Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з докового ремонту судна «Шляховик-2»
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-07-28-007675-c 4b27078e2c2b4d819d84fe544970756a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Осипчук

+380442920520 osypchuk.s@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Сергій Осипчук
+380442920520
osypchuk.s@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:53
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з докового ремонту судна «Шляховик-2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 4.3.1. Протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання судна в ремонт на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється попередня оплата в розмірі 30 (тридцяти) відсотків від вартості основних Послуг. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг 4.3.2. У разі підписання Проміжного акту (актів) наданих основних послуг з відповідною проміжною виконавчою відомістю в обсягах не менше 70 (сімдесяти) відсотків від вартості наданих основних послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути здійснено наступний платіж в розмірі не більше 40 (сорока) відсотків від вартості основних Послуг за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8* Договору. 4.3.3. Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг та Акта приймання судна з ремонту протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі рахунку Виконавця за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8* Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ" 1 889 484,00
UAH з ПДВ
1 889 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МТ Судосервіс 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 09:17
Довідка з податкової.pdf
28 серпня 2020 09:42
Лист рекомендація.pdf
28 серпня 2020 09:42
Довідка чисті активи.pdf
28 серпня 2020 09:42
Баланс Ф1.2019god.pdf
20 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:35
Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 11:35
Статут 2020.pdf
20 серпня 2020 11:35
Проєкт договору.pdf
20 серпня 2020 11:35
Перехід з ПАТ в ПрАТ.pdf
20 серпня 2020 11:35
Опис Статут2020 .pdf
20 серпня 2020 11:35
Наказ про призначення.pdf
20 серпня 2020 11:35
Витяг з протоколу №1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:18
Протокол _1.pdf
20 серпня 2020 18:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 серпня 2020 18:18
Лист щодо Статуту.pdf
20 серпня 2020 18:18
Згода на обробку ОД.pdf
20 серпня 2020 18:18
Довідка щодо ліцензії.pdf
20 серпня 2020 18:18
Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 18:18
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ"

ТОВ МТ Судосервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ"
#05428292
Переможець 1 889 484,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 10:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

1. Підтвердження повноважень керівника учасника на вчинення правочину. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: підпункт 2 пункту 9.40. розділу 9 «Органи товариства та посадові особи» Статуту ПрАТ «КРРП» Генеральний директор має право вчиняти від імені Товариства правочини та укладати (підписувати) від імені Товариства будь-які договори (контракти, угоди) з урахування обмежень щодо змісту та суми договорів (контрактів, правочинів, угод), які встановлені чинним законодавством України та цим Статутом, у тому числі одноосібно приймати рішення про вчинення правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом становить менше 10% вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства; 1.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 15 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про вартість активів за даними останньої річної фінансової звітності ПрАТ «КРРП». У разі, якщо вартість послуг, що є предметом закупівлі, перевищує 10% вартості активів Товариства за даними останньої річної звітності, Учасник повинен надати рішення Загальних зборів акціонерів про надання згоди на вчинення такого правочину. 2. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. перелік виявлених невідповідностей: копія договору № 185/НП від 20.06.2019 р. укладеного між ПрАТ «КРРП» та ТОВ «Компанія «Дніпротранссервіс» про надання послуг з ремонтних робіт теплоходу «Шляховий-301»; 2.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 3.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації (Примітка: Під аналогічним договором розуміється договір на надання послуг та/або виконання робіт з докового ремонту судна (суден) з обов’язковим пред’явленням виконаних робіт РСУ); 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Документ, який підтверджує, що надання послуг з ремонтних робіт теплоходу «Шляховий-301» здійснювалося під наглядом РСУ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ"
#05428292
1 889 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 14:25
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 13:12
Додаткова угода №2 від 19.10.2020 - Шляховик-2 2020.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:47
Додаткова угода №1 від 16.09.2020 до договору від 11.09.2020 №118_2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:36
Договір № 118_2020 від 11.09.2020 - послуги з докового ремонту судна «Шляховик-2».pdf укладений
11 вересня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились та вирішили за взаємною згодою, на підставі п. 12.1., пп. 12.7.2., п 13.5. Договору внести зміни до п. 2.4. Договору виклавши його у новій редакції: "Гарантійний строк на надані послуги становить 12 календарних місяців з дня затвердження замовником акта приймання-передачі наданих послуг. Гарантійний термін на натикорозійне та антиобростаюче покриття становить 24 календарних місяці з дня затвердження замовником акта приймання передачі наданих послуг"
Номер договору про закупівлю: 118/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 1.3, 1.4, 12.7.1 Договору, пункту 1 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи лист ПАТ "Кременчуцький річковий порт" від 08.10.2020 №566.
Номер договору про закупівлю: 118/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 118/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 824 091,92
UAH (в тому числі ПДВ 304 015,32 UAH)