Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильне та морозильне обладнання для харчоблоку
Очікувана вартість
100 621,00 UAH
UA-2020-07-28-002459-a 8462b2d38da4452a95ca6d32b877152d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лізунова Людмила Василівна

+380964984772 luxansha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
Код ЄДРПОУ: 22059198
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Шкільний, будинок 4
Контактна особа: Лізунова Людмила Василівна
+380964984772
luxansha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:16
Очікувана вартість: 100 621,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 503,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 10025, м. Житомир, пров. Шкільний,4. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шафа морозильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, пров. Шкільний, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1 шт
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, пров. Шкільний, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1 шт
Вітрина холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, пров. Шкільний, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український клуб 94 995,00
UAH з ПДВ
89 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 96 120,00
UAH з ПДВ
89 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:09
6.Довідка ліцензування.pdf
07 серпня 2020 17:09
5.Аналогічні поставки.pdf
07 серпня 2020 17:09
2.Право підпису.pdf
07 серпня 2020 17:09
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:33
Опис_1_ _7_.pdf
07 серпня 2020 17:33
20u.jpg
07 серпня 2020 17:33
ВХК-1200 Е.jpg
07 серпня 2020 17:33
Довідка по ліцензію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український клуб

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Український клуб
#20426646
Переможець 89 480,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:58

Документи

17 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український клуб
#20426646
89 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:36
Договір укладений
21 серпня 2020 12:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 913,33 UAH)