Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШ № 298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б )
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-07-28-006096-c 933efce2a4a5422fac93d6eebef6d14a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:41
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг :пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 серпня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень в СШ № 298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 14:42
ТД поточний ремонт 298.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000055 ● 2bcf418757f8455da4de26801a8d27c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-07-28-006096-c 28.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 09:53:18

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Управління освіти Оболонської районний в місті Києві Державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-18-000040-c, дата оприлюднення 18.08.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.6 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії паспорту директора ПП «Інтеграл» Льодина О.І., тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію паспорту не в повному обсязі (сторінки 1-7, 10-13), що не відповідає вимогам пункту 3 Положення про паспорт громадянина України та Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон, затверджених постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-XII?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 17:09:12

Просимо врахувати пояснення

Доброго дня, тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШ № 298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б ) повідомляє наступне.
Пропозиція ПП «Інтеграл» на закупівлю код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШ №298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б ) акцептована після розгляду документів, наданих у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації . Так, вимогами пункту 1.6 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії паспорту встановлено надати копію паспорту, в той самий час відсутня вимога щодо надання копії паспорту всіх сторінок учасника.
На виконання вимоги, учасник – переможець надав паспорт директора Льодина О.І. із сторінками, які заповнені відповідно Положення про паспорт громадянина України та Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон, затверджених постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-XII.
Просимо прийняти пояснення та врахувати той факт, що зазначені роботи мають нагальний характер, на початку нового навчального року, у зв’язку із відкриттям закладів освіти після карантинних заходів, зокрема, СШ № 298 за адресою: місто Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, 58-Б, мала бути у задовільному стані.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках встановлених Законом встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інтеграл 348 266,22
UAH з ПДВ
348 266,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Євробуд один" 349 756,80
UAH з ПДВ
349 756,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:27
довідка ст. 17
18 серпня 2020 13:27
Довідка МВС
04 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:42
Паспорт (копія).pdf
04 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:36
Довідки.pdf
04 серпня 2020 16:36
Довідка.zip
04 серпня 2020 16:36
Довідка ст. 17.pdf
04 серпня 2020 16:36
Довідка з податкової.pdf
04 серпня 2020 16:36
Довідка (1).zip
04 серпня 2020 16:35
Dovidka_20195440580280767995.pdf
04 серпня 2020 16:35
2-1.2 відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 16:35
2-1.1 Статут (Копія).pdf
04 серпня 2020 16:35
2-2.2 Дозвіл копія.pdf
04 серпня 2020 16:35
2-1.7 Довідки з банку.pdf
04 серпня 2020 16:35
2-1.6 Наказ.pdf
04 серпня 2020 16:35
1.2 Тех пасп авто.pdf
04 серпня 2020 16:35
1.1 Відомість.pdf
04 серпня 2020 16:35
Тендерна пропозиція 298.pdf
04 серпня 2020 16:35
Проект договору 298.pdf
04 серпня 2020 16:35
Кошториси 298.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:33
Scan ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
12 серпня 2020 14:33
ВИТЯГ З ЄДР новий.pdf
12 серпня 2020 14:33
Scan_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ.zip
12 серпня 2020 14:33
ДИПЛОМ ГАПІЙ В.С..pdf
12 серпня 2020 14:33
ОПР Фактічни.pdf
12 серпня 2020 14:32
ДИПЛОМ Бахов Г.І..pdf
12 серпня 2020 14:32
ДИПЛОМ Яремчук О.А..pdf
12 серпня 2020 14:32
СТАТУТ Євробуд один.pdf
12 серпня 2020 14:32
ПАСПОРТ копія.pdf
12 серпня 2020 14:32
Фін.звіт.pdf
12 серпня 2020 14:32
НАКАЗ №1 ЄВРОБУД ОДИН.pdf
12 серпня 2020 14:32
Scan ДОВІДКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інтеграл

ТОВ "Євробуд один"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інтеграл
#31840336
Переможець 348 266,22
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Інтеграл
#31840336
348 266,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 14:59
додаткова угода 229-ПР.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:54
229-ПР.pdf укладений
28 серпня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): після експертної оцінки Сторони дійшли згоду зменщити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 229-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 277 089,17
UAH (в тому числі ПДВ 46 181,53 UAH)