Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "09120000-6 Газове паливо (Природний газ)"
DK 021: 2015 "09120000-6 Gaseous fuels (Natural gas)"
DK 021: 2015 "09120000-6 Gaseous fuels (Natural gas)"
Очікувана вартість
6 258 924,00 UAH
UA-2020-07-28-005889-c ● e206f8e2dd2440428ec8efa90d0a50e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Наташа +380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero |
Додаткові контактні особи: |
Шекун Іван Валерійович +380443516581 Shekun_IV@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Natasha +380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero |
Additional contacts: |
Шекун Іван Валерійович +380443516581 Shekun_IV@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 258 924,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 180000 UAH |
Publication date: | 28 липня 2020 14:31 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 6 258 924 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,96 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції:
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Language (s) in which tender proposals should be drafted.
During the procurement procedure all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
If there are documents in another language in the tender offer, there must be a translation into Ukrainian. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer and may be certified by the Bidder's seal, if used, or can be notarized or legalized in the prescribed manner. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
It is allowed to have copies of documents in Russian in the bidder's proposal drawn up by the participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters of response, technical specifications, certificates, quality passports, employment records, etc.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to purchased goods, works or services are provided by existing international or national standards, norms and rules, cases when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion ( in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (trademarks for goods and services), are set out in the language of their generally accepted application.
Розгорнути
Згорнути
During the procurement procedure all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
If there are documents in another language in the tender offer, there must be a translation into Ukrainian. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer and may be certified by the Bidder's seal, if used, or can be notarized or legalized in the prescribed manner. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
It is allowed to have copies of documents in Russian in the bidder's proposal drawn up by the participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters of response, technical specifications, certificates, quality passports, employment records, etc.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to purchased goods, works or services are provided by existing international or national standards, norms and rules, cases when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion ( in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (trademarks for goods and services), are set out in the language of their generally accepted application.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1190 тисяча кубічних метрів
ДК 021:2015 "09120000-6 Газове паливо (Природний газ)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Аеропорт (РСП «Київцентраеро» Украероруху)
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
DK 021: 2015 "09120000-6 Gaseous fuels (Natural gas)"
CPV: 09120000-6
Період постачання:
по 30 вересня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Споживачем відповідної грошової суми на поточний рахунок Постачальника по факту отриманого обсягу газу, не пізніше 20-го числа місяця наступного за розрахунковим місяцем, на підставі підписаного обома Сторонами акту прийому-передачі газу за попередній місяць та рахунку | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 14:31 |
ТД природний газ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 31 липня 2020 11:31
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:20
Добрий день. Вимога щодо "споживача із більш ніж 10 точками обліку за вищезазначеними договорами".
Мається на увазі що в одного споживача має бути більш ніж 10 точок обліку за аналогічним договором?
Відповідь: У розумінні тендерної документації мається на увазі виконання аналогічного договору споживачу із точками обліку більше ніж 10 точок.
щодо документів переможця
Дата подання: 17 серпня 2020 13:21
Дата відповіді: 18 серпня 2020 14:12
Шановний замовнику! Просимо виключити незаконну вимогу тендерної документації: "Документи надаються учасником-переможцем процедури закупівлі поштою або особисто (з 9:00 до 18:00 (пн.-чт.), з 9:00 до 16:45 (пт.) разом з супровідним листом з поміткою «В тендерний комітет Украероруху»." Адже, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме ч.3 ст. 17 "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ." Також, згідно ч.6 ст.17 "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті." Отже, згідно діючого законодавства, паперовий вигляд надання документів Переможця не передбачається. Просимо виключити зазначену вище вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Умова документації про яку ви вказуєте у своєму запитанні стосується документів, що стосуються укладення договору (підпункт 6.3.4. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації), а не документів що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
Умовами тендерної документації щодо підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону дійсно передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, відповідно до Додатку 7 до цієї Тендерної документації (підпункт 6.3.3. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації).
Водночас, відповідно до підпункту 6.3.4. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати в паперовому вигляді:
1) відповідну інформацію та/або копії документів про право підписання договору про закупівлю.
У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою, у тому числі щодо укладання значного правочину, тощо) – необхідно надати копію документа (рішення, протоколу, дозволу тощо), який надає право укладати договір про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або лист-роз'яснення про їх ненадання).
При цьому, підпункт 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації наголошує, що доставка документів, що стосуються укладення договору, здійснюється за рахунок переможця. Документи надаються учасником-переможцем процедури закупівлі поштою або особисто (з 9:00 до 18:00 (пн.-чт.), з 9:00 до 16:45 (пт.) разом з супровідним листом з поміткою «В тендерний комітет Украероруху».
Слід врахувати, існування підпунктів 6.3.4. та 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації напряму випливає з частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» норма якої на відмінну від частини 6 статті 17 цього Закону не конкретизує, яким чином (в електронному чи паперовому) повинні подаватися такі документи.
Враховуючи викладене надання документів передбачених підпунктом 6.3.4. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації у порядку передбаченому підпунктом 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації є таким що повністю відповідає частині 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умовами тендерної документації щодо підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону дійсно передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, відповідно до Додатку 7 до цієї Тендерної документації (підпункт 6.3.3. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації).
Водночас, відповідно до підпункту 6.3.4. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати в паперовому вигляді:
1) відповідну інформацію та/або копії документів про право підписання договору про закупівлю.
У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою, у тому числі щодо укладання значного правочину, тощо) – необхідно надати копію документа (рішення, протоколу, дозволу тощо), який надає право укладати договір про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або лист-роз'яснення про їх ненадання).
При цьому, підпункт 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації наголошує, що доставка документів, що стосуються укладення договору, здійснюється за рахунок переможця. Документи надаються учасником-переможцем процедури закупівлі поштою або особисто (з 9:00 до 18:00 (пн.-чт.), з 9:00 до 16:45 (пт.) разом з супровідним листом з поміткою «В тендерний комітет Украероруху».
Слід врахувати, існування підпунктів 6.3.4. та 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації напряму випливає з частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» норма якої на відмінну від частини 6 статті 17 цього Закону не конкретизує, яким чином (в електронному чи паперовому) повинні подаватися такі документи.
Враховуючи викладене надання документів передбачених підпунктом 6.3.4. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації у порядку передбаченому підпунктом 6.3.5. пункту 6.3. розділу 6 тендерної документації є таким що повністю відповідає частині 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-005889-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут", Код ЄДРПОУ:39592941
Дата подання: 06 серпня 2020 08:52
Дискримінаційна вимога
Відповідно до оголошення № UA-2020-07-28-005889-c яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 28 липня 2020 року https://e-tender.biz/tender/naftoprodukti-ta-elektroenergiya/UA-2020-07-28-005889-c-dk-021-2015-09120000-6-hazove-palyvo-pryrodnyj-haz, Державним підприємством обслуговування повітряного руху України, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ).
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, затверджену Протоколом Тендерного комітету №1, від 28.07.2020р., було встановлено наявність неправомірних, дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київоблгаз Збут» вважає що Замовником порушено ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасника викладених в Додатку 1 тендерної документації, на виконання ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником вимагається надати довідку з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів споживачу із точками обліку більше 10.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
З огляду на вищевикладене, вимога щодо надання аналогічного договору укладеного зі Споживачем із точками обліку більше 10 являється такою, яка дискримінує потенційних Учасників та порушує наше право на брати участь у даній закупівлі
Задля уникнень порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1.Розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету.
2. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень, а саме: «Довідка (за формою наведеною нижче) з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів споживачу із точками обліку більше 10», «…не менш ніж протягом 6 календарних місяців споживачу із більш ніж 10 точками обліку за вищезазначеними договорами».
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що у разі ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, затверджену Протоколом Тендерного комітету №1, від 28.07.2020р., було встановлено наявність неправомірних, дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київоблгаз Збут» вважає що Замовником порушено ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасника викладених в Додатку 1 тендерної документації, на виконання ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником вимагається надати довідку з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів споживачу із точками обліку більше 10.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
З огляду на вищевикладене, вимога щодо надання аналогічного договору укладеного зі Споживачем із точками обліку більше 10 являється такою, яка дискримінує потенційних Учасників та порушує наше право на брати участь у даній закупівлі
Задля уникнень порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1.Розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету.
2. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень, а саме: «Довідка (за формою наведеною нижче) з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів споживачу із точками обліку більше 10», «…не менш ніж протягом 6 календарних місяців споживачу із більш ніж 10 точками обліку за вищезазначеними договорами».
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що у разі ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 13:25
За результатом розгляду вимоги розміщеної 06.08.2020 р. в електронній системі закупівель повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Предметом закупівлі в процедурі закупівлі № UA-2020-07-28-005889-c є ДК 021:2015 «09120000-6 Газове паливо (Природний газ)».
Основними законодавчими та нормативно – правовими актами, що регулюють відносини на ринку природного газу, в тому числі постачальників та споживачів, зокрема є Закон України «Про ринок природного газу», Правила постачання природного газу затверджені постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, Кодекс газотранспортної системи затверджений Постановою НКРЕКП 30.09.2015 № 2493, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу затверджені Постановою НКРЕКП від 16.02.2017р. №201
Пунктом 5 Розділу ІІ Правил постачання Природного газу зокрема передбачено, що договір постачання природного газу повинен містити такі умови, що є істотними та обов'язковими для цього виду договору, в тому числі ЕІС-код точки/точок комерційного обліку споживача, по яких буде здійснюватися постачання природного газу постачальником (за необхідності, якщо по інших точках комерційного обліку постачання газу здійснює інший постачальник);
річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення;
Вказані приписи Правил постачання природного газу свідчать, що постачання природного газу споживачу може здійснюватись як по одній точці комерційного обліку так і по декільком.
При цьому, згідно з п. 5 Розділу І Правил постачання Реєстр споживачів постачальника - перелік споживачів, які в установленому Кодексом газотранспортної системи порядку закріплені в інформаційній платформі Оператора ГТС за певним постачальником у розрахунковому періоді.
Відповідно, постачання споживачу природного газу, який має більше ніж одну точку комерційного обліку потребує відповідних спеціальних знань та навичок працівників Постачальника, наявність яких додатково підтверджує спроможність безперебійного постачання природного газу Споживачу за аналогічним Договором.
Таким чином, вимога тендерної документації, щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору викладених у Додатку 1 до Тендерної документації відповідає, як вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так і вимогам спеціального законодавства, що регулює відносини на ринку природного газу та не є дискримінаційною.
З огляду на вказане, відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2020-07-28-005889-c.a1.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Предметом закупівлі в процедурі закупівлі № UA-2020-07-28-005889-c є ДК 021:2015 «09120000-6 Газове паливо (Природний газ)».
Основними законодавчими та нормативно – правовими актами, що регулюють відносини на ринку природного газу, в тому числі постачальників та споживачів, зокрема є Закон України «Про ринок природного газу», Правила постачання природного газу затверджені постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, Кодекс газотранспортної системи затверджений Постановою НКРЕКП 30.09.2015 № 2493, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу затверджені Постановою НКРЕКП від 16.02.2017р. №201
Пунктом 5 Розділу ІІ Правил постачання Природного газу зокрема передбачено, що договір постачання природного газу повинен містити такі умови, що є істотними та обов'язковими для цього виду договору, в тому числі ЕІС-код точки/точок комерційного обліку споживача, по яких буде здійснюватися постачання природного газу постачальником (за необхідності, якщо по інших точках комерційного обліку постачання газу здійснює інший постачальник);
річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення;
Вказані приписи Правил постачання природного газу свідчать, що постачання природного газу споживачу може здійснюватись як по одній точці комерційного обліку так і по декільком.
При цьому, згідно з п. 5 Розділу І Правил постачання Реєстр споживачів постачальника - перелік споживачів, які в установленому Кодексом газотранспортної системи порядку закріплені в інформаційній платформі Оператора ГТС за певним постачальником у розрахунковому періоді.
Відповідно, постачання споживачу природного газу, який має більше ніж одну точку комерційного обліку потребує відповідних спеціальних знань та навичок працівників Постачальника, наявність яких додатково підтверджує спроможність безперебійного постачання природного газу Споживачу за аналогічним Договором.
Таким чином, вимога тендерної документації, щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору викладених у Додатку 1 до Тендерної документації відповідає, як вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так і вимогам спеціального законодавства, що регулює відносини на ринку природного газу та не є дискримінаційною.
З огляду на вказане, відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2020-07-28-005889-c.a1.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-005889-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 12 серпня 2020 11:13
Вимога
на дискримінайні умови закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 12:52
Шановний учасник! Категорично не погоджуємось із вашими твердженнями та зазначимо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно з частиною 2 статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
За результатами проведеного аналізу веб-порталу Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) встановлено, що вимозі Замовника щодо постачання не менше ніж 1190,00 тис. м. куб. газу відповідає кілька десятків учасників.
Отже, наявні щонайменше два постачальники, які можуть постачати не менше ніж 1190,00 тис. м. куб. газу, що свідчить про відсутність обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення зазначеної умови у тендерній документації.
Більш того, вказана вимога є більш ніж виправданою враховуючи потреби газу Замовника по вказаній закупівлі, а саме 1190,00 тис. м. куб.
Щодо відгуку та дати його видачі, зауважимо наступне.
Пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Врахуємо, що вказана норма Закону у її розумінні є поняттям більш широким, де замовники при проведенні закупівель конкретизують її шляхом підтвердження: договором чи то актами (специфікаціями), чи то відгуками тощо.
Слід зазначити, що підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі і відгуком, є абсолютно прийнятним та законним з точки зору пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
Вимогами тендерної документації щодо відгуку, встановлені чіткі та зрозумілі речі, які не можуть стати на заваді у потенційних учасників торгів для його отримання.
Отже, вимоги Замовника жодним чином не обмежують конкуренцію та відповідають статті 5 та частині четвертій статті 22 Закону.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно з частиною 2 статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
За результатами проведеного аналізу веб-порталу Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) встановлено, що вимозі Замовника щодо постачання не менше ніж 1190,00 тис. м. куб. газу відповідає кілька десятків учасників.
Отже, наявні щонайменше два постачальники, які можуть постачати не менше ніж 1190,00 тис. м. куб. газу, що свідчить про відсутність обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення зазначеної умови у тендерній документації.
Більш того, вказана вимога є більш ніж виправданою враховуючи потреби газу Замовника по вказаній закупівлі, а саме 1190,00 тис. м. куб.
Щодо відгуку та дати його видачі, зауважимо наступне.
Пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Врахуємо, що вказана норма Закону у її розумінні є поняттям більш широким, де замовники при проведенні закупівель конкретизують її шляхом підтвердження: договором чи то актами (специфікаціями), чи то відгуками тощо.
Слід зазначити, що підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі і відгуком, є абсолютно прийнятним та законним з точки зору пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
Вимогами тендерної документації щодо відгуку, встановлені чіткі та зрозумілі речі, які не можуть стати на заваді у потенційних учасників торгів для його отримання.
Отже, вимоги Замовника жодним чином не обмежують конкуренцію та відповідають статті 5 та частині четвертій статті 22 Закону.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 вересня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ЮГ-ГАЗ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій