Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1: Трифтазин (Trifluoperazine), Галоприл (Haloperidol), Левоміцетин (Chloramphenicol). Лот № 2: Сибазон (Diazepam), Сибазон (Diazepam). Лот № 3: Замексен (Mexidol)
Очікувана вартість
61 520,00 UAH
UA-2020-07-28-008036-c baa64c4b9adb4c71a117b37e113bb70d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Опря

+3807504378 skrinka2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998503
Місцезнаходження: 67513, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Олександрівка (Олександрівська с/р), ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Контактна особа: Ольга Опря
+3807504378
skrinka2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 61 520,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%), з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Детально - в доданому до цього оголошення файлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (доданий файл). Категорія замовника: передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону, а саме: комунальне некомерційне підприємство.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

28 липня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 17:12
Проект_договору.docx
28 липня 2020 17:12
Оголошення_-фарм. 1.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Трифтазин (Trifluoperazine), Галоприл (Haloperidol), Левоміцетин (Chloramphenicol).
Опис предмету закупівлі:
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%), з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Детально - в доданому до цього оголошення файлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (доданий файл). Категорія замовника: передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону, а саме: комунальне некомерційне підприємство.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 160,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 серпня 2020 14:57
Закінчення: 13 серпня 2020 15:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 пач
Трифтазин (Trifluoperazine)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trifluoperazine
АТХ: N05AD01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67513, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Олександрівка , ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Дата доставки: 31 грудня 2020
200 пач
Галоприл (Haloperidol)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Haloperidol
АТХ: N05AD01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67513, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Олександрівка , ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Дата доставки: 31 грудня 2020
50 пач
Левоміцетин (Chloramphenicol)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chloramphenicol
АТХ: J01BA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67513, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Олександрівка , ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії товару, що вказана в видатковій накладній, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах договору на протязі 15 календарних днів з дня отримання Товару. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.Коди згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 33661000-1 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи (Трифтазин (Trifluoperazine), Галоприл (Haloperidol)),33631000-2 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань(Левоміцетин (Chloramphenicol)). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 27 955,50
UAH з ПДВ
27 955,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Восток-Фарм" 31 824,00
UAH з ПДВ
31 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p161-196.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p121-160.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p081-120.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p041-080.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p001-040.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p161-196.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p121-160.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p081-120.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p041-080.pdf
11 серпня 2020 11:35
ViewFile_p001-040.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:59
Довідка до статті 17.pdf
12 серпня 2020 12:57
СЯ.rar
12 серпня 2020 12:57
статистика2стр.JPG
12 серпня 2020 12:57
статистика1стр.JPG
12 серпня 2020 12:57
Проект_договору.pdf
12 серпня 2020 12:57
протокол № 1 от 01.10.2008.pdf
12 серпня 2020 12:53
Лист-відгук.PDF
12 серпня 2020 12:53
Д-р №152 01.06.20.PDF
12 серпня 2020 12:51
Довідка №41працівник.pdf
12 серпня 2020 12:51
Гарант лист.pdf
12 серпня 2020 12:50
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 12:48
Статут Восток-Фарм.rar
12 серпня 2020 12:48
документы Восток-Фарм.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Восток-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 27 955,50
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
27 955,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:48
ДУ фармпродукція.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 17:56
Договор ТОВ Бадм-Б.pdf укладений
02 вересня 2020 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 0209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML