Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій прилеглої території амбулаторії №1 за адресою: вул. Черняховського, 48 м. Селидове, Донецької області КНП “Центр ПМСД Селидівської міської ради” (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 308 000,00 UAH
UA-2020-07-28-002958-c f4e51143373f4c388c1d2be8cf3db14c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Цимбал

+380509777713 scpmsd-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Селидівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37791248
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., місто Селидове, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 48
Контактна особа: Віталій Цимбал
+380509777713
scpmsd-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 308 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Благоустрій прилеглої території амбулаторії №1 за адресою: вул. Черняховського, 48 м. Селидове, Донецької області КНП “Центр ПМСД Селидівської міської ради” (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Черняховського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату у розмірі 30% (тридцяти) від загального обсягу робіт, згідно Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти ». Попередня оплата здійснюється протягом 5 банківських днів, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, на небюджетний рахунок, відкритий на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, виключно з такого рахунку на цілі, визначені договором про закупівлю. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником здійснюються протягом 5 банківських днів, після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 11:27
Оголошення про закупівлю.doc
28 липня 2020 11:27
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РАКУРС-2007" 1 154 873,32
UAH з ПДВ
1 154 873,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 09:20
Електронний підпис
05 серпня 2020 21:16
ЦІнова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 21:16
СТАТУТ.pdf
05 серпня 2020 21:16
Рішення.pdf
05 серпня 2020 21:16
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 21:16
Паспорт нотариус.pdf
05 серпня 2020 21:15
Довідка працівники.pdf
05 серпня 2020 21:15
Наказ про призначення.pdf
05 серпня 2020 21:15
Лицензія і Дозвіл.pdf
05 серпня 2020 21:15
Кошторис.pdf
05 серпня 2020 21:15
Довідка обладнання.pdf
05 серпня 2020 21:15
Календарний графік.pdf
05 серпня 2020 21:15
Довідка досвід.pdf
05 серпня 2020 21:15
Довідки банк.pdf
05 серпня 2020 21:15
Довідка субпідряд .pdf
05 серпня 2020 21:15
Витяг податкова.pdf
05 серпня 2020 21:15
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РАКУРС-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РАКУРС-2007"
#34990947
Переможець 1 154 873,32
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РАКУРС-2007"
#34990947
1 154 873,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 10:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 10:38
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
19 серпня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 09:37
Договір.pdf укладений
17 серпня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у відповідності до 41 ст. Закону "Про публічні закупівлі". Внесенням змін до пункту 12.3 розділу 12 договору та внесенням змін в реквізити підрядника розділу 21 договору.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 154 873,32
UAH