Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор коагуляції крові людини VIII (плазмовий) 1000 МО)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Human blood coagulation factor VIII (plasmic) 1000 IU)
Очікувана вартість
152 365 119,66 UAH
UA-2020-07-28-002971-c 916dd7f23ecb4557a0c4122221e0e739
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 13:17
Очікувана вартість: 152 365 119,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 761 825,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 липня 2020 11:28
Enquiries until: 18 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 152 365 120 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 761 826 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50958234 одиниця
Фактор коагуляції крові людини VIII (плазмовий) 1000 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Coagulation factor VIII

Human blood coagulation factor VIII (plasmic) 1000 IU
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період постачання
Дата подання: 14 серпня 2020 12:31
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:30
Доброго дня. У тендерній документації зазначено строк поставки до 01 грудня 2020 року включно. Враховуючи об’єми закупівлі, а також дату проведення аукціону, вірогідність своєчасного постачання у зазначені строки є вкрай низькою. Пунктом 4.1.1. Додатку 4 до тендерної документації (проєкт Договору) передбачено, що вказаний строк поставки продукції (01.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору. Просимо надати уточнення, на який саме максимальний строк є можливим подовження термінів постачання? Дякуємо заздалегідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (01.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-07-28-002971-c916dd7f23ecb4557a0c4122221e0e739
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
Octapharma AG Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:25
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
KEDRION S.P.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ з ПОСИЛАННЯМ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У складі тендерної пропозиції надано неповний пакет документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): а саме - не надано скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів (вимога зазначна у підпункті 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. * Документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:50
Документи_переможця.pdf
26 серпня 2020 11:38
Технічна_частина.pdf

Документи

Документи

28 серпня 2020 11:02

код ЄДРПОУ 01779530466 у ЄДР не знайдено.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Octapharma AG

ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"

KEDRION S.P.A.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Octapharma AG 127 599 417,94
UAH
117 152 978,00
UAH
Документи
KEDRION S.P.A. 147 269 296,26
UAH
117 152 979,97
UAH
Документи
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА" 152 365 100,00
UAH
152 365 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:50
Документи_переможця.pdf
26 серпня 2020 11:38
Технічна_частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Octapharma AG

KEDRION S.P.A.

ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Octapharma AG
#CHE-108.025.582
Переможець 117 152 978,00
UAH
24 вересня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Octapharma AG
#CHE-108.025.582
117 152 978,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 18:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:40
ДУ 1 до Договору №09-211_11-2020 від 20.11.2020 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 17:04
ДУ5 до 09-211-11-2020.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 16:36
ДУ №4 до 09-211_11-2020.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:03
ДУ №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:00
ДУ №2 до Договору №09-211_11-2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:37
ДУ 1 до Договору №09-211_11-2020 від 20.11.2020 р..pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:36
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 19:57
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
25 листопада 2020 19:57
Договір №09-211_11-2020 від 20.11.2020 р..pdf укладений
25 листопада 2020 19:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09/211-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару та зміни реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 09/211-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/211-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у пункті 4.1 Договору цифри та слова "25 березня 2021 року" замінити цифрами та словами " 15 квітня 2021 року";
Номер договору про закупівлю: 09/211-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у п. 10.1 договору цифри та слова "26 квітня 2021 року" замінити цифрами та словами "01 грудня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 09/211-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 публікується повторно лише для відкриття електронною системою можливості внести актуальні дані в електронні поля "сума договору" та "кількість товару", які змінилися за результатами укладання даної додаткової угоди. В електронному полі "Дата внесення змін до договору" вказано 23.12.2021 лише у зв'язку із відсутністю технічної можливості вказати фактичну дату додаткової угоди - 25.11.2020 (система дозволяє вказати будь-яку дату, яка є пізнішою за дату останніх змін - 16.04.2021).
Номер договору про закупівлю: 09/211-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 151 820,00
UAH