Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічні дослідження)
Очікувана вартість
700 560,00 UAH
UA-2020-07-28-004279-c 94421cde05954fc0bbe49c782dfb27dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедкін Валерій Вікторович

380674737354 rodtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 02004953
Місцезнаходження: 18020, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Чехова, 101
Контактна особа: Лебедкін Валерій Вікторович
380674737354
rodtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:46
Очікувана вартість: 700 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 502,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 послуга
Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічні дослідження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:03
ТД цитологія 2020_3.doc
28 липня 2020 13:00
Додаток №2 проект договору.docx
28 липня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:03
ТД цитологія 2020_3.doc
28 липня 2020 12:54
ТД цитологія 2020_3.doc
28 липня 2020 13:00
Додаток №2 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-004279-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", Код ЄДРПОУ:02005639
Дата подання: 18 серпня 2020 16:09
ВИМОГА ВИМАГАЄМО ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА ТОВ "НЕО-ЛАБ" НА ПІДСТАВІ П.1 та П.2 Ч.1 СТ.31 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Згідно з Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2020 № 152 Замовник КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» визнав переможцем процедури закупівлі (UA-2020-07-28-004279-с) ДК021:2015 (CPV)) – 85140000-2 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) ТОВ «НЕО-ЛАБ».
Зважаючи на вищезазначене, згідно ч. 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями) (далі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, повідомляємо наступне.
Згідно з п. 3.1. Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо Учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону передбачено наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З цього слідує, що Учасником ТОВ «НЕО-ЛАБ» порушено вимоги, щодо надання тендерної пропозиції, а саме: не надано довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим порушено статтю 16 Закону, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Окрім того, на сьогоднішній день виконувати лабораторні (в т.ч. цитологічні) дослідження мають право Лабораторії, які згідно Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 29.03.2005 N 71 «Про затвердження Правил уповноваження та атестації у державній метрологічній системі» одержали Свідоцтво про атестацію лабораторії, що дає право на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду в галузі охорони здоров’я, термін дії якого ще не закінчився, або згідно Наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.06.2015 № 61 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» одержали Атестат про акредитацію лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015.
За правилами даної акредитації Національне агентство з акредитації України видає «Свідоцтво про акредитацію», яким засвідчує компетентність лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015 у виконанні лабораторних досліджень відповідно до сфери її акредитації.
Таким чином, робота медичних лабораторій може проводитись при їх відповідності до галузевих стандартів, що засвідчується їх атестацією (якщо вона ще дійсна та не втратила чинність) або акредитацією. За інформацією з публічного доступу, ТОВ «НЕО-ЛАБ» на матеріально-технічній базі якої планується здійснення надання послуг згідно вищезазначеного предмету закупівлі, має свідоцтво про атестацію у сфері менеджменту, тобто управлінського контролю – ISO 9001:2015 - цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація: a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто, наявність у ТОВ «НЕО-ЛАБ» лише складової частини загального ISO 15189:2015, не дає переваг для проведення таких досліджень, ставить під сумнів достовірність результатів проведених цитологічних досліджень, що тягне за собою виявлення занедбаних форм онкозахворювань.
Враховуючи вищевикладене, Замовник КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі (класифікатор ДК021:2015 (CPV)) – 85140000-2 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження), (UA-2020-07-28-004279-с) Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ЛАБ», а тому, на підставі п.1 та п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НЕО-ЛАБ» .
В разі незадоволення нашої вимоги КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», відповідно до ст.18 Закону, буде змушене звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Південний офіс Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 17:31
Проаналізувавши Вашу вимогу повідомляємо наступне.

Згідно, п.п. 31 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, згідно яких 28.07.2020 року була складена та затверджена тендерна документація до предмету закупівлі послуги медичних лабораторій (код послуги за ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічні дослідження).
Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Застосування всіх кваліфікаційних критеріїв у сукупності при проведенні однієї закупівлі передбачається чинним законодавством України в інших випадках, що не пов’язані з даною закупівлею.
В даному випадку, тендерною документацією було передбачено, згідно п.п. 5.1.1., п.1, параграфу 5 інструкції з підготовки тендерної закупівлі, один із пунктів ст.16, а саме: наявність у Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Товариством з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” була надана відповідна інформація. Кваліфікаційний критерій щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не був установлений тендерною документацією, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», саме тому не коректно посилатися на дану норму, як підставу задля дискваліфікації учасника - ТОВ «НЕО-ЛАБ». До того ж відсутність документів та/або відомостей, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції.
Також, доводимо Вам до відома, що у випадку незгоди з положеннями тендерної документації до етапу подання пропозицій по даній закупівлі у Вас була наявна можливість зазначити про певні недоліки тендерної документації, які Ви вважали б суттєвими для подальшого проведення закупівлі. А оскільки жодних скарг та/або вимог щодо змісту даної тендерної документації від Вас до моменту кваліфікації переможця закупівлі не находило, можемо зробити висновок, що положення тендерної документації були Вам зрозумілі та Ви погоджувались з їх змістом та юридичними наслідками, які тягне така документація.

З-приводу інших доводів наданої Вами вимоги повідомляємо наступне.
Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю ”НЕО-ЛАБ” було надано діючу ліцензію Міністерства охорони здоров'я України з медичної практики, яка в тому числі включає предмет закупівлі. Оскільки чинним законодавством визначено конкретний перелік умов, яким мають відповідати суб'єкти господарювання в сфері медичної практики, в тому числі в сфері послуг медичних лабораторій - цитологічних досліджень, то станом на день проведення аукціону та кваліфікації переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю ”НЕО-ЛАБ” по даній закупівлі, у нас відсутні підстави вважати Товариство з обмеженою відповідальністю ”НЕО-ЛАБ” Учасником, який не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та чинним законодавством України. До того ж, вимоги, щодо надання учасниками документів, які не передбачені як обов’язкові задля діяльності учасників, в тому по даній закупівлі, є порушенням п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.

На підставі зазначеного, вважаємо Вашу вимогу такою, що не містить інформації та/або певних юридичних фактів, які б фіксували порушення Товариством з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та тендерної документації, а відтак подальшої дискваліфікації ТОВ “НЕО-ЛАБ” із проведенням інших дій, окреслених у Вашій вимозі.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-004279-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", Код ЄДРПОУ:02005639
Дата подання: 26 серпня 2020 16:06
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника щодо предмета закупівлі
Згідно Протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" № 152 від 17.08.2020р. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" визнав переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) (UA-2020-07-28-004279-c) ТОВ "НЕО-ЛАБ".
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 Частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника також зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.

Згідно з ч.4 ст.12 Закону Електронна система закупівель забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону. Також відповідно до п.4 ч.5 Закону Електронна система відповідає вимогам щодо можливості здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) за умови відсутності доступу до таких даних з боку будь-яких осіб до встановленого кінцевого строку подання та часу і дати розкриття їх тендерних пропозицій/пропозицій

Згідно інформації в системі PROZORRO, згідно оголошення закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) (UA-2020-07-28-004279-c) Період подачі пропозицій по 12-08-2020, 14:00. Так 12.08.2020 року Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" було подано Тендерну пропозицію, яку було зареєстровано електронною системою також 12.08.2020 року.

Згідно з вимогами п. 1 Частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію. Так Учасник ТОВ "НЕО-ЛАБ" подав Довідку про Товариство та уповноважену особу, згідно якої особа Товариства, яку уповноважено Товариством на підписання тендерної пропозиції, документів, що визначені тендерною документацією та представництво інтересів Товариства під час проведення процедури закупівлі: тимчасово виконуюча обов’язки генерального директора Ясенова Олександра Ігорівна.

Пункт 1 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачає що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства разом з паспортом (1, 2 сторінка паспорта та адреса реєстрації) або іншим документом, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність. Відповідно до вищезгаданого пункту Тендерної документації Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" було надано Наказ №193-к від 23.06.2020 року згідно якого на ЧАС ВІДПУСТКИ генерального директора ТОВ "НЕО-ЛАБ" Коробкіної І.О. виконання ії обов’язків покладаються на директора виконавчого Ясенову О.І. з 01.07.2020 по 06.08.2020 року. Також Учасник надав Довіреність №2020/30-06/д від 30.06.2020р. в якій зазначено, що ця Довіреність дійсна до 06.08.2020 року. Так 12.08.2020 згідно поданих документів в складі Тендерної пропозиції тимчасово виконуюча обов’язки генерального директора Ясенова Олександра Ігорівна не мала повноважень на здійснення будь-якого правочину та представляти інтереси Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" під час проведення процедури закупівлі (в т.ч. подання, реєстрація тендерної пропозиції, участь в аукціоні, підписання договору про закупівлю за результатами торгів, тощо). Інформація про інших осіб, яких уповноважено Товариством на підписання тендерної пропозиції, документів, що визначені тендерною документацією та представництво інтересів Товариства під час проведення процедури закупівлі та підтверджуючих це документів Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" надано не було.
Враховуючи вищезазначене, дані щодо осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності згідно вимог пункту 1 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" відсутні.
Також пункт 1 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачає що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, а так само разом із витягом сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування такого документу згідно чинного законодавства, разом з паспортом (1, 2 сторінка паспорта та адреса реєстрації) або іншим документом, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" в складі Тендерної пропозиції було надано відповідні копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної посадової (службової) особи учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (генеральний директор Коробкіна Ірина Олегівна). Але при цьому в Тендерній пропозиції Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" відсутня копія паспорта (1, 2 сторінка паспорта та адреса реєстрації) або інший документ, що посвідчує посадову (службову) особу учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів).
Враховуючи вищезазначене, Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника щодо предмета закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) (UA-2020-07-28-004279-c) ТОВ "НЕО-ЛАБ".
Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хотіли б зазначити, що згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 164-14 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 19:29
Проаналізувавши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – оригінал довіреності, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства разом з паспортом (1, 2 сторінка паспорта та адреса реєстрації) або іншим документом, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а також копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, від імені, якого видано таку довіреність.
З приводу доводів наданої Вами вимоги повідомляємо наступне. Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю ”НЕО-ЛАБ”, було надано оригінал довіреності актуальної на дату та час формування тендерної документації, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства разом з паспортом (1, 2 сторінка паспорта та адреса реєстрації), що посвідчувала особу, уповноважену підписувати тендерну документацію (в особі тимчасово виконуючої обов’язки Генерального директора - Ясенової Олександри Ігорівни, яка діяла на підставі Довіреності № 2020\30-06\д від 30 червня 2020 року, та Наказу № 193-к від 23 червня 2020 року), в тому числі була надана копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень особи, від імені, якої видано таку довіреність.
В свою чергу, тендерною документацією було визначено, що відомості про особу, уповноважену учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі обмежуются письмовою згодою на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
13.08.2020 року під час проведення аукціону з тендерної закупівлі з предмету: послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічні дослідження), Товариством з обмеженою відповідальністю ”НЕО-ЛАБ” було уповноважено службову (посадову) особу яка представляла його інтереси під час проведення процедури закупівлі - Ясенову Олександру Ігорівну. Згода на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» даною особою була надана в складі тендерної документації учасника.
Надана Вами Вимога формує підміну понять: особа уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та особа учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію. Станом на момент складання та підписання документів до тендерної пропозиції учасником ТОВ “НЕО-ЛАБ” повноваження Ясенової О.І. були актуальні, законні та достатні для реалізації окреслених дій. І як Вами було зазначено, що в переліку наданих даним учасником документів була також складена та надана довідка про особу, що уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі - Ясенову О.І. Даний документ жодним чином юридично не залежить від довіреності № 2020/30-06/д від 30.06.2020 року та наказу № 193-к від 23.06.2020 року, а тому такий документ надає Ясеновій О.І. правові підставі задля подання документів для участі в процедурі закупівлі 12.08.2020 року.
На підставі зазначеного вважаємо Вашу вимогу такою, що не містить інформації та/або певних юридичних фактів, які б фіксували порушення Товариством з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та тендерної документації, а відтак подальшої дискваліфікації ТОВ “НЕО-ЛАБ” із проведенням інших дій, окреслених у Вашій вимозі. А тому вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-004279-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", Код ЄДРПОУ:02005639
Дата подання: 27 серпня 2020 22:35
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом № 708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, згідно якого Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно Порядку оприлюднення інформації затвердженого Наказом №1082 Міністерства розвитку економіки під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, та їх назви. В окремих електронних полях зазначається інформація щодо: назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Згідно інформації в системі PROZORRO, відповідно до оголошення закупівлі (UA-2020-07-28-004279-c) предмет закупівлі визначено як - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій -
Цитологічні дослідження) ; код відповідно до Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні. Так Замовник визначив предмет закупівлі (UA-2020-07-28-004279-c) за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, але не зазначив коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, що порушує вимоги Наказу № 1082 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та вимоги п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».

Замовник порушив вимоги Наказу № 1082 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та вимоги п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відмінити закупівлю (UA-2020-07-28-004279-c) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону.
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 17:51
Проаналізувавши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Закупівлю (UA-2020-07-28-004279-c) - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічні дослідження) заплановано та проведено відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме – предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. – предмет закупівлі визначено замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Період оскарження умов закупівлі тривав по 08-08-2020, 00:00. В даний період оскаржень з приводу предмету закупівлі з Вашої сторони не було отримано.
Вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги стосовно відміни закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-004279-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", Код ЄДРПОУ:02005639
Дата подання: 27 серпня 2020 23:41
Вимога відхилити пропозицію Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" № 152 від 17.08.2020р. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" визнав переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) (UA-2020-07-28-004279-c) ТОВ "НЕО-ЛАБ".

Згідно інформації в системі PROZORRO, згідно оголошення закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) (UA-2020-07-28-004279-c) Період подачі пропозицій по 12-08-2020, 14:00. Так 12.08.2020 року Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" було сформовано Тендерну пропозицію, яку було зареєстровано електронною системою також 12.08.2020 року.

Згідно Статуту ТОВ "НЕО-ЛАБ" представляти інтереси без довіреності має право тільки генеральний директор товариства.Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" було надано Наказ №193-к від 23.06.2020 року згідно якого на ЧАС ВІДПУСТКИ генерального директора ТОВ "НЕО-ЛАБ" Коробкіної І.О. виконання ії обов’язків покладаються на директора виконавчого Ясенову О.І. з 01.07.2020 по 06.08.2020 року. Також Учасник надав Довіреність №2020/30-06/д від 30.06.2020р. в якій зазначено, що ця Довіреність дійсна до 06.08.2020 року. Так 12.08.2020 згідно поданих документів в складі Тендерної пропозиції тимчасово виконуюча обов’язки генерального директора Ясенова Олександра Ігорівна не мала повноважень на здійснення будь-якого правочину та представляти інтереси Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" під час проведення процедури закупівлі (в т.ч. подання, реєстрація тендерної пропозиції, участь в аукціоні, підписання договору про закупівлю за результатами торгів, тощо). Інформація про інших осіб, яких уповноважено та/чи видано довіреність Товариством на підписання тендерної пропозиції, документів, що визначені тендерною документацією та представництво інтересів Товариства під час проведення процедури закупівлі та підтверджуючих це документів Учасником ТОВ "НЕО-ЛАБ" надано не було
На підставі вищевикладеного, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження) (UA-2020-07-28-004279-c) ТОВ "НЕО-ЛАБ".
Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ "НЕО-ЛАБ" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 17:52
Проаналізувавши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю ”НЕО-ЛАБ” було надано оригінал довіреності актуальної на дату та час формування тендерної документації, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства разом з паспортом (1, 2 сторінка паспорта та адреса реєстрації), що посвідчувала особу уповноважену підписувати тендерну документацію (в особі тимчасово виконуючої обов’язки Генерального директора - Ясенової Олександри Ігорівни, яка діяла на підставі Довіреності № 2020\30-06\д від 30 червня 2020 року, та Наказу № 193-к від 23 червня 2020 року), в тому числі була надана копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень особи, від імені, якого видано таку довіреність. В тому числі, учасником була надана довідка, що посвідчувала особу уповноважену представляти інтереси ТОВ ”НЕО-ЛАБ” під час тендерної закупівлі - в особі Ясенової Олександри Ігорівни.
Закупівля з предмету: Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічні дослідження) була оголошена 28.07.2020 року. Тому доцільно вважати тендерну документацію Учасника ТОВ ”НЕО-ЛАБ” сформовану 06.08.2020 року - дійсною та такою що має юридичну силу.
На підставі зазначеного вважаємо Вашу вимогу такою, що не містить інформації та/або певних юридичних фактів, які б фіксували порушення Товариством з обмеженою відповідальністю “НЕО-ЛАБ” вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та тендерної документації, а відтак подальшої дискваліфікації ТОВ “НЕО-ЛАБ” із проведенням інших дій, окреслених у Вашій вимозі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000025 ● 80cd49de4c6c4c3dbc96018269967a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.09.2020 № 61
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.09.2020 № 61

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-28-004279-c, 28.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

UA-2020-07-28-004279-c, 28.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-02 16:18:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій – цитологічні дослідження)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-28-004279-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому тендерна пропозиція ТОВ «НЕО-ЛАБ» не відхилена? Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ "НЕО-ЛАБ" міститься наказ № 193-к від 23.06.2020 року, згідно якого на час відпустки генерального директора ТОВ "НЕО-ЛАБ" Коробкіної І.О. виконання її обов’язків покладаються на виконавчого директора Ясенову О.І. з 01.07.2020 по 06.08.2020 року. Також надано Довіреність №2020/30-06/д від 30.06.2020 з терміном дії до 06.08.2020 року. Водночас 12.08.2020 ТОВ «НЕО-ЛАБ» подано тендерну пропозицію, в якій відсутні документи щодо особи уповноваженої на здійснення будь-якого правочину та представляти інтереси ТОВ "НЕО-ЛАБ" під час проведення процедури закупівлі (в т.ч. подання, реєстрація тендерної пропозиції, участь в аукціоні, тощо) станом на зазначену дату (12.08.2020)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-04 16:08:22

Відповідь

На підставі листа-відповіді, керуючись ст.ст. 1, 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, ст.ст. 237, 238 Цивільного кодексу України, просимо Вас прийняти до відома дану інформацію та вважати запит про надання пояснень від 02.09.2020 року таким, що виконаний в межах, та в порядку визначеному чинним законодавством України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення про розірвання договору

2020-09-25 11:19:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником прийнято рішення про розірвання договору

2020-09-25 15:10:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕО-ЛАБ" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" 700 560,00
UAH з ПДВ
700 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:44
Опис
27 серпня 2020 09:44
Виписка
25 серпня 2020 16:05
Довідка по ч. 2 ст. 17
25 серпня 2020 16:00
Умови ТД
12 серпня 2020 10:46
Статут.pdf
12 серпня 2020 10:46
Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 10:46
Копія паспорта.pdf
12 серпня 2020 10:46
Додаток 1.pdf
12 серпня 2020 10:46
Довіреність на тво.pdf
12 серпня 2020 10:46
Довідка МТБ.pdf
12 серпня 2020 10:46
Витяг.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:33
2Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 12:31
20Довідка ч.2 ст.17.pdf
12 серпня 2020 12:30
19Довідка ч.1 ст.17.pdf
08 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
08 серпня 2020 16:24
23Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2020 16:24
20Довідка ч.2 ст.17.pdf
08 серпня 2020 16:24
19Стаття 17 ч 1.docx
08 серпня 2020 16:24
8.1Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2020 16:24
25.2Довідка банку.pdf
08 серпня 2020 16:24
2Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕО-ЛАБ"

Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕО-ЛАБ"
#35017275
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕО-ЛАБ"
#35017275
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 11:27
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:50
Договір 266 від 04.09.20.pdf укладений
04 вересня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2. Договору викладено в іншій редакції
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 900,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін