Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для виміру коефіцієнту зчеплення на злітно-посадковій смузі
Очікувана вартість
3 048 800,00 UAH
UA-2020-07-28-007835-c 658edfba4ba44d11883b5ddcf196abf9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашин Ігор Михайлович

aerokwg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Контактна особа: Лашин Ігор Михайлович
aerokwg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 3 048 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, та повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції визначеної в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Обладнання для виміру коефіцієнту зчеплення на злітно-посадковій смузі 34223300-9 (Причепи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Обладнання для виміру коефіцієнту зчеплення на злітно-посадковій смузі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 10-ти банківських днів з дати виставлення рахунку за умови отримання на свій рахунок коштів та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, сплачує Постачальнику попередню оплату у розмірі 30% загальної вартості Товару Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Остаточний розрахунок здійснюється по факту поставки шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку на підставі акту прийому-передачі Товару та/або видаткової накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 19:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:51
ТД_ обладнання ВКЗ (нова редакція від 22.09.2020).docx
22 вересня 2020 17:51
Додаток 2 (нова редакція від 22.09.2020).docx
22 вересня 2020 17:51
Лист зі змінами обладнання ВКЗ редакція від 22.09.2020.doc
06 серпня 2020 17:36
Додаток 3 (нова редакція).docx
06 серпня 2020 17:36
Лист зі змінами обладнання ВКЗ.doc
06 серпня 2020 17:36
ТД_ обладнання ВКЗ (нова редакція).docx
06 серпня 2020 17:36
Додаток 2 (нова редакція).docx
28 липня 2020 16:05
ТД_ обладнання ВКЗ.docx
28 липня 2020 16:03
Додаток 2.docx
28 липня 2020 16:03
Додаток 3.docx
28 липня 2020 16:03
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит банківських реквізитів
Дата подання: 30 липня 2020 11:50
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:33
Доброго дня! В тендерній документації відсутня інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції та зазначено, що "інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається учаснику за зверненням". Просимо надати інформацію про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: UA178201720344381002100047371 в Держказначейська служба України м. Київ МФО : 820172
Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 03 серпня 2020 16:46
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:31
Уважно проаналізувавши технічні вимоги ТД, для усунення дискримінаційних вимог просимо змінити вимоги до предмету закупівлі з наступних причин. Замовник вимагає: 1. «Значення метрологічних характеристик дійсні при знаходженні технічних параметрів аеродромного гальмівного візка в межах: тиск повітря в шинах пневматиків, кгс/см2: вимірювального колеса (660х160х355 модель 36А) 0,7 ± 0,1; провідного колеса (225/70 R15) 2,0 ± 0,1;» Слід зазначити, що Міжнародна організація цивільної авіації ICAO висуває вимоги виключно до вимірювального колеса, що зазначено в п. 5.2.13, глави 5, Частини 2, Документу 9137 «Керівництво по аеропортовим службам ICAO». Тиск пневматики вимірювального колеса має відповідати стандартам ASTM, відповідно до яких виробляється вимірювальне колесо. Тому, пневматика запропонованого еквіваленту вимірювального колеса буде відрізнятися від вказаного у вимозі, що може призвести до відхилення пропозиції. Тиск пневматики провідного колеса визначається виробником обладнання, і його значення може відрізнятися від вказаного у вимозі, оскільки виробники сертифікованого обладнання для виміру коефіцієнта зчеплення керуються власними конструктивними рішеннями. В такому випадку запропонований еквівалент теж не буде відповідати вимогам. Тому, просимо змінити вимоги щодо вимірювального колеса, видалити вимогу щодо провідного колеса, внести зміни до ТД та викласти вищезазначену вимогу в наступній редакції: «Значення метрологічних характеристик дійсні при знаходженні технічних параметрів аеродромного гальмівного візка в межах: тиск повітря в шині вимірювального колеса повинен відповідати стандарту ASTM, відповідно до якого виробляється вимірювальне колесо. (Вказати тиск у кгс/см2 або кПа, Стандарт ASTM, відповідно до якого виробляється вимірювальне колесо та типорозмір/модель колеса)» 2. Вимога «Прослизання вимірювального колеса при безперервному гальмуванні, не більше% ... 12 ± 1» також є дискримінаційною. У відповідності до того ж Керівництва по аеропортовим службам ICAO (пункт 5.2.3 підпункт а)) – вимірювальна шина пристрою «постійного ковзання», призначеного для виміру зчеплення, повинна безперервно гальмуватися з постійним коефіцієнтом ковзання в межах від 10 до 20%. Виробники сертифікованого обладнання для виміру коефіцієнта зчеплення використовують різні значення (відсотки) прослизання, наприклад 17%, тому просимо змінити цю вимогу та викласти в такій редакції: «Прослизання вимірювального колеса при безперервному гальмуванні, % - 12 ± 1 або 17 ± 1» 3. Просимо роз’яснити на який документ посилається замовник для визначення метрологічних характеристик аеродромного гальмівного візка, та видавця цього документу, що вказаний у вимозі «Метрологічні характеристики аеродромного гальмівного візка визначаються відповідно до п.5 «Метрологічне обслуговування (калібрування)»»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги Міжнародної організації цивільної авіації ICAO, щодо технічних параметрів аеродромного гальмівного візка, які зазначено в п. 5.2.13, глави 5, Частини 2, Документу 9137 «Керівництво по аеропортовим службам ICAO» є узагальненими. Для уніфікації устаткування з доступною базою придбання запасних частин, деталей та витратних матеріалів, зручності подальшого використання та обслуговування, метрологічними службами рекомендовано устаткування з характеристиками зазначеними у технічних вимогах тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовником будуть внесені зміни в частині видалення вимоги щодо провідного колеса та абзацу «Метрологічні характеристики аеродромного гальмівного візка визначаються відповідно до п.5 «Метрологічне обслуговування (калібрування)»». Інші вимоги залишаться без змін оскільки на нашу думку не є дискримінаційними.
Щодо відповідності ДСТУ, ТУ тощо та документів на підтвердження відповідності
Дата подання: 03 серпня 2020 16:48
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:44
Умовами п. 2.1. Додатку 3 "Проект договору про закупівлю" до тендерної документації вимагається наступне: "Постачальник гарантує, що Товар новий, який поставляється згідно з даним Договором, відповідає всім вимогам діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо), що підтверджується відповідним документом." Просимо надати роз'яснення з приводу відповідності "всім вимогам діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо), що підтверджується відповідним документом." та обов'язково вказати назву документу, що підтверджує таку відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар, який планується купити в рамках даної закупівлі, враховуючи різних виробників може відповідати різним нормативним документам (ДСТУ, ТУ, або інші нормативні документи країни виробництва). Водночас відповідність пропонованого товару відповідним нормативним документам може підтверджуватись різними документами, в залежності від виробника та країни виробництва, це можуть бути сертифікати відповідності, або сертифікати якості, або декларації про відповідність, або інші документи
Просимо розглянути можливість внесення змін
Дата подання: 04 серпня 2020 12:18
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:45
Доброго дня. Розглянувши умовами тендерної документації вважаємо за необхідне зауважити, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ. У разі відмови внесення змін до тендерної документації ми будемо вимушені звертатися до АМКУ. Тобто, для отримання більшої можливості учасників у конкурентній боротьбі та отримання найменшої цінової пропозиції, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Додатку 2 ТД, а саме: 1) Похибка визначення коефіцієнта зчеплення Кзч од, не більше ± 0,01 Однак, згідно із міжнародним стандартом ICAO дозволяється похибка визначення параметру коефіцієнту зчеплення ± 5%; Тому, просимо змінити цей параметр для відповідності міжнародним стандартам. 2) Горизонтальна навантаження на тензорезисторний датчик, не гірше ніж кгс 0-100 Тензорезисторний датчик отримує своє навантаження вертикально, та має параметр максимального вертикального навантаження. А тому, горизонтальне навантаження не нормується виробниками. Тому пропонуємо вилучити цей параметр із тендерної документації. 3) Тиск повітря в шинах пневматиків, кгс/см2: вимірювального колеса (660х160х355 модель 36А) 0,7 ± 0,1 Однак, згідно стандарту ICAO/FAA використовується Trelleborg T520 4.00-8 для зими та ASTM 1551 4.00-8 для літа. І тому просимо визначити параметри тиску повітря в шинах, які використовуються згідно із стандартами ICAO/FAA 4) Тиск повітря в шинах пневматиків, кгс/см2: провідного колеса (225/70 R15) 2,0 ± 0,1 Наш виробник використовує інакший тип привідного колеса, а саме 5.00-8, а тому запропонуйте необхідний параметр тиску повітря для всіх можливих типів коліс Також просимо Вас розглянути можливість внесення змін до п.п.5.1.3.1., п.5, розділ 3 тендерної документації та викласти його в наступній редакції: Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору**. Довідка повинна містити інформацію про виконання не менше одного аналогічного договору, а саме: дату укладення кожного договору; номер кожного договору; предмет кожного договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались поставки за кожним таким договором, із зазначенням його коду ЄДРПОУ, адреси, контактної особи та контактних телефонів контрагента; ** Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, які підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання обладнання для виміру коефіцієнту зчеплення на злітно-посадковій смузі та/або такий аналогічний договір, що безпосередньо стосується предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги Міжнародної організації цивільної авіації ICAO, щодо технічних параметрів аеродромного гальмівного візка, які зазначено в п. 5.2.13, глави 5, Частини 2, Документу 9137 «Керівництво по аеропортовим службам ICAO» є узагальненими. Для уніфікації устаткування з доступною базою придбання запасних частин, деталей та витратних матеріалів, зручності подальшого використання та обслуговування, метрологічними службами рекомендовано устаткування з характеристиками зазначеними у технічних вимогах тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовником будуть внесені зміни в частині видалення вимоги щодо провідного колеса та абзацу «Метрологічні характеристики аеродромного гальмівного візка визначаються відповідно до п.5 «Метрологічне обслуговування (калібрування)»». Інші вимоги залишаться без змін оскільки на нашу думку не є дискримінаційними.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-28-007835-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37773517
Дата подання: 09 серпня 2020 16:13
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Уважно вивчивши тендерну документацію (нова редакція) від 06.08.2020 року, що затверджена Рішенням Тендерного комітету від «06» серпня 2020 року та опублікована 06.08.2020 р. в системі електронних закупівель, ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» (надалі - Скаржник) не погоджується з внесеними змінами та вважає їх дискримінаційними та такими, що порушують норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 22:20
рішення від 12.08.2020 № 15425 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 22:19
інформація про перенесення розгляду скарги 12749.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 13:11
рішення від 02.09.2020 № 16541.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» № UA-2020-07-28-007835-c.a1 та рішенні №16541-р/пк-пз від 02.09.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження Лист з переліком змін від 22.09.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 17:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІМАЛ ПРОДАКТС ЕНД СОЛЮШИНС УКРАЇНА" 3 039 000,00
UAH з ПДВ
3 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 3 047 802,00
UAH з ПДВ
3 047 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:50
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
30 вересня 2020 14:50
Dovirenist Davidchuk.zip
30 вересня 2020 14:50
Bankivska Licenzia.zip
30 вересня 2020 14:50
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
30 вересня 2020 14:50
Dovirenist Davidchuk.zip
30 вересня 2020 14:50
Dovidka pro nazvu.zip
30 вересня 2020 14:50
Bankivska Licenzia.zip
30 вересня 2020 14:50
204318_ГР_2208_91 000_ZMIN.ZIP
30 вересня 2020 14:50
1. 204318_ГР_2208_91 000.ZIP
30 вересня 2020 14:50
Гарантійний лист .pdf
30 вересня 2020 14:50
Статут, опис до статуту .pdf
30 вересня 2020 14:50
Фінансова звітність .pdf
30 вересня 2020 14:50
Аналогічні договори .pdf
30 вересня 2020 14:50
Довідка про працівників.pdf
30 вересня 2020 14:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:45
МВС Зарембо 01.10.2020.pdf
30 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:53
Підписаний_ГАРАНТІЯ 3775.pdf
30 вересня 2020 11:53
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 11:53
Статут_Опис_Код.pdf
30 вересня 2020 11:53
Протоколи+Накази.pdf
30 вересня 2020 11:53
Наявність працівників.pdf
30 вересня 2020 11:53
Детальний опис.pdf
30 вересня 2020 11:53
Відповідність ст 17.pdf
30 вересня 2020 11:53
BV11 Skiddometer & TSC Manual RU.pdf
30 вересня 2020 11:53
Authorization Moventor.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТІМАЛ ПРОДАКТС ЕНД СОЛЮШИНС УКРАЇНА"

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТІМАЛ ПРОДАКТС ЕНД СОЛЮШИНС УКРАЇНА"
#41378440
Відхилено 3 039 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:31
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
Переможець 3 047 802,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
3 047 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:38
Протокол №7.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:29
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:03
Договір.pdf укладений
09 листопада 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 047 802,00
UAH (в тому числі ПДВ 507 967,00 UAH)