендер
Дата подання: 29 липня 2020 16:52
Дата відповіді: 30 липня 2020 08:43
Шановний Замовнику!
В тендерній документації вказано: "9.Гарантійний лист в довільній формі, що посвідчує надання гарантії на БФП, термін не менше 24 місяців;", але предметом закупівлі є Ноутбуки. Надайте будь-ласка роз'яснення та внесіть відповідні зміни.
Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Замовником будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-008867-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 29 липня 2020 10:50
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 15:30
Замовником не буде внсено змін, щодо даної вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРІНТ-ІМІДЖ" |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
141 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс" |
153 900,00
UAH з ПДВ
|
141 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
152 419,80
UAH з ПДВ
|
148 999,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРІНТ-ІМІДЖ" #23898966 |
Відхилено |
141 980,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:10
|
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс" #32777370 |
Переможець |
141 990,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:10
|
протокол | укладений |
29 грудня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 11:43
|
договір | укладений |
25 серпня 2020 11:41
|