ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (дошка шкільна п’ятиповерхнева, дошка шкільна одноповерхнева, фліпчарт)
Очікувана вартість
129 600,00 UAH
UA-2020-07-28-004592-c 882e51f36228437b932ae5110789b968
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146088
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
Контактна особа: Міщенко Юлія Сергіівна
+380501015444
ekonomistmishchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 13:17
Очікувана вартість: 129 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (дошка шкільна п’ятиповерхнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (дошка шкільна одноповерхнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 шт
ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:36
sign.p7s
10 серпня 2020 11:35
Мурашко (дошки)-част.1.pdf
10 серпня 2020 11:35
Мурашко (дошки)-част.2.pdf
10 серпня 2020 11:35
Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
#3252105869
Переможець 129 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 08:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 08:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
#3252105869
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
21 серпня 2020 15:47
sign.p7s укладений
25 вересня 2020 13:14
001 (10).jpg зміни до договору
25 вересня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) зміна реквізитів Замовника; 2)встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 призвело до збільшення терміну поставки продукції
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку