Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
1 050,00 UAH
UA-2020-07-28-004455-c 1ddce152f2db41cfbc3f946d8258e4f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Глинська

+380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04543507
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1
Контактна особа: Валерія Глинська
+380536700358
info@kremenchuk-oh.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 12:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 12:59
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 1 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


гарбуз
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограми
гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування на підставі пункту 1 ст. 49 БКУ. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:00
Оголошення гарбуз.docx
28 липня 2020 13:00
Договір - гарбуз.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-004455-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 14 серпня 2020 12:45
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТК "СВІТ ПРОДУКТІВ"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Світ продуктів» в особі директора Ласкавенко С. О. не погоджується з рішенням уповноваженої особи КП "КРОКШ для ветеранів війни" ПОР (код ЕДРПОУ 04543507) від 13 серпня 2020 року про дискваліфікацію нашої пропозиції.
За вимогою Замовника документи, виготовлені безпосередньо Учасником, що подаються у складі пропозиції, повинні бути відскановані з оригіналів документів, та містити такі реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім'я та підпис уповноваженої особи Учасника. Копії інших документів, що подаються у складі пропозиції, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Світ продуктів» у складі документів надали документи, виготовлені безпосередньо Учасником, які відскановані з оригіналів документів, та містять реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім'я та підпис уповноваженої особи Учасника, що відповідає вимогам Замовника. У складі документів ТОВ «ТК «Світ продуктів» також містяться оригінали документів (а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з реєстру платників ПДВ, Договір оренди (найму) транспортного засобу, Протокол № 2/04 від 15.04.2019 р., Протокол № 1/2015 від 08.05.2015 р.), а оскільки Замовником не було зазначено, що оригінали документів не можна надавати в складі документів, таким чином Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ТК «Світ продуктів». Також у складі пропозиції ТОВ «ТК «Світ продуктів» надані копії документів завірені Учасником, а саме: міститься підпис та печатка Учасника. Також у складі пропозиції ТОВ «ТК «Світ продуктів» надані нотаріально завірені копії Статуту та Наказу про призначення директора, що засвідчені у встановленому законодавством порядку. Оскільки Замовником не було встановлено чітких вимог до завіряння документів, та не вказано які саме реквізити повинні бути на копіях документів, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ТК «Світ продуктів».
Згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Оскільки Замовник в Оголошенні не зазначив чітких вимог до завіряння документів, таким чином пропозиція ТОВ «ТК «Світ продуктів» була відхилена неправомірно.

Тому просимо переглянути рішення про нашу дискваліфікацію та повторно розглянути нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:07
На Вашу вимогу від 14.08.2020 р. повідомляємо наступну інформацію,
що відповідно до п. 14.8. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної
закупівлі з застосуванням електронного аукціону, учасник має надати
документи, виготовлені безпосередньо Учасником, що подаються у складі
пропозиції, повинні бути відскановані з оригіналів документів, та містити
такі реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім'я та підпис уповноваженої
особи Учасника. Копії інших документів, що подаються у складі пропозиції,
мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 3 ст. 12 Закону України про публічні закупівлі, під час
використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних
пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та
подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи
та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Отже, електронний документ – документ, інформація в якому
зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити
документа, а створення електронного документа завершується накладенням
електронного підпису, таким чином електронним може вважатися тільки
документ, на який накладено електронний підпис (ЕЦП або КЕП).
ТОВ «ТК «Світ продуктів» не накладено електронного підпису (ЕЦП
або КЕП) на надану пропозицію, а копії деяких документів мають формат,
який неможливо прочитати (копія ІПН).
А також, повторно проаналізувавши подану пропозицію ТОВ «ТК
«Світ продуктів» встановлено, що відповідно до Додатку № 3
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням
електронного аукціону – «Форма пропозиції» має не всю необхідну
інформацію, а саме:
- п.6 – відсутня інформація щодо форми власності ТОВ «ТК «Світ
продуктів»;
- п.6. – відсутній повний перелік видів діяльності (згідно КВЕД).
У зв’язку з наведеним, вважаємо, що задовольнити вимогу не має
можливості.

Документи

17 серпня 2020 17:07
ПРОТОКОЛ 50.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 972,00
UAH з ПДВ
972,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 1 035,00
UAH з ПДВ
1 035,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 044,00
UAH з ПДВ
1 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:22
цінова.pdf
07 серпня 2020 12:22
Технічні.pdf
07 серпня 2020 12:22
Статут_наказ (нотар).pdf
07 серпня 2020 12:22
система оподаткування.pdf
07 серпня 2020 12:22
Свідоцтво реєстр ТЗ.pdf
07 серпня 2020 12:22
Санкції.pdf
07 серпня 2020 12:22
Проєкт договору.pdf
07 серпня 2020 12:22
паспорт.pdf
07 серпня 2020 12:22
ліцензування.pdf
07 серпня 2020 12:22
Лист-згода.pdf
07 серпня 2020 12:22
код.pdf
07 серпня 2020 12:22
Згода персональні.pdf
07 серпня 2020 12:22
Договір оренди ТЗ.pdf
07 серпня 2020 12:22
Довкілля.pdf
07 серпня 2020 12:22
Гарантійний термін.pdf
07 серпня 2020 12:22
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 12:22
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2020 12:22
Виписка .pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:02
1. Пропозиція.PDF
07 серпня 2020 10:02
2. Кваліфікаційні.PDF
07 серпня 2020 10:02
3. Технічна частина.PDF
07 серпня 2020 10:02
4. Проект договору.PDF

Публічні документи

07 серпня 2020 08:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:55
Цінова- гарбуз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Зубов О.О.

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 972,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
Переможець 1 035,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:26

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 серпня 2020 16:00
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:48
Протокол № 34.pdf

Документи

14 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:25
ПРОТОКОЛ №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
1 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:25
ПРОТОКОЛ №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 14:42
202-1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:41
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 08:24
№202.pdf укладений
20 серпня 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184,92
UAH