Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015:15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко рідинне, оброблене 2,5 %, згущене молоко )
Очікувана вартість
249 978,00 UAH
UA-2020-07-28-005104-c ● 4e20ce9d2e3340b5ad7179671fe0a39d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 12:13 |
Очікувана вартість: | 249 978,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 499,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7499.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах до 1 л - 12000 кг. Згущене молоко 8,5% в металевих банках – 199,8 кг. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Молоко рідинне, оброблене 2,5 % у пакетах до 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
199.8 кілограми
Згущене молоко 8,5% в металевих банках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 13:51 |
ТД-ВТ-Горбанівський пансіонат-молоко та згущене молоко 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графік та кількість поставок
Дата подання: 03 серпня 2020 15:03
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:14
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
Одноразова поставка неможлива і недоцільна. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання молока не може бути 6 місяців, це той товар який називають «швидкопсуючим». Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що молоко потрібно поставляти десь 3-и рази на тиждень. Постачання за можливості - понеділок, середа та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки». В свою чергу, згущене молоко можливо поставити однією поставкою.
Вдалих закупівель!
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
Одноразова поставка неможлива і недоцільна. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання молока не може бути 6 місяців, це той товар який називають «швидкопсуючим». Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що молоко потрібно поставляти десь 3-и рази на тиждень. Постачання за можливості - понеділок, середа та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки». В свою чергу, згущене молоко можливо поставити однією поставкою.
Вдалих закупівель!
зміни до документації
Дата подання: 03 серпня 2020 18:07
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:10
Доброго дня!
1. У пункті 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації вказано , що Учасник повинен надати товарні накладні. Відповідно до чинного законодавства України не існує такого документу як Товарна накладна. Який документ Ви мали на увазі ? Просимо надати пояснення та внести зміни до цього пункту в рамках діючого законодавства .
2. У п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону , стосовно яких , Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця , але на стадії подачі пропозицій хто з учасників буде переможцем ще не відомо . Чи можливо Замовнику знайомі всі учасники , та він вже визначився з переможцем ? А як що ні , то вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!.
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
249 036,63
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
237 527,10
UAH з ПДВ
|
173 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД-КУК |
206 265,96
UAH з ПДВ
|
173 985,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." |
233 982,00
UAH з ПДВ
|
197 839,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375 |
Відхилено |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 15:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
173 480,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:48
|
Дод уг 2 (Дог 343).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 09:06
|
Дод уг 1 (Дог 343).pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 15:34
|
Дог.343.pdf | укладений |
27 серпня 2020 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договору №343 від 26 серпня 2020рокуна закупівлю ДК 021:2015:15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко рідинне, оброблене 2,5 %, згущене молоко ),КЕКВ 2230,а саме: ціна за одиницю товару, викладена в Специфікації договору, наЗгущене молоко 8,5% в металевих банках буде становити: – 46,64 грн./кг. 2.Сторони домовились зменшити суму договору на 1,33 грн. (одна гривня 33 коп.) з ПДВ. 3. Викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції: «3.2.Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 173478,67 грн. (сто сімдесят три тисячі чотириста сімдесят вісім гривень 67 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми Договору № 343 від 26.08.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |