Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою пішохідної зони території дошкільного навчального закладу №210 "Славутич" ("Щасливий той двір, де є гніздо лелеки"),розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Цитрусова, 6Б(здійснення технічного нагляду з функціями служби замовника)(за кодом: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
2 807,84 UAH
UA-2020-07-28-007071-c ad6e2a83308a4bbe82c3c000a0b36e3c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Чепурна

+380990558022 zakypkishtvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Карина Чепурна
+380990558022
zakypkishtvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаток до річного плану(громадський бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою пішохідної зони території дошкільного навчального закладу №210 "Славутич" ("Щасливий той двір, де є гніздо лелеки"),розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул.Цитрусова, 6Б(здійснення технічного нагляду з функціями служби замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69071, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Цитрусова, 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

28 липня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД"
#36911427
Переможець 2 807,84
UAH
28 липня 2020 15:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:09
Доп угода№3 до дог№07-2020-25-229.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:17
Доп.угода дог.№229 від 27.07.2020 ДНЗ 210 .pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:03
Доп угода№1 до дог.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:29
Договір ТН ДНЗ №210 (ІІ черга) 2807,84.pdf укладений
28 липня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 07-2020-25-229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 07-2020-25-229
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 07-2020-25-229
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML