Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки витратними матеріалами та відновлення (із заправкою) картриджів
Очікувана вартість
65 900,00 UAH
UA-2020-07-28-006905-c 91bb182f4c334c4da4a6db52cfd5085a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767,380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 12:08
Очікувана вартість: 65 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 659,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
427 послуга
Послуги з заправки витратними матеріалами та відновлення (із заправкою) картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:31
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
28 липня 2020 15:31
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
28 липня 2020 15:31
ОГОЛОШЕННЯ_Заправка картриджів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-006905-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 13 серпня 2020 10:39
Невідповідність Учасника вимогам
Повідомляємо про невідповідність Учасника вимогам встановленим в тендерній документації. Роз'яснення додано додатково у файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 11:39
Шановний Учасник! Відповідно до Додатку 5 до Оголошення закупівлі: Послуги з заправки витратними матеріалами та відновлення (із заправкою) картриджів [Код ДК 021:2015 (CPV) 50310000-1Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки], оголошення UA-2020-07-28-006905-c
«…Учасник закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, протягом 1 (одного) робочого дня, підшиває на електронному майданчику нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону, яка оформлюється на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення…». Звертаємо Вашу увагу на те, що цінова пропозиція Учасника закупівлі
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" після проведення аукціону, який відбувся 07-08-2020 о 12:08 не змінилась (початкова заявка ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" - 38 988,00 грн., цінова пропозиція за результатами аукціону - 38 988,00 грн.) та відповідає результатам аукціону.
Враховуючи вищевикладене, вважаю що ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" не підлягає відхиленню, тому що його пропозиція відповідає вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-006905-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334
Дата подання: 13 серпня 2020 11:19
Відповідь на вимогу ТОВ "СІНТ"
Шановний замовнику! ТОВ "СІНТ" у своїй вимозі від 13.07.2020 зазначає, що пропозиція Учасника ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, але не зважаючи на вимогу встановлену в тендерній документації, Учасник протягом 1 (одного)робочого дня, не підшив на електронному майданчику нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону, яка повинна бути оформленою на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення.
Пропозиція ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", яка завантажена на тендерному майданчику повністю ВІДПОВІДАЄ РЕЗУЛЬТАТАМ АУКЦІОНУ та оформленою на бланку Учасника згідно з Додатком № 3 до Оголошення. Таким чином умова тендерної документації виконана. Замовником не було зазначено, що переможець повинен продублювати пропозицію, у випадку, якщо не було пониження під час аукціону.
До того ж в документації зазначено, що Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі, якщо:
1) пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;
3) Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладання договору про закупівлю;
4) Учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладання договору з боку Учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Таким чином Учасником виконані всі умови, причин для віхилення пропозиції немає.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 серпня 2020 11:27
Причина: 1

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 10:39
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 38 988,00
UAH з ПДВ
38 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 64 320,00
UAH з ПДВ
64 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 23:19
Електронний підпис
06 серпня 2020 23:19
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 23:19
сертифікат SCC 2020.pdf
06 серпня 2020 23:19
Протокол.pdf
06 серпня 2020 23:19
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 23:19
Наказ.pdf
06 серпня 2020 23:19
Лист-роз'яснення.pdf
06 серпня 2020 23:19
Лист-погодження.pdf
06 серпня 2020 23:19
Копія статуту.pdf
06 серпня 2020 23:19
Копія сертифікату ІSО.pdf
06 серпня 2020 23:19
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 23:19
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 23:19
Контактна інформація.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 13:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:07
Копія Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2020 13:06
Копія Виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2020 13:06
Витяг ЄДР 29.07.2020.pdf
06 серпня 2020 13:06
_21-58_акт_копія.pdf
06 серпня 2020 13:06
10. Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 13:06
_21-58 відгук.pdf
06 серпня 2020 13:06
_15-19В відгук.pdf
06 серпня 2020 13:06
06. Аналогічний договір.pdf
06 серпня 2020 13:06
_15-19B_акти_копія.pdf
06 серпня 2020 13:06
11. Проект договору.pdf
06 серпня 2020 13:06
03. Відстрочка платежу.pdf
06 серпня 2020 13:06
01. Характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 38 988,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
38 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 18:17
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:55
ДУ 3_до Договору 08_14-СЗ_557 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:47
ДУ 2_до Договору 08_14-СЗ_557 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:33
ДУ_1_Договір_08_14-СЗ_557_заправка.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:41
Договір_08_14-СЗ_557 від 14.08.2020.pdf укладений
14 серпня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову Угоду про наступне: 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником спрощеної закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної спрощеної закупівлі, але не пізніше 31 березня 2021 року. 2. Пункт 4.1.Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2021 року включно». 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 14.08.2020 № 08/14-С3/557. 5. Інші умови Договору залишаються незмінними. 6. Додаткову Угоду складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 08/14-СЗ/557
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і у відповідності до пункту 7.2 Договору уклали цю Додаткову Угоду про наступне: 1. Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 22 131 грн. 00 коп. (двадцять дві тисячі сто тридцять одна гривня 00 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 2.1. Договору викласти у такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору, становить 16 857 грн. 00 коп. (шістнадцять тисяч вісімсот п'ятдесят сім гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 2 809 грн. 50 коп. (дві тисячі вісімсот дев'ять гривень 50 коп.» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 08/14-С3/557 від 14.08.2020 року. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 08/14-СЗ/557
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 8 частини п’ятої та частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і у відповідності до пункту 7.2 Договору уклали цю Додаткову Угоду про наступне: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 3 371 грн. 39 коп. (три тисячі триста сімдесят одна гривня 39 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 2. Пункт 2.1. Договору викласти у такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору, становить 20 228 грн. 39 коп. (двадцять тисяч двісті двадцять вісім гривень 39 коп.) в тому числі ПДВ 3 371 грн. 40 коп. (три тисячі триста сімдесят одна гривня 40 коп.).» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 08/14-С3/557 від 14.08.2020 року. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 08/14-СЗ/557
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 20 014,50
UAH (в тому числі ПДВ 3 335,75 UAH)