Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект меблів для початкових класів
Очікувана вартість
1 122 505,00 UAH
UA-2020-07-28-002515-a e85bd04bb7e7421cae239ef9ca3b6a0e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царук Олена Вікторівна

+380485331750 komunosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Контактна особа: Царук Олена Вікторівна
+380485331750
komunosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 122 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
765 шт
Комплект меблів для початкових класів у складі: - 1 стіл учнівський антисколіозний одномісний з регулюванням по висоті; - 1 стілець учнівський з регулюванням по висоті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, отримувач та розпорядник (нижчого рівня) бюджетних коштів. Тендерна документація додається окремим додатком НОМЕНКЛАТУРА: 1.стіл учнівський антисколіозний одномісний з регулюванням по висоті -765 шт., 39162100-6 - Навчальне обладнання; 2.стілець учнівський з регулюванням по висоті - 765 шт., 39162100-6 - Навчальне обладнання Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 19:57
перелік змін.docx
28 липня 2020 19:55
Додаток 6 Проект договору до ТД зі змінами.doc
28 липня 2020 19:54
2020 ТД зміни.doc
28 липня 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 19:57
перелік змін.docx
28 липня 2020 19:55
Додаток 6 Проект договору до ТД зі змінами.doc
28 липня 2020 19:37
Додаток 6 Проект договору.doc
28 липня 2020 19:54
2020 ТД зміни.doc
28 липня 2020 19:37
2020 Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день
Дата подання: 29 липня 2020 14:24
Дата відповіді: 03 серпня 2020 08:48
Шановний Замовник чи можливе подовження терміну поставки предмета закупівлі ?
Відповідь: У зв’язку з необхідністю проведення своєчасної підготовки до нового навчального року 2020/2021 р.р. та обладнання кабінетів початкових класів до початку навчання школярів, поставка товару повинна бути здійснена до 01.09.2020 р..

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-002515-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 03 серпня 2020 12:41
Регулювання стільця
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання комплект меблів стіл учнівський та стілець регулюється на h=380-460 мм (ростові групи № 4-6). Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 17:59
Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо про таке.
Вимоги до шкільних меблів зазначені у наказі Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143 Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, та визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
По-перше, у п.п.2.4 ГОСТ 11016-93 чітко та БЕЗКОМПРОМІСНО вказано, що "Высота сиденья h5 в стульях типа ІІ должна регулироваться на три номера: 1-3 и 4-6".
По-друге, відповідно до роз’яснення ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) діє в Україні з 01.07.1997 р. згідно з наказом Держстандарту України № 407 від 02.10.1996 р., зміни, поправки, уточнення до вказаного ГОСТу, в тому числі зміни по номерах ростових груп, які діють на території України, відсутні (додається). Таким чином, стільці мають бути виготовленні з регулюванням на ростові групи 4-6, що передбачено тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-002515-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 03 серпня 2020 12:42
Кут нахилу стільниці
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання «Стільниця повинна бути у вигляді трапеції, конструктивно повинна складатись з двох кришок: горизонтальної шириною 140 мм та похилої шириною 390 мм з кутом нахилу до горизонтальної площини 8°» а одже, та частина стільниці що знаходиться із сторони сидячого завжди розміщена під кутом 8. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "СТІЛЬНИЦЯ НАХИЛЕНА З МОЖЛИВІСТЮ НАБУВАТИ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО ПОЛОЖЕННЯ." , відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Вона повинна бути з регулюванням кута нахилу! Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти з нахиленою стільницею у 8° без регулювання кута нахилу, та регулюванням 4-6 ростових груп! Стільниці стола повинна бути АБО горизонтальна АБО з регулюванням кута нахилу, а регулювання висоти здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 18:00
Відповідь Замовника:
Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо про таке.
Вимоги до шкільних меблів зазначені у наказі Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143 Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, та визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Так, п.п.2.3 ГОСТ 11015-93 викладено в наступній редакції: "Крышка стола должна бать горизонтальной или иметь приспособления для установки ее горизонтально и под углом от 7 до 16°.
Але, надалі Замовник сам визначає технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі залежно від своїх потреб, враховуючі побажання учасників навчально-виховного процесу. Викладена у додатку № 2 до Тендерної документації вимога, що стільниця повинна бути з кутом нахилу до горизонтальної площини 8° є достатньою для задоволення потреб Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-07-28-002515-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 03 серпня 2020 12:42
Регулювання стола
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання щодо стола учнівського зазначено, що «Стіл повинен регулюватися по висоті (від 4 до 6 ростових груп). Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти з регулюванням 4-6 ростових груп! Регулювання висоти повинно здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 18:00
Відповідь Замовника:
Вимоги до шкільних меблів зазначені у наказі Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143 Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, та визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
По-перше, у п.п.2.5 ГОСТ 11015-93 чітко та БЕЗКОМПРОМІСНО вказано, що "Столы типа ІІ должны регулироваться по высоте: вариант 1 – на шесть номеров 1-6; вариант 2 – на три номера - 1-3 и 4-6".
По-друге, відповідно до роз’яснення ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) діє в Україні з 01.07.1997 р. згідно з наказом Держстандарту України № 407 від 02.10.1996 р., зміни, поправки, уточнення до вказаного ГОСТу, в тому числі зміни по номерах ростових груп, які діють на території України, відсутні (додається).
Таким чином, вимоги зазначені в тендерній документації повністю відповідають ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79).
Номер вимоги: UA-2020-07-28-002515-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 03 серпня 2020 12:42
Щодо зразків
Шановний Замовник! Відповідно до додатку 2 ТД встановлені наступні вимоги:

«Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в термін 3-х робочих днів безкоштовно надати зразки товарів, які планують постачатись. У разі невідповідності зразків вимогам Замовника, Замовник має право відхилити пропозицію. Надання зразків обов’язково супроводжуються актом-приймання.»

Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога порушує положення Закону України

«Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному

вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.

Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.

Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення

кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі
не приймаються електронною системою закупівель.

Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в

електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.

Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої

адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

№8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року

№11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року

№ 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року

зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Вважаємо, що умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не

будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 18:23
Відповідь Замовника:
Шановний Учаснику! Відповідно до вимог додатку 2 Ттендерної документації Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в термін 3-х робочих днів безкоштовно надати зразки товарів, які планують постачатись. У разі невідповідності зразків вимогам Замовника, Замовник має право відхилити пропозицію. Надання зразків обов’язково супроводжуються актом-приймання.
По-перше, Замовник сам визначає технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, які вважає за необхідне включити до тендерної документації залежно від своїх потреб, враховуючі побажання учасників навчально-виховного процесу. Викладена у додатку № 2 до Тендерної документації вимога, щодо надання зразків товару, який планують постачати, цілком задовольняє потреби Замовника в підтвердженні відповідності товару Учасника вимогам ТД.
По-друге, вказана вище вимога стосується виключно переможця, визначеного під час проведення електронного аукціону, а не вимог до тендерної пропозиції Учасників.
Таким чином, вимоги зазначені в тендерній документації не вважаємо дискримінаційними по відношенню до Учасників торгів.

Документи

06 серпня 2020 17:57
пояснення замовника
06 серпня 2020 17:58
пояснення замовника

Документи

06 серпня 2020 17:59
пояснення замовника

Документи

06 серпня 2020 17:59
пояснення замовника
06 серпня 2020 17:59
пояснення замовника

Документи

06 серпня 2020 18:23
пояснення замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 1 116 900,00
UAH з ПДВ
1 116 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 23:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 23:00
Ліцензія Банку.zip
12 серпня 2020 23:00
Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 23:00
платіжне доручення.pdf
12 серпня 2020 23:00
Відповідність ст.17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій