Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК021-2015: 79710000-4 — Охоронні послуги)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-07-28-004653-c ede72486c1be441f8e79d12e32d251cf
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:10
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція)
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК021-2015: 79710000-4 — Охоронні послуги).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2020 р.
Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 185000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 03.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: по 11.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 925,00 грн. (0,5%).
• Інша інформація:
Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-
копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу,
складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція/кошторис).
Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат.
У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Довідку, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності.
• Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного Договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою.
• Надати документи, підтверджуючі наявність газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, знаків належності, шляхом надання копій видаткових накладних на придбання.
• Надати документи, підтверджуючі наявність ліцензії на охоронну діяльність.
• Надати документи, підтверджуючі, наявність укладеного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами на випадок заподіяння шкоди майну.
• Надати документи, підтверджуючі наявність представництва в м. Суми.

Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:04
Оголошення (нова редакція).doc
28 липня 2020 13:32
Додаток №2.docx
28 липня 2020 13:32
Додаток №1 Проект договору.docx
30 липня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:04
Оголошення (нова редакція).doc
28 липня 2020 13:32
Оголошення.doc
28 липня 2020 13:32
Додаток №2.docx
28 липня 2020 13:32
Додаток №1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не чітке визначення умов конкурсних торгів та порушення законодавства України
Дата подання: 29 липня 2020 20:35
Дата відповіді: 30 липня 2020 11:51
Добрий день. Прошу звернути увагу: 1. Не визначений термін надання послуг - з якого числа буде розпочато надання послуг охорони. Таке не визначення впливає на вартість, а саме яка кількість днів охорони в цілому по договору потрібна для надання послуг, тому не можливо розрахувати "Комерційну пропозицію". ПРОШУ ВСТАНОВИТИ ЧІТКИЙ ТЕРМІН. 2. В проекті договору "Термін дії також чітко не визначений" не визначено початок дії договору. ПРОШУ ВСТАНОВИТИ ЧІТКИЙ ТЕРМІН. 3. В проекті договору в розділі 5. "Термін надання послуг" встановлено термін до 30.11.2020 року, а в розділі 10. "Строк дії Договору" термін дії до 31.12.2020 року, то б то один розділ суперечить іншому. ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ, 4. В тендерній документації щодо надання інформації " Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного Договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою поліції." - Ми вбачаємо порушення законодавства України в розділі її конкуренції , так як підприємства які надають послуги з фізичної та технічної охорони мають свої оперативні групи швидкого реагування і їм не потрібно укладати додаткові угоди з поліцією. ПРОШУ ДАНУ ВИМОГУ ПРИБРАТИ АБО ПРИБРАТИ "СЛОВО - ПОЛІЦІЯ" в разі не виконання даної вимоги ми змушені будемо звернутися до відповідних органів. 5. В тендерній документації щодо надання інформації, а саме: "надання Довідки, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності." - Не коректно сформульовано питання якої саме довідки - медичної чи на відсутність судимостей. - Дану інформацію щодо особистих даних працівників ні хто не має права розповсюджувати в частині іх особистих даних, а саме: медичні довідки, довідки на відсутність судимостей, довідки психіатра та нарколога. Дана норма порушує закон України "Про захист персональних даних" і ні хто не має права вимагати дану інформацію без особистої згоди працівників на яких потрібно надати довідки. ПРОШУ ДАНУ НОРМУ СКАСУВАТИ ЩОДО НАДАННЯ ДОВІДОК НА ПРАЦІВНИКІВ, З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні повідомляємо наступне.
По – першому та другому питанню.
Відповідно до п.5 Додатка №1 Проекту договору, термін надання послуг - з моменту підписання Договору уповноваженими представниками Сторін та до 30.11.2020. Оскільки, при проведенні спрощеної процедури закупівлі, ув’язку із дотриманням строків, наданих відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на уточнення інформації (не менше трьох робочих днів), подання пропозицій (не менше п’яти робочих днів), проведення аукціону та розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції (на більше п’яти робочих днів), тому практично не можливо передбачити чіткій термін укладання договору.
Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін в цій частині.
По- третьому питанню.
Відповідно до п. 10.1 Додатка №1 Проекту договору, договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2020 року, а по фінансовим розрахункам - до повного їх виконання. Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Тобто, проект договору укладений відповідно до норм Цивільно та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін в цій частині.


По-четвертому питанню.

Найближчим часом будуть внесені зміни в цій частині оголошення.

По – п’ятому питанню.

Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, не передбачена п.п. 1-13 ч.3 ст.14 Закону.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, учасник повинен надати довідку, що містить підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності. Мається на увазі надання сертифікатів від нарколога, психіатра та довідки про несудимість встановленого зразка. Наявність цих документів у складі пропозиції учасника є обов’язковою, оскільки вищезазначені документи є підтвердженням кваліфікації учасника, як фахівця з охорони.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (далі – Ліцензійні умови).
Відповідно до пп.2 п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії додаються щодо фахівця (фахівців) з організації заходів охорони та щодо персоналу охорони (за наявності) :
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку.
П.17 Ліцензійних умов визначено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку.
Зважаючи на викладене, документи, передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі для надання в складі пропозиції учасниками, є однією з обов’язкових умов провадження охоронної діяльності, що у свою чергу вказує на те, що вказані документи повинні бути в наявності у ліцензіата (учасника) та такі документи повинні отримуватися (отримувалися) ліцензіатом (учасником) від персоналу охорони з дотриманням вимог Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про захист персональних даних».
Зокрема, частиною 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» визначено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»:
- обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних (частина 5 стаття 6);
- не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди (частина 6 стаття 6);
- забороняється обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних (частина 1 стаття 7). Разом з тим, положення частини першої статті 7 не застосовується, якщо обробка персональних даних здійснюється за умови надання суб'єктом персональних даних однозначної згоди на обробку таких даних (п.1 частина 2 стаття 7) або необхідна для здійснення прав та виконання обов'язків володільця у сфері трудових правовідносин відповідно до закону із забезпеченням відповідного захисту (п.2 частина 2 стаття 7);
- підставами для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних (п.1 частина 1 стаття 11);
- поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних (частина 1 стаття 14).
Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін. Разом з тим, з метою недопущення порушень чинного законодавства, учасники при підготовці своїх пропозицій повинні врахувати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про захист персональних даних».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-004653-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон", Код ЄДРПОУ:35906620
Дата подання: 29 липня 2020 20:15
Не чітке визначення умов конкурсних торгів та порушення законодавства України
Добрий день.
Прошу звернути увагу:
1. Не визначений термін надання послуг - з якого числа буде розпочато надання послуг охорони. Таке не визначення впливає на вартість, а саме яка кількість днів охорони в цілому по договору потрібна для надання послуг, тому не можливо розрахувати "Комерційну пропозицію". ПРОШУ ВСТАНОВИТИ ЧІТКИЙ ТЕРМІН.
2. В проекті договору "Термін дії також чітко не визначений" не визначено початок дії договору. ПРОШУ ВСТАНОВИТИ ЧІТКИЙ ТЕРМІН.
3. В проекті договору в розділі 5. "Термін надання послуг" встановлено термін до 30.11.2020 року, а в розділі 10. "Строк дії Договору" термін дії до 31.12.2020 року, то б то один розділ суперечить іншому. ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ,
4. В тендерній документації щодо надання інформації " Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного Договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою поліції."
- Ми вбачаємо порушення законодавства України в розділі її конкуренції , так як підприємства які надають послуги з фізичної та технічної охорони мають свої оперативні групи швидкого реагування і їм не потрібно укладати додаткові угоди з поліцією. ПРОШУ ДАНУ ВИМОГУ ПРИБРАТИ АБО ПРИБРАТИ "СЛОВО - ПОЛІЦІЯ" в разі не виконання даної вимоги ми змушені будемо звернутися до відповідних органів.
5. В тендерній документації щодо надання інформації, а саме: "надання Довідки, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності."
- Не коректно сформульовано питання якої саме довідки - медичної чи на відсутність судимостей.
- Дану інформацію щодо особистих даних працівників не хто не має права розповсюджувати в частині іх особистих даних, а саме: медичні довідки, довідки на відсутність судимостей, довідки психіатра та нарколога. Дана норма порушує закон України "Про захист персональних даних" і ні хто не має права вимагати дану інформацію без особистої згоди працівників на яких потрібно надати довідки. ПРОШУ ДАНУ НОРМУ СКАСУВАТИ ЩОДО НАДАННЯ ДОВІДОК НА ПРАЦІВНИКІВ,

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 липня 2020 20:33
Причина: На даному етапі можлове і обговорення.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-004653-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІФЕНС" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЩИТА-92", Код ЄДРПОУ:32318103
Дата подання: 31 липня 2020 13:22
Приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства
1. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція):
«Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція/кошторис).
Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат.
У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі.»
При цьому тендерною документацією, оголошенням про проведення закупівлі, проектом договору тощо не передбачено дату початку надання послуг. У відповіді від 30.07.2020 на питання, поставлене 29.07.2020, повідомляється, що практично неможливо передбачити чіткий термін укладення договору. Але без інформації про дату початку надання послуг неможливо виконати розрахунок (калькуляцію, тощо) вартості надання послуг, оскільки для виконання розрахунку необхідно знати, скільки днів триватиме охорона, від цього залежать витрати на оплату праці охоронникам, на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та інші супутні витрати. Без інформації про дату початку надання послуг неможливо виконати вищезазначену вимогу оголошення, що робить можливим дискваліфікацію учасників незалежно від їх фактичної відповідності кваліфікаційним критеріям та можливості надання послуг, та як наслідок – дискримінацію учасників, що в свою чергу порушує ч.ч. 1, 2, 4 ст. 5, ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Також відсутність точної дати початку надання послуг порушує п. 3 ч. 1, ч. 3 ст. 5 цього ж Закону.
В ч. 2 ст. 16 цього ж Закону не передбачено можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію, як надання розрахунку вартості послуг, детальне зазначення затрат учасника. Також ця інформація не може бути способом підтвердження ані відповідності кваліфікаційним критеріям, ані відповідності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оскільки передбачає не фактичну можливість надання послуг та їх відповідність встановленим характеристикам, а запланований розподіл отриманих від Замовника коштів. А враховуючи невизначену дату початку надання послуг, планування такого розподілу не може бути точним.
Окрім того, інформація про витрати учасника із детальним їх зазначенням може становити комерційну таємницю учасника.
Отже, вимоги про надання учасником розрахунку (калькуляції, тощо) ціни пропозиції порушує ч.ч. 1, 2 ст. 16, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України, запобігання порушень чинного законодавства, в тому числі запобігання дискримінації учасників
ВИМАГАЄМО:
1.1. Визначити точну дату початку надання послуг;
1.2. Виключити з Оголошення про проведення тендерної закупівлі вищенаведену умову про надання учасниками розрахунку ціни пропозиції (договірна ціна/калькуляція/кошторис).
2. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція):
«Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного Договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою»
Згідно ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність»: транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; технічні засоби охорони - технічні засоби, що використовуються під час здійснення охоронної діяльності: системи, прилади та обладнання для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна; пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень.
Згідно 1 ч. 1 ст. 6 охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів, в тому числі використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування.
Отже, згідно чинного законодавства, суб’єкт охоронної діяльності може мати в наявності як групу реагування (оперативну групу) з транспортом реагування, так і технічні засоби охорони (тривожна радіокнопка), і самостійно здійснювати реагування (оперативну допомогу охороннику) без залучення сторонньої організації.
В ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість саме учасників залучати субпідрядні організації, а не право замовника визначати залучення субпідрядника як обов’язкове. Виходячи зі змісту ч.ч. 1, 2, 3 ст. 16 цього ж Закону, замовник визначає кваліфікаційні критерії до учасника, як підтвердження спроможності учасника надання відповідних послуг, при цьому послуги може надавати як сам учасник, так і субпідрядна організація.
Вимога по підтвердженню укладеного договору на здійснення оперативної допомоги дискримінує учасників, які можуть самостійно здійснювати відповідне реагування, тобто яким недоцільно укладати договір зі сторонньою організацією.
Таким чином, умова залучати субпідрядну організацію порушує п.п. 1, 4 ч. 1, ч.ч. 2, 4 ст. 5, ч. 5 ст. 14, ч.ч. 1, 2, 3 ст. 16, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України, запобігання порушень чинного законодавства, в тому числі запобігання дискримінації учасників
ВИМАГАЄМО:
2.1. Виключити з Оголошення про проведення тендерної закупівлі вищенаведену вимогу про підтвердження наявності укладеного договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою, або доповнити її словами: «а в разі можливості в Учасника здійснювати таку допомогу власними силами – відповідну довідку довільної форми».
3. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція):
«Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами на випадок заподіяння шкоди майну»
Ні Законом України «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, ні Законом України «Про страхування» не передбачено обов’язковість укладання такого договору суб’єктами охоронної діяльності. Також в ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено наявність такого кваліфікаційного критерію.
Також зазначений договір не є підтвердженням відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 цього ж Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки вимоги про наявність зазначеного договору не передбачені законодавством, то вказана умова тендерної документації порушує ч.ч. 1, 2 ст. 16, ст. 22 цього Закону.
Вимога по підтвердженню укладеного договору добровільного страхування дискримінує учасників, які такі договори не укладали, що порушує п.п. 1, 4 ч. 1, ч. 2, ч. 4 ст. 5, ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». (Проте обов’язковість укладання такого договору можна передбачити в проекті договору про закупівлю, який буде укладено з переможцем.)
Для приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України, запобігання порушень чинного законодавства, в тому числі запобігання дискримінації учасників
ВИМАГАЄМО:
3.1. Виключити з Оголошення про проведення тендерної закупівлі вищенаведену вимогу про підтвердження наявності укладеного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами на випадок заподіяння шкоди майну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 18:36
На Ваше звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні повідомляємо наступне.
По – першому питанню.
1.1. Відповідно до п.5 Додатка №1 Проекту договору, термін надання послуг - з моменту підписання Договору уповноваженими представниками Сторін та до 30.11.2020. Оскільки, при проведенні спрощеної процедури закупівлі, ув’язку із дотриманням строків, наданих відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на уточнення інформації (не менше трьох робочих днів), подання пропозицій (не менше п’яти робочих днів), проведення аукціону та розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції (на більше п’яти робочих днів), тому практично не можливо передбачити чіткій термін укладання договору.
Учасник має можливість виконати розрахунок (калькуляцію, тощо) вартості надання послуг на 1 місяць.
1.2. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, не передбачена п.п. 1-13 ч.3 ст.14 Закону.
Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін в цій частині.
По – другому та третьому питанню.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, не передбачена п.п. 1-13 ч.3 ст.14 Закону.
Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін в цій частині.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 13:22
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон" 133 318,00
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТ БЕЗПЕКИ" 135 500,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:30
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:32
44. Довідка Гладких МВС.pdf
07 серпня 2020 12:32
41. Довідка Байчас МВС.pdf
07 серпня 2020 12:32
38. Довідк Шрамко МВС.pdf
07 серпня 2020 12:32
35. Довідка Зубко МВС.pdf
07 серпня 2020 12:32
32. Довідка Полюлях МВС.pdf
07 серпня 2020 12:32
22. Виписка ЄДРУ.pdf.pdf
07 серпня 2020 12:31
21. Витяг з ЄДРУ.pdf.pdf
07 серпня 2020 12:31
16. Копії накладних.pdf
07 серпня 2020 12:31
12. Проект договора.pdf
07 серпня 2020 12:31
8. Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:31
5. Крпія паспорту.pdf.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:42
Цінова пропозиція.JPG
07 серпня 2020 13:42
Проект Договору 5.JPG
07 серпня 2020 13:42
Проект Договору 4.JPG
07 серпня 2020 13:42
Проект Договору 3.JPG
07 серпня 2020 13:42
Проект Договору 2.JPG
07 серпня 2020 13:42
Проект договору.JPG
07 серпня 2020 13:42
Медична довідка 4.JPG
07 серпня 2020 13:42
Медична довідка 3.JPG
07 серпня 2020 13:42
Медична довідка 2.JPG
07 серпня 2020 13:42
Медична довідка 1.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 12.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 11.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 10.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 9.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 8.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 7.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 6.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 5.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 4.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 3.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту 2.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія Статуту.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія протоколу 1.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія протоколу.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія наказу.JPG
07 серпня 2020 13:42
Копія ліцензії.JPG
07 серпня 2020 13:42
Реєстр документів.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон"

ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон"
#35906620
Очікує рішення 99 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 13:31

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 серпня 2020 13:30
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Підстава: службова записка головного спеціаліста відділу благоустрою з проханням унести зміни до вимог до предмету закупівлі. Зміни до оголошення та/або вимог до предмету закупівлі вносяться до початку строку подання пропозицій. Період початку подання пропозицій – 03.08.2020 р. У зв’язку із неможливістю внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, закупівлю послуг з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК021-2015: 79710000-4 — охоронні послуги) відмінити відповідно до п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
12 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:26
Протокол №370_0001.pdf