Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко рідинне, оброблене 2,5 %, згущене молоко )
Очікувана вартість
249 978,00 UAH
UA-2020-07-28-005104-c 4e20ce9d2e3340b5ad7179671fe0a39d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:13
Очікувана вартість: 249 978,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 499,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7499.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах до 1 л - 12000 кг. Згущене молоко 8,5% в металевих банках – 199,8 кг. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах до 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
199.8 кілограми
Згущене молоко 8,5% в металевих банках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:51
ТД-ВТ-Горбанівський пансіонат-молоко та згущене молоко 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік та кількість поставок
Дата подання: 03 серпня 2020 15:03
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:14
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
Одноразова поставка неможлива і недоцільна. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання молока не може бути 6 місяців, це той товар який називають «швидкопсуючим». Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що молоко потрібно поставляти десь 3-и рази на тиждень. Постачання за можливості - понеділок, середа та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки». В свою чергу, згущене молоко можливо поставити однією поставкою.
Вдалих закупівель!
зміни до документації
Дата подання: 03 серпня 2020 18:07
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:10
Доброго дня! 1. У пункті 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації вказано , що Учасник повинен надати товарні накладні. Відповідно до чинного законодавства України не існує такого документу як Товарна накладна. Який документ Ви мали на увазі ? Просимо надати пояснення та внести зміни до цього пункту в рамках діючого законодавства . 2. У п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону , стосовно яких , Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця , але на стадії подачі пропозицій хто з учасників буде переможцем ще не відомо . Чи можливо Замовнику знайомі всі учасники , та він вже визначився з переможцем ? А як що ні , то вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 249 036,63
UAH з ПДВ
158 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 237 527,10
UAH з ПДВ
173 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД-КУК 206 265,96
UAH з ПДВ
173 985,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 233 982,00
UAH з ПДВ
197 839,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 16:37
на подання.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:37
пакет переможця.pdf
21 серпня 2020 12:27
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:25
пакет переможця2.pdf
21 серпня 2020 12:25
горбанівка.pdf
21 серпня 2020 12:25
Довідка 18.08.2020.zip
21 серпня 2020 12:25
public_doc.p7s
13 серпня 2020 17:00
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:59
документи подача (1).pdf
13 серпня 2020 16:59
Licenziya DEA.pdf
13 серпня 2020 16:59
Doverennost DEA.pdf
13 серпня 2020 16:59
Licenziya (1).zip
13 серпня 2020 16:59
Dovirenist.zip
13 серпня 2020 16:59
BG 5396-20G VYPUSCHENKO.zip

Публічні документи

12 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:22
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 16:22
Договір оренди складу.pdf
11 серпня 2020 16:22
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:58
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
13 серпня 2020 17:57
трудова Яременко.PDF
13 серпня 2020 17:57
трудова Ткач.PDF
13 серпня 2020 17:57
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
13 серпня 2020 17:57
аналог договор 1.PDF
13 серпня 2020 17:57
перс дані працівники.PDF
13 серпня 2020 17:57
стаття 17.PDF
13 серпня 2020 17:57
пропозиція.PDF
13 серпня 2020 17:57
Накази про прийняття.pdf
13 серпня 2020 17:56
аналог договор 2.pdf
13 серпня 2020 17:56
лист згода проект.PDF
13 серпня 2020 17:56
лист перс дані окопна.PDF
13 серпня 2020 17:56
Копія наказу Край Мк.pdf
13 серпня 2020 17:56
Копія рішення Край Мк.pdf
13 серпня 2020 17:56
довідка тех якісні.PDF
13 серпня 2020 17:56
гар лист документи.PDF
13 серпня 2020 17:56
довідка мтб.PDF
13 серпня 2020 17:56
довідка код доступу.PDF
13 серпня 2020 17:56
довідка субпідряд.PDF
13 серпня 2020 17:56
довідка працівники.PDF
13 серпня 2020 17:56
Витяг ПДВ МК .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ ФУД-КУК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 158 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 173 480,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:55

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:50
Рішення 147.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
173 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:48
Дод уг 2 (Дог 343).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:46
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 09:06
Дод уг 1 (Дог 343).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:34
Дог.343.pdf укладений
27 серпня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договору №343 від 26 серпня 2020рокуна закупівлю ДК 021:2015:15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко рідинне, оброблене 2,5 %, згущене молоко ),КЕКВ 2230,а саме: ціна за одиницю товару, викладена в Специфікації договору, наЗгущене молоко 8,5% в металевих банках буде становити: – 46,64 грн./кг. 2.Сторони домовились зменшити суму договору на 1,33 грн. (одна гривня 33 коп.) з ПДВ. 3. Викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції: «3.2.Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 173478,67 грн. (сто сімдесят три тисячі чотириста сімдесят вісім гривень 67 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми Договору № 343 від 26.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 881,63
UAH (в тому числі ПДВ 16 480,27 UAH)