Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13815703 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9 |
Контактна особа: |
Блажкевич Мар'яна Павлівна +380980846929 likarna_zvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 19:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 19:23 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 18 784 248,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 922,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 23:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 16:48 |
Перелік змін (2).docx | |
07 серпня 2020 16:48 |
Додаток 2 до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
07 серпня 2020 16:48 |
КНП ДМЛ _1 ДМР документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
28 липня 2020 19:18 |
Додаток 3 до ТД.docx |
07 серпня 2020 23:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2020 16:48 |
Перелік змін (2).docx
|
|||
07 серпня 2020 16:48 |
Додаток 2 до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:48 |
КНП ДМЛ _1 ДМР документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
28 липня 2020 19:18 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В зазначеній закупівлі взяло участь два учасники: ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» і ТОВ «Екотепло Дрогобич». Найбільш економічно вигідною за результаатом аукціону була визнана пропозиція ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», яка однак була відхилена Замовником 25.08.2020р. У Протоколі відхилення містяться надумані та зовсім необґрунтовані підстави:
1. В першому пункті серед підстав відхилення міститься інформація про невідповідність банківської гарантії вимогам ТД, а саме така невідповідність на думку замовника проявляється у відсутності ЕЦП на довідці банку про відсутність застосування санкцій. Така позиція замовника є незаконною та суперечить навіть самим вимогам ТД, оскільки відповідно до п.2 Розділу ІІІ ТД вимагалося, щоб ЕЦП/КЕП була скріплена банківська гарантія (як власне і було подано учасником), вимог щодо накладення підпису на інші документи, які додаються до гарантії, не було у ТД.
2. Щодо застосування знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 які застосовані до 1 та 3 блоків розрахунку загальновиробничих витрат.
Здійснено корегування загальновиробничих витрат підрядної організації з застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 до 1 та 3 блоків ЗВ витрат відповідно, що враховують відсутність відокремлених виробничих структурних підрозділів зі своїми апаратами управління,та адміністративними для їх розміщення, витрати на утримання яких усереднено враховані показниками загальновиробничих витрат, оскільки генеральний підрядник (ПП.СЧН-ЖИТЛОБУД’’) це підприємство недержавної форми власності. Згідно ДСТУ-НБ.Д.1.1-1:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ Додаток Б, Додаток А ст витрат по розділу А1 що враховують витрати вказані вище застосовуватись у даному випадку не можуть і тому застосовано дані знижувальні коефіцієнти, які виключають статі цих витрат.
По даному питанню є цілий ряд роз'яснень наведених у Збірниках офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» (№ 4, квітень 2003, стор. 74 - 76; № 12, грудень 2003, стор. 110, 111; № 3, березень 2004, стор. 86, 87; № 6, червень 2005, стор. 40, 41).
Застосування даних знижувальних коефіцієнтів є загальноприйнятим для підприємств такого типу і додаткового роз’ясненю не підлягають.
3. Щодо не надання локальних кошторисів у розгорутій формі по позиціях з розрахунком одиничної вартості.
Це зауваження мало би місце, якби учасник у переліку документів не надав би інформаційну модель вартості будівництва (imd ПК АВК-5 ред 3.5.2), де прямі витрати по кожній позиції у локальних кошторисах , а також інші витрати можна розглянути більш ефективніше і зручніше ніж у паперовому варіанті.
4. Відсутність двох документів у реєстрі документів тендерної пропозиції ніяким чином не впливає на зміст пропозиції, не нівелює її конкурентоздатність. Щодо реєстру документів - Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. На думку АМКУ, відсутність реєстру документів у складі тендерних пропозицій чи описки в ньому є формальною помилкою, виходячи з положень статті 22 Закону. Орган оскарження приходить до висновку, що оформлення тендерної пропозиції у спосіб, наведений вище (тобто – без реєстру документів тендерної пропозиції), не впливає на зміст пропозиції (Зазначена позиція викладена в Рішенні Постійно діючої колегії АМКУ №1859-р/пк-пз від 01.03.2018р.).
5. Недотримання форми завіряння документів – у складі пропозиції учасником надано сканкопії оригіналів документів, які мають вищу юридичну силу порівняно з копією, оформлення пропозиції в такий спосіб не впливає на зміст пропозиції, зазначене відповідає практиці Рішенні Постійно діючої колегії АМКУ.
6. Щодо ніби то надання електронної довідки про несудимість без ЕЦП. В складі пропозиції надана на електронна довідка. А сканкопія паперової довідки, що допускалося вимогами Таблиці 2 ТД. Підтвердженням цього є посилання в довідці, що вона видана через ТСЦ, а не через Департамент інформатизації.
7. Щодо відсутності акту приймання передачі приміщення до договору оренди варто зазначити, що зазначений договір не передбачав складення такого акту і приміщення передавалося в оренду самим договором, більше того, в разі наявності зауважень до цього питання Замовник мав надати учаснику 24 години для виправлення невідповідностей згідно Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки цей документ належить до кваліфікаційних критеріїв.
8. Щодо не зазначення предмету аналогічного договору згідно Єдиного закупівельного словника, хочеться сказати, що п.2 Таблиці 1 Додатку1 до ТД не містив відповідної вимоги, а лише вимогу щодо предмету закупівлі, що і було зазначено учасником.
31.08.2020р. Замовником було визнано переможцем торгів ТОВ «Екотепло Дрогобич». При аналізі тендерної пропозиції цього учасника виявлено ряд невідповідностей та недоліків, які є підставою відхилення цієї пропозиції:
1. Згідно з вимогами ТД, договірна ціна повинна бути динамічної, в той же час договірна ціна учасника – тверда, що суперечить вимогам ТД (П. 6.7 Розділу 3 ТД)
2. В довідці про довкілля відсутні дані про перелік заходів із захисту довкілля, що суперечить вимогам ТД (П. 6.13 Розділу 3 ТД).
3. Відсутній лист про незастосування санкції згідно із законодавством що суперечить вимогам ТД.
4. Аналогічний договір на суму 1206000,00 грн., а по КБ-3роботи виконані на суму 1203095,00 грн., що свідчить про неповне виконання договору та суперечить вимогам ТД (П. 3.2 Таблиці 1 Додатку 1 ТД)
5. Відсутнє підтвердження по ст.17 щодо торгівлі людьми(п.12) всупереч П. 12 Таблиці 2 Додатку 1.
6. Довідка про відсутність санкцій банку надана без ЕЦП, що стало підставою відхилення ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», однак було не помічено Замовником в ТОВ «Екот епло Дрогобич».
7. ТзОВ ,,ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ’’ у своїй тендерній пропозиції при розрахунку загальновиробничих витрат також застосував знижувальні коефіцієнти, як і ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», однак не був відхилений, що свідчить про дискримінацію учасників.
8. Учасник при розрахунку вартості матеріалів виробів та конструкцій в частині вартості витрат на їх транспортування у ТП застосував відстань перевезення 5 км. Зазначена відстань повинна бути обгрунтована в проекті організації будівництва з узгодженням транспортної схеми перевезень будівельних вантажів з замовником. Тим самим він зменшив вартість транспортування, а в свою чергу збільшив вартість матеріалів, виробів та конструкцій.
Згідно ДСТУ НБ1.1-2:2003 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА п 6.3.1.1 – витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховується на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезення,та чинних тарифів. Середні відстані перевезення згідно додатка ,,В’’ ДСТУ НБ1.1-2:2003 для міста 30км, для сільської місцевості- 80км. У даному випадку за відсутності обгрунтування вказаного вище, відстані з транспортування мало бути визначено по додатку ,,В’’
9. Не надано рішення загальних зборів про надання згоди на укладення значного правочину згідно ст..44 Закону України «Про ТОВ та ТДВ» оскільки вартість закупівлі значно перевищує вартість 50% чистих активів учасника.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "СЧН ЖИТЛО-БУД" та рішення про визнання переможцем ТОВ "Екотепло Дрогобич" та розглянути тендерну пропозицію нашого підприємства відповідно до вимог чинного законодавства об'єктивно та неупереджено.
Щодо відхилення пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»:
- Вимогами розділу 3 пункту 2 підпункту 2.6. тендерної документації вимагалось наступне:
«Разом з банківською гарантією надаються:
документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію,
копія ліцензії, виданої банку.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи»
ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» надано електронний документ «Лист-підтвердження», у якому зазначено про те, що банківську установу, яка видала банківську гарантію не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції, підписаний Воєводіною К.В., право підпису якої підтверджено довіреністю № 05-1/07-86 від 13 січня 2020 року, але не підтверджено файлом ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання, що унеможливлює перевірку замовником його справжності.
При використанні електронного документообігу повинні застосовуватися електронні цифрові підписи.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» під обов’язковим реквізитом електронного документа розуміють обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Згідно приписів статей 5-7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний підпис є обов’язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб’єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
- Пунктом 10 Додатку 2 «Технічне завдання» вимагалось надання обгрунтування застосування коефіцієнтів при складанні ціни пропозиції (кошторисної документації).
ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» застосовано понижаючі коефіцієнти, але не надано відповідне обгрунтування. Замовнику не відомо про наявність чи відсутність у ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» відокремлених виробничих структурних підрозділів зі своїми апаратами управління та адміністративними для їх розміщення, - така інформація не вказана у жодному з поданих ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» документах, тому посилання ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» на те, що застосування вказаних коефіцієнтів є загальноприйнятим та роз’ясненню не підлягають не може бути обгрунтоване на основі документів, поданих у складі тендерної пропозиції.
- Пунктом 10 Додатку 2 «Технічне завдання» вимагалось надання кошторисної документації (розробленої в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом), у форматі WORD або EXCEL) у складі :
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Розрахунки за статтями витрат Договірної ціни;
- Локальний(і) кошторис(и) з розрахунком одиничної вартості;
- Підсумкова відомість матеріальних ресурсів;
- Протокол узгодження цін на матеріали (не вище середньорегіональних);
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
Крім того, вказана кошторисна документація додатково надається інформаційна модель формату IMD в програмному комплексі АВК-5 або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом.
Вимога ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» про те, що при розгляді замовником інформаційної моделі вартості будівництва, є можливість переглядати прямі витрати по кожній позиції у локальних кошторисах , а також інші витрати більш ефективно і зручніше ніж у паперовому варіанті суперечить вимогам статті 5 Закону, а саме принципу відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки вказаний файл може бути доступний для перегляду лише за наявності відповідного програмного забезпечення, яке не є загальнодоступним та використовується у своїй більшості проектними/будівельними організаціями.
Замовником відповідно до п. 1.6. ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу, щодо заповнення Реєстру документів, поданих у складі тендерної пропозиції, відповідно учасник мав заповняти реєстр згідно встановлених вимог. Учасник не дотримався встановленої форми реєстру документів, поданих у складі тендерної пропозиції.
Якщо замовником в тендерній документації передбачаються форми для завірення документів то учасники повинні не відступати від них при подачі своєї тендерної пропозиції. Замовник зазначив таку вимогу в пункт 1.4. частина 1 розділ 2 тендерної документації.
Замовник під час розгляду пропозиції учасника вказав на невідповідність її до тендерної документації та не відхиляв учасника по даному пункту. Як передбачено аб.1 п.1 ч.1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Якщо під час розгляду пропозиції було б виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, то замовник розмістив би повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Але ми не надали 24 години для виправлення невідповідностей згідно Закону України «Про публічні закупівлі», тому що були наявні інші підстави для відхилення пропозиції учасника, які не підлягали виправленню.
Відповідно до відповіді на запит 1332/2020 Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
-Пунктом 3.1. розділу 3 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації вимагається подання Учасником довідки про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі за встановленою формою. У таблиці наданій замовником передбачено заповнення полів із наданням інформації, яку вимагається. Учасник зазначив найменування об’єкта та не вказав предмет договору згідно Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Що свідчить про недотримання форм встановлених тендерною документацією із сторони учасника.
Щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Екотепло Дрогобич»:
ТОВ «Екотепло Дрогобич» надано довідку, у якій зазначено про те, що учасником в ході робіт буде дотримано заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства України.
У складі пропозиції ТОВ «Екотепло Дрогобич» подано документ «Вих. № 116 Лист про санкції ст. 236 ГКУ» - довідка про відсутність застосування санкцій, передбачених ст. 236 ГКУ та документ «Вих. №100» - лист про відсутність підстав згідно п. 1.1. ч. 1 ст. 17 Закону
Проектом договору договірна ціна визначається як тверда.
Аналогічний договір виконаний повністю, про що свідчить наданий позитивний лист-відгук, засвідчений печаткою та підписом керівника установи, із зазначенням у відгуку номера та предмету договору, його сумою та датою підписання.
На підтвердження відсутності підстави згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону замовником вимагалось надання довідки у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки, яка подана у складі пропозиції (у вигляді електронного архіву «Довідка_про_відсутність_судимості»)
- Довідка про відсутність санкцій банку надана з ЕЦП у складі електронного архіву «Банківська_гарантія»
- На пояснення застосування понижаючих коефіцієнтів ТОВ «Екотепло Дрогобич» подано документ «Вих. № 113 Лист про понижаючі коефіцієнти»
-ДСТУ НБ1.1-2:2003 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА п 6.3.1.1 – витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховується на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезення та чинних тарифів.
Додаток ,,В’’ ДСТУ НБ1.1-2:2003 є довідковим та містить усереднені показники для міст та сільської місцевості. ТОВ «Екотепло Дрогобич» враховано середню відстань по місту Дрогобич, що ставить 5 км.
ТОВ «Екотепло Дрогобич» подано документ «Рішення засновника ТОВ» на укладення значного правочину згідно ст. 44 Закону України «Про ТОВ та ТДВ».
Пропозиції учасників розглянуті об'єктивно та неупереджено і не підлягають повторному розгляду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000070 ● 7f65796d1298401fb1bc4d8f3b7ed610
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2020 № 165.
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-28-002503-a 28.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5_2). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення та інформація про неможливість усунення порушень
2020-09-23 15:35:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушено вимог частини 1 статті 25 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Відхилено |
17 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 14:56
|
ТзОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» #38831396 |
Переможець |
17 809 927,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2022 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 17:01
|
додаток реконструкція.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 16:01
|
зміни реконструкція.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 22:55
|
додаток реконструкція.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 08:32
|
дод реконструкція.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 07:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 23:52
|
дод реконстр.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 23:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 22:53
|
Договір | укладений |
15 вересня 2020 22:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна р/р, у зв’язку із переведенням Західного ГРУ «Приватбанк» на єдиний МФО з 17 жовтня 2020 року, згідно рішення Наглядової ради |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з узгодженням черговості виконання робіт та затвердження бюджетних призначень на 2020 рік в сумі більшій ніж це визначено в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з узгодженням черговості виконання робіт та затвердження бюджетних призначень на 2020 рік в сумі більшій ніж це визначено в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.З ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.З ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |