Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
49 997,55 UAH
UA-2020-07-28-006906-c c1e653913b8e46828560ed3b3797799c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вита Романенко

+380674396609 vitalya.romanenko78@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний комплексний позашкільний навчальний заклад "Маріупольський міський Палац естетичного виховання"
Код ЄДРПОУ: 24155523
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Металургів, 19
Контактна особа: Вита Романенко
+380674396609
vitalya.romanenko78@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 15:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 15:10
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:49
Очікувана вартість: 49 997,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17285 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Металургів, будинок 19, вулиця Чорноморська, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:19
проект_договору_Спрощена_закупiвля_(002).docx
28 липня 2020 15:19
Тендерна_пропозицiя_(1).docx
28 липня 2020 15:19
Технiчне_завдання_(1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-006906-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ", Код ЄДРПОУ:39568531
Дата подання: 11 серпня 2020 10:08
Щодо незаконного рішення
Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету комунального комплексного позашкільного навчального закладу «Маріупольський міський Палац естетичного виховання» було вирішено дискваліфікувати постачальника ТОВ «Енергум» (UA-2020-07-28-006906-с) від 28.07.2020 року через невідповідність тендерної пропозиції з сумою аукціону.
Прийняте рішення є безпідставним оскільки подана учасником тендерна пропозиція відповідає правилам електронного аукціону, так як аукціоном передбачене поступове пониження ціни. Остаточна тендерна пропозиція визначається за результатами аукціону. При цьому в рішенні відсутні будь які посилання на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким не відповідає пропозиція учасника ТОВ «Енергум» (ст. 31 Закону України про публічні закупівлі).
Вимагаємо скасування незаконного та безпідставного рішення. У випадку невиконання вимоги ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 11:42
Не відповідає вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-006906-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ", Код ЄДРПОУ:39568531
Дата подання: 12 серпня 2020 13:01
Щодо відповіді на вимогу
Шановний замовнику, у своїй відповіді на вимогу ви посилаєтесь на ст 26. п 9.- "Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей". Також вказано , що функціонал площадок «Прозорро» дає таку можливість учасникам, але технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в період кваліфікації у Учасника немає. Окрім того, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. Замовники при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинні врахувати вимоги з частини 9 ст 14 та не вимагати у Постачальників завантажувати в спрощеній закупівлі документи після завершення строку подання пропозицій. Адже вимогу Замовника про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник, що призведе до відхилення пропозицій всіх Постачальників та відміни торгів. Вимагаємо переглянути (скасувати) прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ» та скасувати рішення щодо обрання переможцем ТОВ "Донецькі енергетичні послуги". В іншому випадку будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України з вимогою розпочати моніторинг закупівлі з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Також ваше рішення буде винесено на обговорення в "Спільноті реформаторів України".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 12:54
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Документи

12 серпня 2020 11:42
img471.pdf
12 серпня 2020 11:42
img472.pdf

Документи

13 серпня 2020 12:54
img490.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 49 435,10
UAH з ПДВ
46 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Донецькі енергетичні послуги 46 686,79
UAH з ПДВ
46 436,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:53
Витяг з з ПДВ.pdf
06 серпня 2020 14:53
ОПИС до Статуту.pdf
06 серпня 2020 14:53
Статут Товариства.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:24
16 Витяг платник ПДВ.pdf
04 серпня 2020 13:24
13 Статут ДЕП_01.07.2020.pdf
04 серпня 2020 13:24
12 Виписка.pdf
04 серпня 2020 13:24
10 наказ про призначенн.pdf
04 серпня 2020 13:24
7 Постанова НКРЕКП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ Донецькі енергетичні послуги

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Відхилено 46 400,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:40
ТОВ Донецькі енергетичні послуги
#42086719
Переможець 46 436,79
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:00

Документи

10 серпня 2020 14:40
Електронний підпис

Документи

10 серпня 2020 15:00
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:59
протокол-рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Донецькі енергетичні послуги
#42086719
46 436,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 15:00
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:59
протокол-рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 09:51
img733.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:50
img734.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:50
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:20
додаток 3.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
додаток 2.3.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
додаток 2.2.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
додаток 2.1.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
додаток 2.0.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
додаток 1.1.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
додаток 1.0.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 10.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 9.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 8.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 7.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 6.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 5.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 4.pdf укладений
27 серпня 2020 14:18
договір 3.pdf укладений
27 серпня 2020 14:17
договір 2.pdf укладений
27 серпня 2020 14:17
договір 1.pdf укладений
27 серпня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з веденням в закладах освіти міської ради централізованої форми обліку
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML