Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг :пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 серпня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 14:42 |
ТД поточний ремонт 298.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000055 ● 2bcf418757f8455da4de26801a8d27c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 09:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.
В.о. начальника Сергій ГАШКОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-07-28-006096-c 28.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 09:53:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Управління освіти Оболонської районний в місті Києві Державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-18-000040-c, дата оприлюднення 18.08.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.6 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії паспорту директора ПП «Інтеграл» Льодина О.І., тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію паспорту не в повному обсязі (сторінки 1-7, 10-13), що не відповідає вимогам пункту 3 Положення про паспорт громадянина України та Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон, затверджених постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-XII?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 17:09:12
Просимо врахувати пояснення
Доброго дня, тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШ № 298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б ) повідомляє наступне.
Пропозиція ПП «Інтеграл» на закупівлю код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШ №298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б ) акцептована після розгляду документів, наданих у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації . Так, вимогами пункту 1.6 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії паспорту встановлено надати копію паспорту, в той самий час відсутня вимога щодо надання копії паспорту всіх сторінок учасника.
На виконання вимоги, учасник – переможець надав паспорт директора Льодина О.І. із сторінками, які заповнені відповідно Положення про паспорт громадянина України та Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон, затверджених постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-XII.
Просимо прийняти пояснення та врахувати той факт, що зазначені роботи мають нагальний характер, на початку нового навчального року, у зв’язку із відкриттям закладів освіти після карантинних заходів, зокрема, СШ № 298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б, мала бути у задовільному стані.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках встановлених Законом встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інтеграл #31840336 |
Переможець |
348 266,22
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:59
|
додаткова угода 229-ПР.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 11:54
|
229-ПР.pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | після експертної оцінки Сторони дійшли згоду зменщити суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 229-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |