Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючої будівлі експозиції левів Рівненського зоологічного парку загальнодержавного значення в м.Рівне по вул.Київській, 110 (Коригування)
Очікувана вартість
3 425 972,40 UAH
UA-2020-07-28-008062-c cc54d8c830d74dd7a6e0137de19533b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Демчук

+380672867306 zooparkrivne@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський зоологічний парк загальнодержавного значення
Код ЄДРПОУ: 13981063
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 110
Контактна особа: Людмила Демчук
+380672867306
zooparkrivne@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:26
Очікувана вартість: 3 425 972,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 129,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючої будівлі експозиції левів Рівненського зоологічного парку загальнодержавного значення в м.Рівне по вул.Київській, 110 (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Київська,110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання робіт згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) від вартості робіт на 2020 рік. Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи щомісячно проводяться Замовником в межах не більше 95 % їх загальної вартості на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форми КБ-3 ) та рахунку на оплату робіт після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 65
Виконання робіт остаточний розрахунок проводиться після здачі об'єкта в експлуатацію Пiсляоплата 15 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21" 3 312 547,05
UAH з ПДВ
3 312 547,05
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Тертал" 3 382 036,60
UAH з ПДВ
3 382 036,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 18:35
довід. з Податкової.pdf
21 серпня 2020 18:34
Довідка МВС.pdf
12 серпня 2020 19:43
Реєстр.pdf
12 серпня 2020 19:43
38.3_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
37.3_ДЦ_ОС_7-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
36.3_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
35.3_ДЦ_ОС_6-2.pdf
12 серпня 2020 19:43
34.3_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
33.3_ДЦ_ОС_6-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
32.3_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
12 серпня 2020 19:43
31.3_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
12 серпня 2020 19:43
30.3_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
12 серпня 2020 19:43
29.3_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
12 серпня 2020 19:43
28.3_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
12 серпня 2020 19:43
27.3_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
12 серпня 2020 19:43
26.3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
12 серпня 2020 19:43
25.3_ДЦ_ЛС2_2-1-2.pdf
12 серпня 2020 19:43
24.3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
23.3_ДЦ_ОС_2-1.pdf
12 серпня 2020 19:43
22.3_ДЦ_СВР.pdf
12 серпня 2020 19:43
21.3_ДЦ_ССР.pdf
12 серпня 2020 19:43
20.3_ДЦ_ОПР.pdf
12 серпня 2020 19:43
19.3_ДЦ_ДЦ.pdf
12 серпня 2020 19:43
18.Графік.pdf
12 серпня 2020 19:43
16.Довідка працівники.pdf
12 серпня 2020 19:43
14.Технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 19:43
12.Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 19:43
10.Наказ.pdf
12 серпня 2020 19:43
9.Статут.pdf
12 серпня 2020 19:43
8.Проект договору.pdf
12 серпня 2020 19:43
7.Свідоцтво ПДВ.pdf
12 серпня 2020 19:43
6.Довідка ч.1,ч.2 ст. 17.pdf
12 серпня 2020 19:43
5.Згода на обробку ПД.pdf
12 серпня 2020 19:43
3.Довідка довкілля.pdf
12 серпня 2020 19:43
2.ВИТЯГ з ЄДР.pdf
12 серпня 2020 19:43
1.Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:35
Скан-копія Статуту.pdf
13 серпня 2020 17:35
Серпен__довiдка.pdf
13 серпня 2020 17:35
Реєстр.PDF
13 серпня 2020 17:35
Проект договору.PDF
13 серпня 2020 17:35
Повний витяг.PDF
13 серпня 2020 17:35
Опис.pdf
13 серпня 2020 17:35
Липен__довiдка.pdf
13 серпня 2020 17:35
кошторисні документи 2.pdf
13 серпня 2020 17:35
кошторисні документи 1.pdf
13 серпня 2020 17:35
Код Рачківський Ю.О..pdf
13 серпня 2020 17:35
календарний графік.pdf
13 серпня 2020 17:35
ДОД УГОДА №1.PDF
13 серпня 2020 17:34
Договiр.pdf
13 серпня 2020 17:34
Довідки.PDF
13 серпня 2020 17:34
Декларація.pdf
13 серпня 2020 17:34
АКТ за жовтень ТЕРТАЛ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Тертал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21"
#37131062
Переможець 3 312 547,05
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМБУД-21"
#37131062
3 312 547,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:16
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:33
додаткова угода 3 до договору від 14 грудня2021р.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:31
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 15:12
додаткова угода 1 від 15.09.20.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 08:38
договірна ціна.pdf укладений
01 вересня 2020 08:37
договір Леви.pdf укладений
01 вересня 2020 08:37
зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
01 вересня 2020 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1 договору генерального підряду №01-09-2020 від 01вересня 2020р. викласти в новій редакції: 4.1. Розрахунки за чинним договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генерального підрядника в наступному порядку та терміни: - аванс на закупівлю матеріалів до 30 % від вартості за чинним договором на 2020 рік протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських дні з дня підписання договору шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок виконавця; - Генеральний підрядник використовує аванс згідно Постанови КМ України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» і по закінченні трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, але в будь-якому випадку до кінця бюджетного року ; -в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконанні роботи щомісячно на підставі об'ємів виконаних робіт згідно актів форми № КБ - 2в та форми № КБ - З, після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, але не більше як 95 % загальної вартості. Остаточний розрахунок проводиться після здачі об'єкта в експлуатацію. 1.2. Пункт 12.1 договору генерального підряду №01-09-2020 від01 вересня 2020р. викласти в новій редакції: 12.1. План фінансування будівництва на 2020-2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 01-09-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору підряду №01-09-2020 від 01.09.2020р.викласти в новій редакції: 3.1 Загальна вартість робіт за чинним договором, яка підлягає оплаті становить 3 312 547грн.05 коп.(три мільйони триста дванадцять тисяч п'ятсот сорок сім гривень 05 копійок, в тому числі ПДВ-552 091грн. 17коп. (п'ятсот п'ятдесят дві тисячі дев'яносто одна гривня 17 копійок та погоджується Сторонами у Кошторисі (розрахунку договірної ціни), що є невід'ємною частиною Договору і уточнюється по фактично виконаних обсягах Робіт та витратами матеріалів за домовленістю Сторін. Загальна вартість Робіт включає вартість всіх необхідних для її виконання матеріалів, машин, механізмів та інших засобів, послуг тощо. Вказана Договірна ціна є твердою, складається Генеральним підрядником на основі його Пропозицій згідно з нормативними документами Мінрегіонбуду ДСТУ БД.1.1-1:2013) та встановлюється незмінною на весь обсяг виконаних робіт. Оплата проводиться за джерелами фінансування-1 297 247 грн.05 коп.-(один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч двісті сорок сім гривень 05 копійок) за рахунок власних надходжень установи 2 015 300,00 гривень (два мільйони п'ятнадцять тисяч триста гривень 00 копійок) за рахунок фінансування в межах бюджетних призначень на 2020-2021 роки. Згідно з п.2.1. наказу Державного казначейства України від 09.08.2004 р. №136 бюджетні зобов'язання за даним договором підряду приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету. Пункт 3.2 Договору підряду №01-09-2020 від 01.09.2020р. викласти в новій редакції: 3.2 Сторони дійшли згоди, що у 2020 році Генеральний підрядник виконує роботи в межах бюджетних призначень на цей рік, на суму 1 000 000,00 грн.(Один мільйон грн.00 коп.) в тому числі ПДВ -166 666,67 грн.(сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.). У 2021 році Генеральний підрядник виконує роботи в межах бюджетних призначень на цей рік на суму 1015300,00 грн. (один мільйон п'ятнадцять тисяч триста грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ-169 216,67грн. (сто шістдесят дев'ять тисяч двісті шістнадцять грн. 67 коп.).
Номер договору про закупівлю: 01-09-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору підряду №01-09-2020 від 01.09.2020р. викласти в новій редакції: 3.1 Загальна вартість робіт за чинним договором, яка підлягає оплаті становить 2 852 994 грн.91 коп.(Два мільйони вісімсот п 'ятдесят дві тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири гривні 91 копійка, в тому числі ПДВ - 475499грн 15 коп. (чотириста сімдесят п'ять тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 15 копійок) та погоджується Сторонами у Кошторисі (розрахунку договірної ціни), що є невід'ємною частиною Договору і уточнюється по фактично виконаних обсягах Робіт та витратами матеріалів за домовленістю Сторін. Загальна вартість всіх необхідних для її виконання матеріалів, машин, механізмів та інших засобів, послуг тощо. Вказана Договірна ціна є твердою, складається Генеральним підрядником на основі його Пропозицій згідно з нормативними документами Мінрегіонбуду ДСТУ БД.1.1-1:2013) та встановлюється незмінною на весь обсяг виконаних робіт. Оплата проводиться за джерелами фінансування -837 694 грн.91 коп. -(вісімсот тридцять сім тисяч шістсот дев'яносто чотири гривні 91 копійка) за рахунок власних надходжень установи 2015300,00 гривень (два мільйони п'ятнадцять тисяч триста гривень 00 копійок) за рахунок фінансування в межах бюджетних призначень на 2020-2021 роки. Згідно з п.2.1. наказу Державного казначейства України від 09.08.2004р № 136 бюджетні зобов'язання за даним договором підряду приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету. Пункт 3.2 Договору підряду №01-09-2020 від 01.09.2020р.викласти в новій редакції: 3.2 Сторони дійшли згоди, що у 2020 році Генеральний підрядник виконує роботи в межах бюджетних призначень на цей рік, на суму 1000000,00грн. (один мільйон грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 166666,67 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн 67 коп.) У 2021 році Генеральний рідрядник виконує роботи в межах бюджетних призначень на цей рік, на суму 1015300,00(один мільйон п'ятнадцять тисяч триста грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ -169216,67 грн.(сто шістдесят дев'ять тисяч двісті шістнадцять грн. 67 коп.).
Номер договору про закупівлю: 01-09-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору підряду№01-09-2020 від 01.09.2020 р. викласти в новій редакції : 3.1 Загальна вартість робіт за чинним договором, яка підлягає оплаті становить 2742896 грн. 31 коп. (Два мільйони сімсот сорок дві тисячі вісімсот дев'яносто шість гривень 31 копійка, в тому числі ПДВ-457149 грн.39 коп.) та погоджується Сторонамиу Кошторисі (розрахунку договірної цни), що є невідємною частиною Договору і уточнюється по фактично виконаних обсягах Робіт та витратами матеріалів за домовленістю Сторін. Загальна вартість Робіт включає вартість всіх необхідних для її виконання матеріалів, машин, механізмів та інших засобів, послуг тощо Вказана Договірна ціна є твердою, складається Генеральним підрядником на основі його Пропозицій згідно з нормативними документами Мінрегіонбуду ДСТУ БД.1.1-1:2013) та встановлюється незмінноюна весь обсяг виконаних робіт. Оплата проводиться за джерелами фінансування -727 596,31 -за рахунок власних надходжень установи , 2015300,00 гривень за рахунок фінансування в межах бюджетних призначень на 2020-2021 роки.
Номер договору про закупівлю: 01-09-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 742 896,31
UAH (в тому числі ПДВ 457 149,38 UAH)