Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для догляду за руками та нігтями (септосепт)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-07-28-008419-c ● 7adce57a94f2459ba62f358d7b78b1b0
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бершадської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141294 |
Місцезнаходження: | 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадь, вул.Героїв України 23 |
Контактна особа: |
Гонтар Олександр Сергійович +380435222544 b_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 16:31 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 16:31 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 12:17 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
Аналоги та еквіваленти розглядатися не будуть
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 флакон
септосепт флакон з дозатором (ємністю 1000 мл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24400, Україна, Вінницька область, Бершадь, вул. Героїв України, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
175 шт
септосепт каністра ємністю 5000 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24400, Україна, Вінницька область, Бершадь, вул. Героїв України, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 16:27 |
Проєкт договору.docx | |
28 липня 2020 16:27 |
Оголош.поч. .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 30 липня 2020 08:22
Дата відповіді: 30 липня 2020 08:27
Доброгодня.Розглягадєте ви еквівалент (аналог) не гіршої якості?Дякую
Відповідь: Доброго дня. Не розглядаємо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-008419-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 серпня 2020 10:01
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Шановний Замовнику!
Протоколом №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.08.2020р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» у зв’язку із тим, що «пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі – не відповідає медико-технічним вимогам предмету закупівлі», однак жодної аргументації відхилення не вказано в Протоколі, це свідчить про те, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, не тільки щодо ТОВ «ІМЕД», а й інших двох учасників (не надаючи жодних обґрунтувань невідповідності) порушуючи основоположні принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення уповноваженої особи
(Протокол №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.08.2020р., відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у відповідності до абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати обґрунтоване рішення з приводу незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.08.2020р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» у зв’язку із тим, що «пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі – не відповідає медико-технічним вимогам предмету закупівлі», однак жодної аргументації відхилення не вказано в Протоколі, це свідчить про те, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, не тільки щодо ТОВ «ІМЕД», а й інших двох учасників (не надаючи жодних обґрунтувань невідповідності) порушуючи основоположні принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення уповноваженої особи
(Протокол №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.08.2020р., відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у відповідності до абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати обґрунтоване рішення з приводу незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 11:52
Шановний Учасник.
Вимога розглянута. Прийнято рішення про скасування процедури закупівлі.
Вимога розглянута. Прийнято рішення про скасування процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-008419-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 серпня 2020 12:47
Вимога
00% корупційна закупівля. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Скасована
Дата: 11 серпня 2020 11:54
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕКС МАКС" |
104 250,00
UAH з ПДВ
|
104 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
147 750,00
UAH з ПДВ
|
127 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фартунат" |
196 450,00
UAH з ПДВ
|
127 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВК УКРАСЕПТИКА" |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕКС МАКС" #42831345 |
Відхилено |
104 250,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 08:24
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
127 600,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 08:33
|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
127 650,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 08:37
|
ТОВ "НВК УКРАСЕПТИКА" #33956622 |
Очікує рішення |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 11:54
|
ТОВ "НВК УКРАСЕПТИКА" #33956622 |
Рішення скасоване |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 11:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 серпня 2020 12:30 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити спрощену процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
11 серпня 2020 12:30
|
Електронний підпис |
11 серпня 2020 12:12
|
Протокол |