Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду, що з’єднує вулиці Незалежності та Росьова, в межах Шкарівської сільської ради Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
1 391 822,98 UAH
UA-2020-07-28-003645-c 2bb60f6b00594cce8fda271ef4969e46
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Тетяна Григорівна

+380456320941 shkarivka2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шкарівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363260
Місцезнаходження: 09170, Україна , Київська обл., Шкарівка, вул.Миру , 4
Контактна особа: Руденко Тетяна Григорівна
+380456320941
shkarivka2014@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 12:07
Очікувана вартість: 1 391 822,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 918,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду, що з’єднує вулиці Незалежності та Росьова, в межах Шкарівської сільської ради Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09170, Україна, Київська область, с.Шкарівка, вул.Миру, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріальна-технічна база
Дата подання: 28 липня 2020 12:38
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:10
Доброго дня. Ваша вимога: Наявність власної, орендованої чи будь-яким іншим договором використовуваної матеріально-технічної (виробничої) бази в адміністративних межах Шкарівської сільської ради Яким чином це впливає на ціну чи якість виконаних робіт ? Скорегуйте дану вимогу та не порушуйте вимоги п. 4 ст. 5 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" щодо недискримінації учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваша вимога: Наявність власної, орендованої чи будь-яким іншим договором використовуваної матеріально-технічної (виробничої) бази в адміністративних межах Шкарівської сільської ради Яким чином це впливає на ціну чи якість виконаних робіт ? Скорегуйте дану вимогу та не порушуйте вимоги п. 4 ст. 5 ЗУ "Про здійснення публічних закупівель" щодо недискримінації учасників
Відповідь на вимогу:
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі розробляється та затверджується замовником зокрема може встановлюватись один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити.
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги, у тому числі щодо наявності власної, орендованої чи будь-яким іншим договором використовуваної матеріально-технічної (виробничої) бази в адміністративних межах Шкарівської сільської ради, ця вимога до учасників процедури закупівлі спрямована на те, щоб отримати виконані роботи якісно і в максимально короткі терміни, так як строки обмежені і вказані з урахуванням виконання всіх видів робіт,а також проходження на вимогу Замовника технічного та авторського нагляду.
Технічне завдання
Дата подання: 29 липня 2020 09:24
Дата відповіді: 29 липня 2020 11:18
При надані технічного завдання в таблиці Найменування робіт та витрат вими допущена помилка з вказанням неправильного виду робіт" Локальний кошторис 7-1-1 на Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду, що з'єднує вулиці Яблунева та Незалежності, в межах Шкарівської сільської ради Білоцерківського району Київської області" Просимо виправити та вказати правильні параметри кількості(об"ємів) виконання робіт по даній закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання про технічне завдання (При надані технічного завдання в таблиці Найменування робіт та витрат вими допущена помилка з вказанням неправильного виду робіт" Локальний кошторис 7-1-1 на Капітальний ремонт
дорожнього покриття проїзду, що з'єднує вулиці
Яблунева та Незалежності, в межах Шкарівської
сільської ради Білоцерківського району Київської області"
Просимо виправити та вказати правильні параметри кількості(об"ємів) виконання робіт по даній закупівлі) нами була допущена помилка, яка на даний час виправлена!
Пряма дискримінація
Дата подання: 29 липня 2020 10:46
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:11
Доброго дня. Хочемо вказати, що вимога -Наявність власної, орендованої чи будь-яким іншим договором використовуваної матеріально-технічної (виробничої) бази в адміністративних межах Шкарівської сільської ради-являєтся повінстю дискриміанційною,та порушує ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" ,а саме: Стаття 5: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Стаття 22. Тендерна документація 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ваше пояснення стосовно отримання робіт якісно та швидко - являєтся нікчемним і не є обґрунтованим. Антимонопольний комітет України не одноразово скасовував подібні вимоги та визнавав їх дискримінаційними. Якщо проаналізувати данну вимогу-можна виявити,що Шкарівська сільська рада замовляла роботи з ремонту дорожнього покриття у -ТОВ "Урбандекор",ТОВ "Дорожний Торговий Дім",також на території Шкарівської сільської ради зареєстровано фірму- Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації".. Всі ці об’єкти господарювання пов’язані з Тромсой Ярославом Ігоровичем. Тому вами і було прописано таку дискримінаційну вимогу з метою допущення до тендера тільки фірм які афільовані з однією людиною. В разі не усунення даної вимоги,наше підприємство буде змушене звернутися в правоохоронні органи на предмет корупційної змови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уповноважена особа розглянула Ваше звернення. За результатами розгляду можемо повідомити наступне щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;запобігання корупційним діям і зловживанням .Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації. Вимога щодо наявності матеріально-технічної (виробничої) бази в межах Шкарівської сільської ради, націлена на забезпечення виконаних робіт якісно і в максимально короткі терміни, а також для оптимізації витрат ресурсів за даним об’єктом, тому і було прийнято рішення використовувати техніку яка локально знаходиться ближче до об’єкту.
Щодо розміщення матеріально-технічної (виробничої) бази
Дата подання: 29 липня 2020 12:05
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:12
Просимо надати вичерпну відповідь, яким чином наявність матеріально-технічної (виробничої) бази в межах Шкарівської сільської ради впливає на якість виконання робіт, та на виконання в максимально короткі терміни (як зазначено у Вашому роз'ясненні)? Звертаємо Вашу увагу, що всі роботи передбачені технічним завданням даної закупівлі, виконуються максимум за один тиждень, а період доставки по даній закупівлі зазначений до 15.12.2020! Тобто Ваше роз'яснення, стосовно обмежених строків виконання робіт, є абсолютно надуманим! Враховуючи викладене просимо прибрати зазначену дескримінаційну вимогу задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зазначених в Статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на Ваше питання було висвітлене раніше 29.07.2020 року. Уповноважена особа максимально опрацювала Ваші зауваження. та вважає, що Замовник визначив вимогу щодо адміністративних меж, згідно чинного законодавства. Жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником торгів закупівлі чи його обґрунтування. Наша вимога, не є посиланням на якусь торгівельну марку чи фірму, тому вимога не суперечить законодавству. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог до учасників. Вимога що зазначена у тендерній документації спрямована на те, щоб отримати виконані роботи якісно і в максимально короткі терміни, також для оптимізації витрат ресурсів за даним об’єктом, тому і було прийнято рішення використовувати техніку яка локально знаходиться ближче до об’єкту, для максимальної економії паливних матеріалів. Дякуємо за розуміння
Матеріально-технічна база
Дата подання: 29 липня 2020 13:30
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:13
Відповідно до вашої попередньої відповіді "Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги, у тому числі щодо наявності власної, орендованої чи будь-яким іншим договором використовуваної матеріально-технічної (виробничої) бази в адміністративних межах Шкарівської сільської ради, ця вимога до учасників процедури закупівлі спрямована на те, щоб отримати виконані роботи якісно і в максимально короткі терміни, так як строки обмежені і вказані з урахуванням виконання всіх видів робіт,а також проходження на вимогу Замовника технічного та авторського нагляду.", ви суперечите самі собі бо згідно проекту договору 5. ВИКОНАННЯ РОБІТ 5.1. Строки виконання робіт за Договором визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору. Кінцевий термін виконання робіт за Договором – 15.12.2020 р.. Інших умов непередбачено. Тобто ваш аргумент "в максимально короткі терміни" не пердбачено договором, що означає вами порушено п.п.5.1.4. ст.5 та п.2.5. ст.5, п.4.5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа максимально опрацювала Ваші зауваження. та вважає, що Замовник визначив вимогу щодо адміністративних меж, згідно чинного законодавства. Жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником торгів закупівлі чи його обґрунтування. Наша вимога, не є посиланням на якусь торгівельну марку чи фірму, тому вимога не суперечить законодавству. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог до учасників. Вимога що зазначена у тендерній документації спрямована на те, щоб отримати виконані роботи якісно і в максимально короткі терміни, також для оптимізації витрат ресурсів за даним об’єктом, тому і було прийнято рішення використовувати техніку яка локально знаходиться ближче до об’єкту, для максимальної економії паливних матеріалів. Дякуємо за розуміння
Розрахунок вартості робіт
Дата подання: 30 липня 2020 09:17
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:13
Просимо надати роз"яснення з питання надання розрахунку вартості робіт згідно п.10 Вимог. В попередній версії повинні надати в форматі pdf, в новій версії Вимог дана умова змінена на " надати замовнику в електроному форматі". Уточніть в якому?
Відповідь: Доброго дня, згідно п.10 Вимог розрахункову вартість робіт учасник надає в електронному форматі.
Стосовно Матеріально-технічної бази
Дата подання: 30 липня 2020 15:59
Якщо наше підприємство, зареєстровано в м.Біла Церква, в 100 м. від адміністративних меж Шкарівської сільської ради-це буде причиною для відхилення нашої пропозициї в разі перемоги-хочемо наголосити, що 100 метрів не може суттєво вплинути на швидкість і якість виконання робіт.
Відповідь відсутня
Питання по розрахункам
Дата подання: 30 липня 2020 16:06
Шановний замовник! Ставлячи вимогу про наявність матеріально технічної бази, на території Шкарівської сілької ради, і обгрунтовуючи її максимальною економією ви забуваєте, що в складі тенедерної документаці, а саме технічного завдання, не враховуются витрати на перевезенння техніки до об'єкту будівництвва -ці витрати є витратами підрядника і ніяк не впливають на вартість виконання робіт.Просимо прийняти це до відома.Тому данна вимога суперечить Законодавіству і поставленна з ціллю обмежити коло можливих учасників, що прямо вказує на корупційну зацікавленість замовника торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО" 1 316 123,00
UAH з ПДВ
1 316 123,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:01
дог_авто1.pdf
07 серпня 2020 12:01
прац_спец.pdf
07 серпня 2020 12:01
дог_авто2-1.pdf
07 серпня 2020 12:01
дог_авто2-2.pdf
07 серпня 2020 12:01
дог_авто3.pdf
07 серпня 2020 12:01
тех_пас.pdf
07 серпня 2020 12:01
база_авто.pdf
07 серпня 2020 12:01
2_тех_част.rar
07 серпня 2020 12:01
установчі2.pdf
07 серпня 2020 12:01
установчі1.pdf
07 серпня 2020 12:01
тенд_проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО"
#43566743
Переможець 1 316 123,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 09:49

Документи

11 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:46
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНЕ МІСТО"
#43566743
1 316 123,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:46
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:36
Додаткова угода зміни до договору
09 вересня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 09:43
договір зміни до договору
03 вересня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 08:47
договір укладений
21 серпня 2020 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 3/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 3/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML