Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект сучасних меблів для комплектування початкових класів «Нової української школи»
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-07-28-003716-c 4445fcdda38e44f485f2c2cc96e0a46d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чопик

+380955271445 hatali2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "СЛОБІДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" КОДИМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33775678
Місцезнаходження: 66050, Україна , Одеська обл., Кодимський р-н, смт. Слобідка, вул. Незалежності, буд. 2
Контактна особа: Наталія Чопик
+380955271445
hatali2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект сучасних меблів для комплектування початкових класів «Нової української школи» (Стіл для вчителя + Стілець для вчителя + Шафа для зберігання дидактичного матеріалу із лотками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66050, Україна, Одеська область, смт. Слобідка, Незалежності 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар здійснюються в безготівковій формі тільки по факту поставки товару згідно видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів, при наявності відповідного бюджетного фінансування, з можливою відстрочкою платежу до 30 банківських діб. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 09:22
Додаток 4 Договір проект_зі змінами.doc
30 липня 2020 09:22
Оголошення зі змінами.doc
28 липня 2020 12:06
Додаток 2 Інформація про предмет закупівлі.doc
28 липня 2020 12:06
Додаток 4 Договір проект.doc
28 липня 2020 12:06
Додаток 5 Лист-згода.doc
28 липня 2020 12:06
Оголошення.doc
28 липня 2020 12:06
Додаток 3 Цінова пропозиція.doc
28 липня 2020 12:06
Додаток 1 Документи що подаються.doc
28 липня 2020 12:06
Додаток 6 Інформація про Учасника.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 00:28
Електронний підпис
10 серпня 2020 00:26
Авторизаційний лист.pdf
10 серпня 2020 00:09
Електронний підпис
10 серпня 2020 00:07
Паспорт, ІПН.pdf
10 серпня 2020 00:07
Додаток 5 Лист-згода.pdf
10 серпня 2020 00:07
Довідка ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА"
#3193722746
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:35

Документи

13 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:31
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКОВЕЦЬКА-ГРАТІЙ КАТЕРИНА ПАВЛІВНА"
#3193722746
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:31
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 09:41
ДУ1 Шкільні меблі.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 12:47
Договір від 28.08.2020.pdf укладений
28 серпня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 1.1. Договору про закупівлю товарів №28/08 від 28.08.2020 року в наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується поставити Замовнику товар: Сучасні меблів для комплектування початкових класів, за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі. (далі - Товар), а Замовник прийняти і оплатити такий Товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором». 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 Договору про закупівлю товарів №28/08 від 28.08.2020 року та викласти реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальний заклад «Опорний заклад «Слобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області Адреса: 66050, Одеська область, Кодимський район, смт. Слобідка, вул. Незалежності, буд. 2 ЄДРПОУ 33775678 р/р UA598201720344211001188113495 МФО 820172 Банк одержувача: УДКСУ в Одеській області Тел. (04867) 2-71-21 e-mail: smt.slobidka@ukr.net 3. Замовник та Постачальник дійшли згоди викласти Специфікацію, що є додатком 1 до Договору про закупівлю №28/08 від 28.08.2020 року, в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід'ємною її частиною. Відповідно до тексту додаткової угоди від 03.09.2020 року №1
Номер договору про закупівлю: 28/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML