Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Володарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Володарської районної ради в смт Володарка Володарського району Київської області, вул. Коцюбинського, 44
Очікувана вартість
620 490,00 UAH
UA-2020-07-28-005184-c ● 54b18b60c4fc46a9af83326dd8f30d69
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Володарської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 02143887 |
Місцезнаходження: | 09301, Україна , Київська обл., Володарський район, селище міського типу Володарка, вулиця Шкільна, будинок 10 |
Контактна особа: |
Короленко Альона Сергіївна +380456951580 volodosvita1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 620 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 204,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Володарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Володарської районної ради в смт. Володарка Володарського району Київської області, вул. Коцюбинського, 44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09301, Україна, Київська область, Володарський район, селище міського типу Володарка, вулиця Коцюбинського, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно договору | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 14:01 |
Додаток-3_до_оголошення_(Проект договору).pdf | |
28 липня 2020 14:01 |
Додаток-2_до_оголошення_(Інша інформація).docx | |
28 липня 2020 14:01 |
Додаток-1_до_оголошення_(Технічна специфікація).docx | |
28 липня 2020 14:01 |
Оголошення про спрощену закупівлю.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо оголошення
Дата подання: 31 липня 2020 10:26
Дата відповіді: 03 серпня 2020 15:34
Доброго дня
Відповідно до п.1.8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, реєстрація бюджетних зобов’язань (підписання договору про закупівлю) здійснюється при наявності експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Згідно п. 1.4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати лист щодо підтвердження можливості проходження експертизи кошторисної документації в строк протягом якого має бути укладений договір.
В той же час, згідно п. 7 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
Чи вірно ми зрозуміли, що Учасник повинен підтвердити, що третьою, сторонньою, організацією повинно бути виконано обов’язки в термін, який вимагається Замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Учасник спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повинен надати документи, що передбачені Додатком №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Учасник спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повинен надати документи, що передбачені Додатком №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Запитання щодо оголошення
Дата подання: 31 липня 2020 10:28
Дата відповіді: 03 серпня 2020 17:02
Згідно п. 1.6 та 4.2. Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати копію ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного типу господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Вкажіть, будь ласка, клас наслідків об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Клас наслідків - СС1
Запитання
Дата подання: 31 липня 2020 19:40
Дата відповіді: 03 серпня 2020 15:28
Згідно п. 1.2 Проекту договору про закупівлю робіт(Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), у разі відсутності проектно-кошторисної документації на момент початку робіт Сторони складають дефектний Акт.
Тобто, вимога щодо надання проектно-кошторисної документації до моменту укладання договору є необов’язковою?
Відповідь: Учасник спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повинен надати документи, що передбачені Додатком №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Запитання
Дата подання: 31 липня 2020 19:42
Дата відповіді: 03 серпня 2020 15:25
Згідно п. 2.7 Проекту договору про закупівлю робіт (Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), після проведення експертизи проектно-кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості робіт з а результатом експертизи.
Чи значить це, що результат Аукціону є не остаточним та буде скориговано в майбутньому в напрямку зменшення?
Відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з переможцем спрощеної закупівлі.
Чи не є даний пункт порушенням згідно п.4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»?
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дані вимоги відповідають вимогам статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже згідно п. 5 ч. 5 ст. 41 цього Закону, Сторони мають право погодити зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а також відповідає у повній мірі роз'ясненням Мінекономрозвитку за вих. №3302-06/24782-06 від 06.08.2016 "Щодо здійснення закупівлі робіт".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" |
580 192,80
UAH з ПДВ
|
497 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСАГРОБУД" |
613 355,00
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд" |
620 460,67
UAH з ПДВ
|
538 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" #42793650 |
Переможець |
497 999,99
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 22:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 16:15
|
Додаток5.1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:14
|
Додаток4.1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:14
|
Додаток3.1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:14
|
Додаток2.1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:14
|
Додаток1.1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:14
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 16:34
|
Інші додатки.zip | укладений |
21 серпня 2020 16:33
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
21 серпня 2020 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник: відділ освіти Володарської районної державної адміністрації, в особі начальника Рафальської Валентини Леонідівни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, та Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРИТЕТ БЦ", що є платником ПДВ (свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 1910024500006) в особі директора Крупки Володимира Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої Сторони, які разом іменуються Сторони, погодилися внести зміни до Договору згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" в зв'язку із зменшенням виконаних обсягів робіт та укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в пункт 2.1 Договору та викласти в наступній редакції: "Ціну договору складає загальна вартість робіт за цим Договором згідно з Договірною ціною яка є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток 1), яка становить 431029.20 грн. (чотириста тридцять одна тисяча двадцять дев'ять гривень 20 копійок) з ПДВ". 2. Викласти Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) у новій редакції як Додаток №1/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 1 таким, що втратив чинність. 3. Викласти Зведений кошторис (Додаток 2 до Договору) у новій редакції як додаток №2/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 2 таким, що втратив чинність. 4. Викласти локальний кошторис (Додаток 3 до Договору) у новій редакції як додаток №3/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 3 таким, що втратив чинність.5. Викласти Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4 до Договору) у новій редакції як додаток №4/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 4 таким, що втратив чинність.6. Викласти Дефектний акт (Додаток 5 до Договору) у новій редакції як додаток №5/1 до даної додаткової угоди. У зв'язку з чим вважати Додаток 5 таким, що втратив чинність.7. Додатки 1/1, 2/1,3/1, 4/1, 5/1 додаються до цієї додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Договір |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |