Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для ігрових майданчиків
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-07-28-003595-c e4d4369f7cde48e29203ca6e2aa85913
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Близнюк

+380624441077 tendervca@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-цивільна адміністрація міста Волноваха Волноваського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42849315
Вебсайт: http://volnovakha.dn.gov.ua
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Центральна, буд. 88
Контактна особа: Ольга Близнюк
+380624441077
tendervca@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:23
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Строк поставки товару 45 календарних днів з моменту укладання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ігровий комплекс з баштами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, вул. Центральна, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором здійснюються шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту поставки товару та пред'явлення Постачальником видаткової накладної та рахунку. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 11:59
Додаток 9 Технічна специфікація.pdf
28 липня 2020 11:59
Додаток 10 Проект Договору.docx
28 липня 2020 11:59
ТД Обладнання для дитячих майданчиків.pdf
28 липня 2020 11:59
Додатки до ТД.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 28 липня 2020 14:07
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:27
Доброго дня. Прошу сповістити монтаж конструкції робить переможець чи організатор торгів?
Відповідь: Монтаж конструкцій буде здійснюватися власними силами Замовника (організатора торгів).
розвантаження авто
Дата подання: 28 липня 2020 14:08
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:27
Прошу сповістити розвантаження авто робить організатор чи переможець торгів?
Відповідь: Відповідно до пункту 5.4 Проекту договору, постачання товару здійснюється за рахунок Постачальника. Постачання товару передбачає його розвантаження за адресою вказаною Замовником. Таким чином, розвантаження забезпечує Постачальник (переможець торгів).
разове відвантаження усіх 4 комлексів
Дата подання: 28 липня 2020 14:32
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:27
Просимо сповістити планується разове відвнатаження усього обльєму продукції чи Ви планнуєте часткове постачання?
Відповідь: Бажано разове постачання всього обсягу товару. Водночас за попереднім погодженням із замовником допускається постачання партіями в межах загального строку постачання – 45 календарних днів з моменту укладання договору.
Сертифікат якості
Дата подання: 30 липня 2020 13:12
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:46
Просимо внести зміни до тендерної документації. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) не підтверджує якості продукції. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. В свою чергу саме якість продукції підтверджує сертифікат якості на відповідність нормам національних стандартів ДСТУ "Безпечність іграшок. Частина 8".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що система управління якістю відповідно до ISO 9001 - це схема проведення бізнес-процесів, яка забезпечує стабільну якість роботи підприємства і охоплює основні етапи його діяльності: критичний аналіз договорів, проектування, закупівлю сировини і комплектуючих, контроль якості готової продукції (послуг), навчання персоналу, обслуговування клієнтів, роботу з відгуками і рекламаціями і т.п. Таким чином, з метою здійснення Закупівлі якісних товарів, які виготовлені в умовах впровадженої системи управління якістю, дотримання строків доставки та виконання інших вимог Договору про закупівлю, Замовник серед іншого вимагає від Учасників надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Щодо сертифікату відповідності ДСТУ EN 71-8:2016 Безпечність іграшок. Частина 8. Активні іграшки для домашнього використання, то повідомляємо, що сфера застосування цього стандарту не поширюється на обладнання для ігрових майданчиків, призначене для загального користування. Водночас, Учасники не обмежені у наданні будь-яких додаткових документів, що підтверджують якість товарів.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 14:10
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:47
Доброго дня. Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що впровадження системи управління якістю за стандартом ISO 9001 дійсно є добровільним, а не обов’язковим. Водночас, на сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи підприємств. Окрім цього, система управління якістю за стандартом ISO 9001 може бути впроваджена будь-якими підприємствами і організаціями, незалежно від їх розміру, форми власності та сфери діяльності. За усталеною практикою АМКУ, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, враховуючи, що будь-який суб’єкт господарювання не обмежений у можливості отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), вимога щодо його надання не є дискримінаційною, оскільки вказаний сертифікат має велика кількість учасників ринку.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОСКВІТ 735 000,00
UAH з ПДВ
682 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 773 237,28
UAH з ПДВ
682 328,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕОРГІЯН АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ" 842 000,00
UAH з ПДВ
842 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:12
РНК +довіреність.pdf.p7s
12 серпня 2020 18:12
2.2. Статут (05.11.18).pdf.p7s
12 серпня 2020 18:12
2.2. Статут (05.11.18).pdf
12 серпня 2020 18:12
РНК +довіреність (1).pdf
12 серпня 2020 18:12
Гарантія 2478-20.zip

Публічні документи

13 серпня 2020 09:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:52
4 довідка досвід.pdf
12 серпня 2020 20:37
18 Рейтинг_Скан.pdf
12 серпня 2020 20:37
18 Рейтинг.zip
12 серпня 2020 20:37
18 Ліцензія_скан.pdf
12 серпня 2020 20:37
18 Лiцензiя.zip
12 серпня 2020 20:37
18 Довіреність_скан.pdf
12 серпня 2020 20:37
18 Довiренiсть_Рижий.zip
12 серпня 2020 20:37
18 Гарантия_5405.zip
12 серпня 2020 20:37
17 Проект Договору.pdf
12 серпня 2020 20:37
15 сертифікат ISO 9001.pdf
12 серпня 2020 20:37
13 ТЗ.pdf
12 серпня 2020 20:37
11 ст 17.pdf
12 серпня 2020 20:37
8 Декларація 2019.pdf
12 серпня 2020 20:37
7 фінзвіт 2019.pdf
12 серпня 2020 20:37
6 Аналогічний договір 2.pdf
12 серпня 2020 20:37
5 Аналогічний договір 1.pdf
12 серпня 2020 20:37
4 довідка досвід.pdf
12 серпня 2020 20:37
3 виписка ЄДР.pdf
12 серпня 2020 20:37
2 Паспорт ІПН.pdf
12 серпня 2020 20:37
1 заява пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОСКВІТ

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "ГЕОРГІЯН АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОСКВІТ
#40286087
Очікує рішення 682 300,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:50

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 11:13
Кінець періоду оскарження: 31 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 31 серпня 2020 00:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 3 розпорядження керівника Військово-цивільної адміністрації м. Волноваха «Про внесення змін та доповнень до розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації міста Волноваха від 24.12.2019 № 426 «Про міський бюджет на 2020 рік» від 17.08.2020 року № 336 зменшено видатки за КПКВКМБ 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 3110 у сумі 850000,00 гривень, які передбачалися на придбання дитячих майданчиків.
Документи:
20 серпня 2020 11:13
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:11
Протокол 110.pdf