Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки витратними матеріалами та відновлення (із заправкою) картриджів
Очікувана вартість
65 900,00 UAH
UA-2020-07-28-006905-c ● 91bb182f4c334c4da4a6db52cfd5085a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767,380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 65 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 659,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
427 послуга
Послуги з заправки витратними матеріалами та відновлення (із заправкою) картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати – відстрочка платежу. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 15:31 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
28 липня 2020 15:31 |
ОГОЛОШЕННЯ.PDF | |
28 липня 2020 15:31 |
ОГОЛОШЕННЯ_Заправка картриджів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-006905-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 13 серпня 2020 10:39
Невідповідність Учасника вимогам
Повідомляємо про невідповідність Учасника вимогам встановленим в тендерній документації. Роз'яснення додано додатково у файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 11:39
Шановний Учасник! Відповідно до Додатку 5 до Оголошення закупівлі: Послуги з заправки витратними матеріалами та відновлення (із заправкою) картриджів [Код ДК 021:2015 (CPV) 50310000-1Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки], оголошення UA-2020-07-28-006905-c
«…Учасник закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, протягом 1 (одного) робочого дня, підшиває на електронному майданчику нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону, яка оформлюється на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення…». Звертаємо Вашу увагу на те, що цінова пропозиція Учасника закупівлі
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" після проведення аукціону, який відбувся 07-08-2020 о 12:08 не змінилась (початкова заявка ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" - 38 988,00 грн., цінова пропозиція за результатами аукціону - 38 988,00 грн.) та відповідає результатам аукціону.
Враховуючи вищевикладене, вважаю що ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" не підлягає відхиленню, тому що його пропозиція відповідає вимогам Замовника.
«…Учасник закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, протягом 1 (одного) робочого дня, підшиває на електронному майданчику нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону, яка оформлюється на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення…». Звертаємо Вашу увагу на те, що цінова пропозиція Учасника закупівлі
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" після проведення аукціону, який відбувся 07-08-2020 о 12:08 не змінилась (початкова заявка ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" - 38 988,00 грн., цінова пропозиція за результатами аукціону - 38 988,00 грн.) та відповідає результатам аукціону.
Враховуючи вищевикладене, вважаю що ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" не підлягає відхиленню, тому що його пропозиція відповідає вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-006905-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334
Дата подання: 13 серпня 2020 11:19
Відповідь на вимогу ТОВ "СІНТ"
Шановний замовнику! ТОВ "СІНТ" у своїй вимозі від 13.07.2020 зазначає, що пропозиція Учасника ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, але не зважаючи на вимогу встановлену в тендерній документації, Учасник протягом 1 (одного)робочого дня, не підшив на електронному майданчику нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону, яка повинна бути оформленою на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення.
Пропозиція ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", яка завантажена на тендерному майданчику повністю ВІДПОВІДАЄ РЕЗУЛЬТАТАМ АУКЦІОНУ та оформленою на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення. Таким чином умова тендерної документації виконана. Замовником не було зазначено, що переможець повинен продублювати пропозицію, у випадку, якщо не було пониження під час аукціону.
До того ж в документації зазначено, що Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі, якщо:
1) пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
3) Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладання договору про закупівлю;
4) Учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладання договору з боку Учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Таким чином Учасником виконані всі умови, причин для віхилення пропозиції немає.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", яка завантажена на тендерному майданчику повністю ВІДПОВІДАЄ РЕЗУЛЬТАТАМ АУКЦІОНУ та оформленою на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення. Таким чином умова тендерної документації виконана. Замовником не було зазначено, що переможець повинен продублювати пропозицію, у випадку, якщо не було пониження під час аукціону.
До того ж в документації зазначено, що Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі, якщо:
1) пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
3) Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладання договору про закупівлю;
4) Учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладання договору з боку Учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Таким чином Учасником виконані всі умови, причин для віхилення пропозиції немає.
Скасована
Дата: 13 серпня 2020 11:27
Причина: 1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" #39453334 |
Переможець |
38 988,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 15:55
|
ДУ 3_до Договору 08_14-СЗ_557 від 14.08.2020.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 15:47
|
ДУ 2_до Договору 08_14-СЗ_557 від 14.08.2020.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:33
|
ДУ_1_Договір_08_14-СЗ_557_заправка.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 11:41
|
Договір_08_14-СЗ_557 від 14.08.2020.pdf | укладений |
14 серпня 2020 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уклали цю Додаткову Угоду про наступне: 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником спрощеної закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної спрощеної закупівлі, але не пізніше 31 березня 2021 року. 2. Пункт 4.1.Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2021 року включно». 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 14.08.2020 № 08/14-С3/557. 5. Інші умови Договору залишаються незмінними. 6. Додаткову Угоду складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 08/14-СЗ/557 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і у відповідності до пункту 7.2 Договору уклали цю Додаткову Угоду про наступне: 1. Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 22 131 грн. 00 коп. (двадцять дві тисячі сто тридцять одна гривня 00 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 2.1. Договору викласти у такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору, становить 16 857 грн. 00 коп. (шістнадцять тисяч вісімсот п'ятдесят сім гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 2 809 грн. 50 коп. (дві тисячі вісімсот дев'ять гривень 50 коп.» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 08/14-С3/557 від 14.08.2020 року. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 08/14-СЗ/557 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 8 частини п’ятої та частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і у відповідності до пункту 7.2 Договору уклали цю Додаткову Угоду про наступне: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 3 371 грн. 39 коп. (три тисячі триста сімдесят одна гривня 39 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 2. Пункт 2.1. Договору викласти у такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору, становить 20 228 грн. 39 коп. (двадцять тисяч двісті двадцять вісім гривень 39 коп.) в тому числі ПДВ 3 371 грн. 40 коп. (три тисячі триста сімдесят одна гривня 40 коп.).» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 08/14-С3/557 від 14.08.2020 року. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 08/14-СЗ/557 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |