Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
3 225,00 UAH
UA-2020-07-28-004259-c ● 6baac69a0e8e420091da8b23cc95aa39
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04543507 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1 |
Контактна особа: |
Валерія Глинська +380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 12:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 12:41 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 3 225,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
(перець болгарський свіжий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограми
перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування на підставі пункту 1 ст. 49 БКУ. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 12:43 |
Оголошення перець.docx | |
28 липня 2020 12:43 |
Договір - перець.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Частота поставок
Дата подання: 28 липня 2020 13:11
Дата відповіді: 28 липня 2020 13:28
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Поставка Товару здійснюється поетапно відповідно до потреби Замовника, 2 рази на тиждень: вівторок та четвер.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-004259-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 15 серпня 2020 13:00
Щодо визначення переможця
Шановний Замовник!
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В пропозиції визначеного Вами переможця наявний відповідний документ, але він датований 27.07.2020 р. в той час коли публікація Оголошення про проведення процедури закупівлі, була здійснена 28.07.2020 року. Тобто пропозиція визначеного Вами переможця не відповідали вимогам тендерної документації та мала бути відхилена у відповідності ст. 14 ч. 13 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця спрощеної процедури та відхилити пропозицію ФОП Випущенко Л.М. як таку, що не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі (відповідно до ст. 14 ч. 13 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В пропозиції визначеного Вами переможця наявний відповідний документ, але він датований 27.07.2020 р. в той час коли публікація Оголошення про проведення процедури закупівлі, була здійснена 28.07.2020 року. Тобто пропозиція визначеного Вами переможця не відповідали вимогам тендерної документації та мала бути відхилена у відповідності ст. 14 ч. 13 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця спрощеної процедури та відхилити пропозицію ФОП Випущенко Л.М. як таку, що не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі (відповідно до ст. 14 ч. 13 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Скасована
Дата: 17 серпня 2020 15:30
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 15:29
Роз’яснення щодо вимоги ФОП Зубов Олександр Олександрович
від 16.08.2020 року
На Вашу вимогу від 16.08.2020 р. повідомляємо наступну інформацію, що дійсно в пропозиції визначеного Нами переможця наявний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, але він датований 27.07.2020 р. в той час коли публікація Оголошення про проведення процедури закупівлі була здійснена 28.07.2020 року. Отже, пропозиція визначеного Нами переможця (ФОП Випущенко Л.М.) не відповідає вимогам тендерної документації та буде відхилена у відповідності ст. 14 ч. 13 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а рішення про визначення переможця спрощеної процедури буде скасоване.
від 16.08.2020 року
На Вашу вимогу від 16.08.2020 р. повідомляємо наступну інформацію, що дійсно в пропозиції визначеного Нами переможця наявний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, але він датований 27.07.2020 р. в той час коли публікація Оголошення про проведення процедури закупівлі була здійснена 28.07.2020 року. Отже, пропозиція визначеного Нами переможця (ФОП Випущенко Л.М.) не відповідає вимогам тендерної документації та буде відхилена у відповідності ст. 14 ч. 13 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а рішення про визначення переможця спрощеної процедури буде скасоване.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" |
3 120,00
UAH з ПДВ
|
3 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
3 225,00
UAH з ПДВ
|
3 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубов Олександр Олександрович |
3 225,00
UAH з ПДВ
|
3 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081 |
Відхилено |
3 120,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 15:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Рішення скасоване |
3 225,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:30
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
3 225,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 17:03
|
|
ФОП Зубов Олександр Олександрович #2591203474 |
Переможець |
3 225,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 14:49
|
204-1.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 13:50
|
№204.pdf | укладений |
20 серпня 2020 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |