Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013: Капітальний ремонт частини водогінної мережі в с. Велика Хайча Овруцького району, Житомирської області ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи))
Очікувана вартість
662 845,00 UAH
UA-2020-07-28-004163-c ea3844ee6f1e4d8197c96316c86f0221
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Анна

380679543794 anna8164@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41836808
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Тараса Шевченка, 43
Контактна особа: Ковальчук Анна
380679543794
anna8164@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 662 845,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 314,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013: Капітальний ремонт частини водогінної мережі в с. Велика Хайча Овруцького району, Житомирської області ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 12:37
Оголошення спрощена капремонт водогін Велика Хайча.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області 611 161,33
UAH з ПДВ
611 161,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:51
розрах прибут.pdf
04 серпня 2020 11:51
розр прям витрат.pdf
04 серпня 2020 11:51
обєкт кошторис.pdf
04 серпня 2020 11:51
лок.кошторис.pdf
04 серпня 2020 11:51
дог цін.pdf
04 серпня 2020 11:51
дов про дозв ліценз.pdf
04 серпня 2020 11:51
календарн план-графік.pdf
04 серпня 2020 11:51
прот погодж дог ціни.pdf
04 серпня 2020 11:50
проєкт договору.pdf
04 серпня 2020 11:50
від ресурсів.pdf
04 серпня 2020 11:50
Виписка з ЄДРЮО.pdf
04 серпня 2020 11:50
відомості ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 11:50
статут пва.pdf
04 серпня 2020 11:50
розрах адмінвитрат.pdf
04 серпня 2020 11:50
розр пдв.pdf
04 серпня 2020 11:50
цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 11:50
відом обємів.pdf
04 серпня 2020 11:50
калькул транспорт.pdf
04 серпня 2020 11:50
повнов права підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області
#40788675
Переможець 611 161,33
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:51

Документи

07 серпня 2020 15:50
Протокол6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області
#40788675
611 161,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 15:50
Протокол6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 14:50
Додаткова угода 5-6.PDF зміни до договору
02 січня 2024 14:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:55
Додаткова угода №5-5.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 10:14
Дод. угода №5-4.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 15:19
д.у.№5-3.PDF зміни до договору
10 березня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:26
д.у.№5-2.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 14:47
Додаткова5_1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:27
Договір5.pdf укладений
21 серпня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю потреби надання попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41 ч.5. п.4, продовження строку дії договору про закупівлю на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. договору №5 від 21.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 41 ч.5. п.4 . В пункті 2.1. Договору №5 від 21.08.2020 р. слова та цифри "по 31.12.2020 р." замінити словами та цифрами "по 31.12.2022 р."
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом Договору №5 від 21.08.2020р. (далі- Договір) та п.4. ч.5 статті41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) продовження строку дії про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджуючих об’єктивних обставин , що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для замовника, що підтверджені листом торгово-промислової палати України від 28.02.2022 р. №2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 р. відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 р. №2102-IX, які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 3.2. Договору, сторони уклали дану додаткову угоду про продовження строку дії договору на наступний рік, а саме до 31.12.2023 р.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору до 31.12.2024 р.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML