Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Центру навчання плаванню Деснянського району м. Києва по вулиці Закревського Миколи, 67А.
Очікувана вартість
53 900,00 UAH
UA-2020-07-28-005775-c 46c0f956320b4ee999e37efa627765d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жуков Валерій Михайлович

380445300706 Znp_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр навчання плаванню Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 25777741
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Закревського,67-А
Контактна особа: Жуков Валерій Михайлович
380445300706
Znp_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 17:10
Початок аукціону: 07 серпня 2020 11:58
Очікувана вартість: 53 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Центру навчання плаванню Деснянського району м. Києва по вулиці Закревського Миколи, 67А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул.Закревського,67-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт приміщення Центру навчання плаванню Деснянського району м. Києва по вулиці Закревського Миколи, 67А. ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 08:44
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:16
Замовник вимагає: п.4.8. Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, термін давності якої на момент подання пропозиції не повинен перевищувати 10 днів. Вважаємо, що інформацію про відсутність заборгованості за кредитами повинен надавати переможець торгів. Хто ж компенсує учасникам, що не виграли, вартість такої довідки (500 грн.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі (виконання робіт), чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 08:57
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:15
Замовник: п."4.10.... Надати копії документів (витяг з протоколу(ів), протоколи, посвідчення про проходження навчань з охорони праці, допуски з небезпечних методів виконання робіт, посвідчення з пожежної безпеки) про проходження інженерно – технічним персоналом та робітниками навчань з охорони праці які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору, завірені підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника". Запитання: 1.Які саме "допуски з небезпечних методів виконання робіт"? 2.Для чого вимагати окреме "посвідчення з пожежної безпеки", коли у посвідченні електромонтажника існує відмітка з підписами членів комісії про пожежну безпеку? Замовнику необхідно уточнити цю вимогу. 3.Замовник зазначає: "...які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору". Які саме документи має на увазі Замовник? Вважаємо, що в даному випадку, Замовник повинен чітко (як того вимагає Закон Про публічні закупівлі) надати вичерпний перелік таких документів з №№ по порядку. А то буде так, що ми надамо 4шт. документів, а "свій" учасник надасть 5шт.,і при всіх інших рівних умовах ми будемо дискваліфіковані.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по п. 1 - внесені зміни, по п. 2 - Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» на підприємстві має бути відповідальні особи за охорону праці та пожежної безпеки.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 09:02
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:14
Замовник: "2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі не нижче АВК-5.4.2 " До відома Замовника, версії 5.4.2 не існує в природі. Замовник має уточнити цю позицію.
Відповідь: В п. 2 документації внесені відповідні зміни.
деф акт
Дата подання: 30 липня 2020 09:22
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:14
У деф.акті Замовник зазначає: "4.Монтаж вiнiпластових труб для електропроводки дiаметром до 25 мм, укладених в борознах пiд заливку." Запитання: Хто в цьому випадку пробиватиме борозни - замовник чи підрядник? Чи може борозни вже існують? Якщо борозни пробиватиме підрядник, тоді необхідно в дефектному акті додати ще дві позиції: "пробивання борозен" і "забивання борозен" та ще й вказати, в якому матеріалі - в цеглі чи бетоні. Згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21-2012."Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи", шифром РН17-7-9 монтаж вініпластових труб в борознах під заливку, передбачено такий перелік робіт: 1-2-установлення кріплень,конструкцій; 3-прокладання труб; 4-установлення коробок. Як бачимо, пробивання борозен в цьому переліку відсутнє. Замовник повинен уточнити деф.акт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна помилка в дефектному акті виправлена.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 09:27
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:13
Замовник: "- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації (за потребою), витрати на технічний нагляд);" До відома Замовника: згідно нормативних документів, 1- зведений кошторисний розрахунок включає в себе кошти на експертизу та кошти на технічний нагляд; 2- договірна ціна - тільки кошти на експертизу. Замовник має уточнити цю позицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п. 2 документації внесені відповідні зміни
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 09:30
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:13
Замовник: "3. Копія сертифікатів якості на матеріальні ресурси". Вважаємо, що такі документи має надавати переможець торгів.
Відповідь: Вимога наявності сертифікату якості на матеріальні ресурси обумовлюється тим, що будівельні матеріали будуть використовуватись у закладі де проходять навчання з плаванню діти дошкільного та шкільного віку. У разі відсутності відповідних сертифікатів на Ваші матеріали надайте гарантійний лист в якому буде зазначено, що Ваші матеріали відповідають якості для застосування їх у дошкільному навчальному закладі.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 09:32
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:12
Замовник: "5. Копія антикорупційної програми учасника або копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми;" Замовник повинен зняти цю вимогу, як таку, що суперечить законодавству. Даний документ надається, коли сума закупівлі перевищує 20 млн.грн.
Відповідь: Пункт антикорупційна програма видалено.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 09:39
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:12
Замовник: "Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України". Запитання: І от для чого плодити нікчемні довідки на довідку? Замовник при подачі оголошення про закупівлю в першу чергу сам повинен дотримуватись норм чинного законодавства. От, наприклад, "антикорупційна програма". Що, учаснику більше немає чим зайнятись, як надавати довідку на позицію, яку невірно зазначив Замовник, а потім ще й самому Замовнику копошитись в цих нікчемних довідках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт антикорупційна програма видалено.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 09:44
Дата відповіді: 30 липня 2020 17:11
Замовник:"2. Технічні вимоги до пропозиції Учасника При складанні пропозиції на основі Технічного завдання Учасник має впевнитись, що розроблена ним пропозиція в частині кошторисної документації і подальше виконання робіт буде враховувати вимоги згідно:ДБН..." Запитання: На якій підставі Замовник таке вимагає, коли сам надав дефектний акт, що суперечить технології виконання робіт (відсутність деяких позицій, як то - борозни)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна помилка в дефектному акті виправлена.
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 17:58
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:01
Замовник: п."4.10.... Надати копії документів (витяг з протоколу(ів), протоколи, посвідчення про проходження навчань з охорони праці, допуски з небезпечних методів виконання робіт, посвідчення з пожежної безпеки) про проходження інженерно – технічним персоналом та робітниками навчань з охорони праці які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору, завірені підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника". Запитання: 1.Які саме "допуски з небезпечних методів виконання робіт"? 2.Для чого вимагати окреме "посвідчення з пожежної безпеки", коли у посвідченні електромонтажника існує відмітка з підписами членів комісії про пожежну безпеку? Замовнику необхідно уточнити цю вимогу. 3.Замовник зазначає: "...які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору". Які саме документи має на увазі Замовник? Вважаємо, що в даному випадку, Замовник повинен чітко (як того вимагає Закон Про публічні закупівлі) надати вичерпний перелік таких документів з №№ по порядку. А то буде так, що ми надамо 4шт. документів, а "свій" учасник надасть 5шт.,і при всіх інших рівних умовах ми будемо дискваліфіковані. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 30.07.2020, 17:15) по п. 1 - внесені зміни, по п. 2 - Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» на підприємстві має бути відповідальні особи за охорону праці та пожежної безпеки. Запитання: Коли будуть надані вичерпні відповіді на конкретні запитання, по кожному окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по п. 1 - внесені зміни, по п. 2 - Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» на підприємстві має бути відповідальні особи за охорону праці та пожежної безпеки. Вважаємо, що це вичерпна відповідь і інформація в документації не порушує вимог Закону.
довідки
Дата подання: 30 липня 2020 18:05
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:00
Замовник: Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг. До відома Замовника: ще раз повторюємо - такі довідки банки надають тільки в письмовому вигляді; довідка про відсутність заборгованості коштує 500грн. і за нею потрібно прийти. Таким чином, учасник втрачає не тільки час, а й грошові кошти. А тому цю довідку повинен надавати переможець торгів, котрий у своєму кошторисі врахує ці витрати, а учасник, шо не переміг, - куди їх подіває?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Отже дана вимога не суперечить законодавству
вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 18:13
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:59
3.Замовник зазначає: "...які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору". Які саме документи має на увазі Замовник? Вважаємо, що в даному випадку, Замовник повинен чітко (як того вимагає Закон Про публічні закупівлі) надати вичерпний перелік таких документів з №№ по порядку. А то буде так, що ми надамо 4шт. документів, а "свій" учасник надасть 5шт.,і при всіх інших рівних умовах ми будемо дискваліфіковані. Запитання: Ще раз -Які саме конкретно,по пунктам, необхідно надати документи, що стосуються виконання даного договору? Якщо Замовник не може надати адекватної відповіді,то повинен зняти цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! В документації чітко написано (витяг з протоколу(ів), протоколи або посвідчення про проходження навчань з охорони праці, посвідчення з пожежної безпеки), про проходження інженерно – технічним персоналом та робітниками навчань з охорони праці які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору.
вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 13:39
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:02
довідки Загальне запитання щодо оголошення Замовник: Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг. До відома Замовника: 1-ні один банк подібні довідки не видає в електронному вигляді; 2-таку довідку банк оформляє протягом 3-х днів; 3-довідка коштує 500грн. Виходячи із вищенаведеного, вважаємо, що таку довідку Замовник не має права вимагати, згідно Закону Про захист персональних даних та враховуючи комерційну таємницю, адже навіть ДФС може взяти таку довідку тільки за рішенням суду. Якщо вже так Замовнику хочеться, то нехай вимагає цю довідку у переможця торгів. Замовник повинен зняти цю вимогу з учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Отже дана вимога не суперечить законодавству.
вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 13:54
Замовник: "наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах;" Запитання: Яким чином наявність рахунків в офшорних зонах впливає на якість виконання електромонтажних робіт в Україні? Крім того, перші особи у владі України (наприклад, президент) мають рахунки в офшорних зонах, але це ніяким чином не заважає їм "керувати" державою. Крім того, запитання про офшорні зони є недоречним, адже в Україні не існує закону, котрий забороняє відкриття рахунків у офшорних зонах. Тому Замовник має зняти цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 13:58
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:00
Замовник: "На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі". Запитання:1. Які ризики має на увазі Замовник? 2.Яким чином наданння Довідки з банку допоможе учаснику(переможцю) виконати роботи професійно, якісно та вчасно?
Відповідь: Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Отже дана вимога не суперечить законодавству
вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 14:08
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:03
Замовник не відповів на запитання: 2.Для чого вимагати окреме "посвідчення з пожежної безпеки", коли у посвідченні електромонтажника існує відмітка з підписами членів комісії про пожежну безпеку? Замовнику необхідно уточнити цю вимогу." Просьба надати відповідь, чи достатньо вказаних даних для виконання пункту про пожежну безпеку? Так чи ні? Про закон купівельний дискусію не потрібно проводити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! В документації чітко написано (витяг з протоколу(ів), протоколи або посвідчення про проходження навчань з охорони праці, посвідчення з пожежної безпеки), про проходження інженерно – технічним персоналом та робітниками навчань з охорони праці які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору.
вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 14:10
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:01
В п.4.10 Замовник зазначає: "...документи...які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору". Які саме документи має на увазі Замовник? Вважаємо, що в даному випадку, Замовник повинен чітко (як того вимагає Закон Про публічні закупівлі) надати вичерпний перелік таких документів з №№ по порядку. А то буде так, що ми надамо 4шт. документів, а "свій" учасник надасть 5шт.,і при всіх інших рівних умовах ми будемо дискваліфіковані. Надайте відповідь та конкретний перелік документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по п. 1 - внесені зміни, по п. 2 - Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» на підприємстві має бути відповідальні особи за охорону праці та пожежної безпеки. Вважаємо, що це вичерпна відповідь і інформація в документації не порушує вимог Закону.
вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 14:19
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:58
Учасник запитує: 2.Для чого вимагати окреме "посвідчення з пожежної безпеки", коли у посвідченні електромонтажника існує відмітка з підписами членів комісії про пожежну безпеку? Замовнику необхідно уточнити цю вимогу. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 30.07.2020, 17:15) Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, в тому числі, в ст. 22 ЗУ , згідно з якою «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» на підприємстві має бути відповідальні особи за охорону праці та пожежної безпеки." Це добре, що Замовник при поданні пропозиції керувався Законом, але ми вимагаємо надати конкретну відповідь на раніше поставлене питання про пожежну безпеку: достатньо вказаного посвідчення чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! В документації чітко написано (витяг з протоколу(ів), протоколи або посвідчення про проходження навчань з охорони праці, посвідчення з пожежної безпеки), про проходження інженерно – технічним персоналом та робітниками навчань з охорони праці які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору.
техічне завдання
Дата подання: 31 липня 2020 14:23
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:58
деф акт Загальне запитання щодо оголошення У деф.акті Замовник зазначає: "4.Монтаж вiнiпластових труб для електропроводки дiаметром до 25 мм, укладених в борознах пiд заливку." Запитання: Хто в цьому випадку пробиватиме борозни - замовник чи підрядник? Чи може борозни вже існують? Якщо борозни пробиватиме підрядник, тоді необхідно в дефектному акті додати ще дві позиції: "пробивання борозен" і "забивання борозен" та ще й вказати, в якому матеріалі - в цеглі чи бетоні. Згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21-2012."Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи", шифром РН17-7-9 монтаж вініпластових труб в борознах під заливку, передбачено такий перелік робіт: 1-2-установлення кріплень,конструкцій; 3-прокладання труб; 4-установлення коробок. Як бачимо, пробивання борозен в цьому переліку відсутнє. Замовник повинен уточнити деф.акт. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 30.07.2020, 17:14) Технічна помилка в дефектному акті виправлена. Запитання: Чи означає виправлена в дефектному акті помилка, що кабель не буде прокладатись в борознах, так чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна помилка в дефектному акті виправлена.
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-005775-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮРЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:36449100
Дата подання: 10 серпня 2020 16:53
СКАРГА на рішення Замовника: Центр навчання плаванню Деснянського району м.Києва закупівля UA-2020-07-28-005775-c
Замовник своїм Протоколом №15 від 10.08.2020р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, визначив переможцем закупівлі UA-2020-07-28-005775-c ТОВ «ГРУПА АТЕНА» ( 48891,50 грн. з ПДВ).
ТОВ «ЮРЕНЕРГО» (48126,00 грн. з ПДВ) вважає таке рішення Замовника безпідставним та неправомірним з таких причин:
1.Вимоги п.4.10 «…працівники учасника конкурсних торгів повинні мати групу з електробезпеки, що дозволяє монтувати світильники».
ТОВ «ГРУПА АТЕНА» не виконав вимоги пп.4.10.
Учасник ТОВ «ГРУПА АТЕНА» надав тільки (1) одне посвідчення із знання ПБЕЕС та ПЕЕЗ (Білановський Я.М. – директор). Але ж для виконання таких робіт – демонтаж та монтаж світильників та електропроводів необхідні знання ПТЕЕС (правила експлуатації, технології виконання робіт, виробничі інструкції). У наданому протоколі та посвідченні немає відмітки ПТЕЕС, тому цей працівник (тим більше, директор) немає права виконувати роботи з електромонтажу світильників. Крім того, для виконання електромонтажних робіт (монтаж світильників) на висоті необхідні 2 (два) працівники із знанням виконання електромонтажних робіт на висоті.
2.Вимоги п.4.11, 4.12 Довідка про аналогічні договори та копії аналогічних договорів.
Учасник ТОВ «ГРУПА АТЕНА» не виконав вимоги пп.4.11, 4.12.
- Учасник ТОВ «ГРУПА АТЕНА» надав довідку про договори, котрі не є аналогічними, тобто не відповідають предмету закупівлі. Була надана довідка про виконання договорів з виконання робіт по заміні вікон.
- Учасник ТОВ «ГРУПА АТЕНА» надав копії договорів, котрі не є аналогічними, тобто не відповідають предмету закупівлі. Були надані копії договорів з виконання робіт по заміні вікон.
Предметом же закупівлі, оголошеної Замовником – ЦНП Деснянського району м.Києва по вул.Закревського, 67-А та визначеної дефектним актом є такі роботи:
- Улаштування каркасу підвісних стель
- Укладання плит стельових
- Демонтаж світильників
- Монтаж світильників та електропроводів.
Крім того, Інститут економіко-правових досліджень НАН України так визначає аналогічні договори у сфері державних закупівель:
Код УДК 2017/УДК 346.3; стор.259-«основними ознаками аналогічного договору…[має бути] вид договору…, а також предмет закупівлі. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.»
До відома Замовника, учасник ТОВ «ЮРЕНЕРГО» надав копії аналогічних договорів, що прямо відповідають предмету закупівлі (дефектному акту).
Таким чином, учасник ТОВ «ГРУПА АТЕНА» не виконав усіх вимог оголошеної закупівлі UA-2020-07-28-005775-c.
Згідно законодавства України та умов закупівлі, учасник ТОВ «ГРУПА АТЕНА» повинен бути дискваліфікований, як такий, що порушив умови закупівлі та надав цінову пропозицію, що є вищою, ніж у іншого учасника – ТОВ «ЮРЕНЕРГО»
У разі невідхилення Замовником пропозиції ТОВ «ГРУПА АТЕНА», котрий не виконав вимог Замовника, та підписання з ним договору, ТОВ «ЮРЕНЕРГО» звернеться із заявою на уповноважену особу до відповідних правоохоронних структур за ознаками корупційних дій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 12:16
1. На виконання вимог п.4.10. Оголошення ТОВ «ГРУПА АТЕНА» надано всі необхідні документи, що підтверджують наявність у учасника працівників відповідних кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері та будуть залучені до виконання робіт по даній закупівлі.

2. На виконання вимог п.4.12. Оголошення ТОВ «ГРУПА АТЕНА» надано оригінали та належним чином завірені копії повністю виконаного аналогічного договору з капітального ремонту, додатки до договору, акти виконаних робіт, оригінал листа-відгука.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" 49 743,00
UAH з ПДВ
48 126,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 51 550,00
UAH з ПДВ
48 891,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 13:34
4.7.Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 13:34
5.5.Довідка МВС 030720.pdf
06 серпня 2020 13:34
13,4.14.Проект Договору.pdf
06 серпня 2020 13:34
5.Свідоцтво ПДВ.pdf
06 серпня 2020 13:34
4,4.3.Паспорт Юрко М.В..pdf
06 серпня 2020 13:34
2.Розрахунок ЗВВ.pdf
06 серпня 2020 13:34
2.Локальний кошторис.pdf
06 серпня 2020 13:34
2.Договірна ціна.pdf
06 серпня 2020 13:34
2.Дефектний акт.pdf
06 серпня 2020 13:34
4.13.Витяг.pdf
06 серпня 2020 13:34
4.8.Довідка банка 03 08.2020.pdf
06 серпня 2020 13:34
4.4.-4.6.Баланс 2019.pdf
06 серпня 2020 13:34
4.5.Рух грошових коштів.pdf
06 серпня 2020 13:34
4.4.-4.6.Баланс 2 кв. 2020р..pdf
06 серпня 2020 13:34
4.1.Статут завір.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:10
Статут, опис.pdf
04 серпня 2020 11:10
Дозвіл.pdf
04 серпня 2020 11:10
Дефектний акт.PDF
04 серпня 2020 11:10
14.imd
04 серпня 2020 11:09
Виписка з ЄДР.pdf
04 серпня 2020 11:09
5. Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 11:09
1. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРЕНЕРГО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮРЕНЕРГО"
#36449100
Відхилено 48 126,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"
#33728853
Переможець 48 891,50
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"
#33728853
48 891,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ№2 до 03.20.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 17:10
ДУ кап_ремонт прим 03_20.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:53
ДУ кап_ремонт прим 03_20.PDF укладений
13 серпня 2020 12:52
ДУ кап_ремонт прим 03_20.PDF укладений
13 серпня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:32
Договір кап_ремонт прим 03_20.PDF укладений
13 серпня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 239,20
UAH (в тому числі ПДВ 7 373,20 UAH)