Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А 4,Папір ватм. А4/200,блокнот А5, ручка кулькова,папка А5, файли А5,скріпки
Очікувана вартість
3 134,28 UAH
UA-2020-07-28-003682-c cc2bf893785d45dc83606a914d25db8f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подільник Тетяна Леонтіївна

+380414327497 internat.brd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Подільник Тетяна Леонтіївна
+380414327497
internat.brd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А 4,Папір ватм. А4/200,блокнот А5, ручка кулькова,папка А5, файли А5,скріпки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 пач.
Папір А4-80 г/м.кв .білизна (500 арк)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт.
Папір ватман А4/200 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
блокнот А5 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт.
ручка кулькова чорна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт.
папка А5/75 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт.
Файли формат А-5 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пач.
скріпка 33 мм/100 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пач.
скріпка 78 мм/50 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

28 липня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ТРАНЗИТ-С"
#24699810
Переможець 3 134,28
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:05

Документи

28 липня 2020 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 12:07
дог 161.pdf укладений
28 липня 2020 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 134,28
UAH (в тому числі ПДВ 522,38 UAH)