Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 119+984 – км 139+984, Миколаївська область
Очікувана вартість
9 946 715,00 UAH
UA-2020-07-28-002526-a c23f3243f75f456e81e24d04cf14a914
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 20:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:03
Очікувана вартість: 9 946 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 733,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49733.57 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 119+984 – км 139+984, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 20:03
ТД ПКД М-13 км 119+984 - 139+984.doc
28 липня 2020 20:03
Проект договору ПКД М-13 км 119+984 - 139+984.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-002526-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 29 липня 2020 15:20
Вимога про надання вихідних даних по спорудах
Відповідно до п. 15 технічного завдання на розроблення проектної документації виконавець зобов'язаний “розробити варіанти конструкції дорожнього одягу, транспортних розв’язок, штучних споруд (мосту та шляхопроводу)”, та п. 18 - “Передбачити захист споруд від корозії, стійкість земляного полотна, протизсувні заходи.”
Для оцінки обсягу проектних робіт просимо надати перелік штучних споруд, а також наступну інформацію щодо кожної з них:
- паспорт інженерної споруди;
- звіт з попереднього обстеження споруди;
- інформацію про освітлення на мосту та/або шляхопроводі;
- інформацію щодо наявності інженерних комунікацій на мосту та/або шляхопроводі, чи в зоні сполучень;
- креслення загального виду споруди з виконавчої документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 10:44
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Вашу вимогу та інформує, що на вказаній ділянці відсутні існуючі мости та шляхопроводи. Вся інформація, надана у технічному завданні, є вичерпною та достатньою для оцінки обсягу проектних робіт

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-28-002526-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:42081694
Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
1. Щодо дискримінаційного критерію для учасників, про необхідність підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог тендерної документації. 2. Щодо неправомірної вимоги Замовника надавати у складі ТД виписку по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, завірену печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000021 ● 6c50275d79384a439ff5010704110153
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-28-002526-a, 28.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризику: RISK1-2_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі.

2020-11-04 16:54:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження в адміністративній справі №400/4902/20
Дата публікації: 23 листопада 2020

Документи:

23 листопада 2020 17:48
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 500 000,00
UAH з ПДВ
6 949 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОВІДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ГІПРОПРОМ" 7 704 000,00
UAH з ПДВ
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 9 499 000,00
UAH з ПДВ
8 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 09:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:23
05416892_2981801071_DS200310100553.ZS2
28 серпня 2020 09:20
05416892_2981801071_DS200310100553.ZS2
27 серпня 2020 12:06
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:04
public_doc.p7s
27 серпня 2020 12:04
public_doc.pdf
27 серпня 2020 12:04
Dovidka_20227365500550620455.pdf.p7s
27 серпня 2020 12:04
Dovidka_20227365500550620455.pdf
27 серпня 2020 12:04
Стаття 17 + ліцензія.pdf
13 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:42
Технічний опис.7z
13 серпня 2020 17:42
Банківська гарантія.7z
13 серпня 2020 17:42
8.1. Трудові працівників.7z
13 серпня 2020 17:42
5. Картки обладнання.7z

Публічні документи

13 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:37
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 17:37
Кошториси.pdf
13 серпня 2020 17:37
Витяг з ЄДР від 15.06.20.pdf
13 серпня 2020 17:37
Док-ти згідно Дод.4.rar

Публічні документи

13 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:43
IG-20949-001.pdf.p7s.p7s.p7s
13 серпня 2020 16:43
Довідка.pdf.p7s.p7s.p7s
13 серпня 2020 16:43
???????????_?????? ? .? (????????).pdf.p7s
13 серпня 2020 16:43
??????????? ???????? ?.? ????????.pdf.p7s
13 серпня 2020 16:43
???????? ??? (? авірена).pdf.p7s
13 серпня 2020 16:43
17.4.2.Трудова Зімниця.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.4.1.Трудова Зімниця.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.3.2.Трудова Долгов .pdf
13 серпня 2020 16:43
17.3.1.Трудова Долгов.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.7.Трудова Сагайдак.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.6.Трудова Меринюк.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.5.Трудова Любашенко.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.2.Трудова Васильєва.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.1.Трудова Бабич.pdf
13 серпня 2020 16:43
12. Документи на АС-4 ПИР.pdf
13 серпня 2020 16:43
10. Документи на АВК.pdf
13 серпня 2020 16:43
9. Документи на CREDO.pdf
13 серпня 2020 16:43
8. Документы на Digitals.pdf
13 серпня 2020 16:43
7. Документи на Еол-2000.pdf
13 серпня 2020 16:43
41. Опис.PDF
13 серпня 2020 16:43
36. Статут.PDF
13 серпня 2020 16:43
35.Проект_договору_.pdf
13 серпня 2020 16:43
24.Довідка_по ст.17.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.9.Трудова Фурманчук.pdf
13 серпня 2020 16:43
17.8.Трудова Ступаченко.PDF

Публічні документи

13 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:08
Підписаний_G0820-1135-GL_tender.pdf
13 серпня 2020 13:08
18. ДОВІДКА ПРО ГІПА.PDF
13 серпня 2020 13:08
17. ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
13 серпня 2020 13:08
38. ДОВІДКА СТ.17.PDF
13 серпня 2020 13:08
29. ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.PDF
13 серпня 2020 13:08
27. ЛИСТ ЗГОДИ.PDF
13 серпня 2020 13:07
24. СКАН КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
13 серпня 2020 13:07
6. ДОКУМЕНТИ НА КРЕДО.pdf
13 серпня 2020 13:07
4. ПОЯСНЕННЯ AUTOCAD.PDF
13 серпня 2020 13:07
3. ДОКУМЕНТИ НА AUTOCAD.PDF
13 серпня 2020 13:07
2. ДОКУМЕНТИ НА АВК 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ПРОВІДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ГІПРОПРОМ"

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 6 949 990,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
6 949 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 10:01
ДУ№6 22.06.2021 дог.№87-Б (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:21
Договір 83-20_87-Б 09.09.20.PDF укладений
10 вересня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 83-20/87-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 949 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 158 331,67 UAH)