Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
3 543 319,44 UAH
UA-2020-07-28-002446-c e35ec925bf604366bbd0d433cec273f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 09:30
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 543 319,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
БФП RICOH IM 2702 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
82 штуки
БФП RICOH SP3710SF (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штуки
БФП RICOH IM C3000 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штуки
БФП RICOH IM C300 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штуки
БФП RICOH PROCS5300 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штуки
RICOH AFICIO SP 230SFNW (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата з поточного рахунку протягом 60 банківських днів, з дати поставки товару на склад Покупця. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Кількість товару: 104 шт. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 11:01
ТД.docx
28 липня 2020 11:01
Додаток 3.doc
28 липня 2020 11:01
Додаток 2.docx
28 липня 2020 11:01
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Технотрейд С" 3 512 278,80
UAH з ПДВ
3 512 278,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" 3 538 440,00
UAH з ПДВ
3 538 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:22
свид.jpg
25 серпня 2020 14:22
платеж.pdf
25 серпня 2020 14:22
ком пред.pdf
25 серпня 2020 14:22
довидка.pdf
25 серпня 2020 14:22
5.3.9.pdf
25 серпня 2020 14:22
5.3.8.pdf
12 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:01
Гарантія 106 000,00.zip
12 серпня 2020 15:01
ScanImage637.pdf
12 серпня 2020 15:01
17.pdf
12 серпня 2020 15:01
9.rar
12 серпня 2020 15:01
4.rar
12 серпня 2020 15:01
3.rar
12 серпня 2020 15:01
2.pdf
12 серпня 2020 15:01
1.rar

Публічні документи

12 серпня 2020 13:46
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:02
Проєкт договору.pdf
12 серпня 2020 13:02
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 13:02
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2020 13:02
статут.pdf
12 серпня 2020 13:02
протокол зборів.pdf
12 серпня 2020 13:02
опис.pdf
12 серпня 2020 13:02
Наказ.pdf
12 серпня 2020 13:02
Наказ Щербань.7z
12 серпня 2020 13:02
Лист для клієнтів.7z
12 серпня 2020 13:02
інф. довідка ст 17.pdf
12 серпня 2020 13:02
Довіреність Щербань.7z
12 серпня 2020 13:02
Гарантія 6805-20.7z
12 серпня 2020 13:02
Витяг повний.pdf
12 серпня 2020 13:02
витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 13:02
Витяг НР Щербань.7z
12 серпня 2020 13:02
Банківська ліцензія.7z
12 серпня 2020 13:02
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технотрейд С"

ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Технотрейд С"
#33218390
Переможець 3 512 278,80
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технотрейд С"
#33218390
3 512 278,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:45
звіт про виконання договору т_сн_163-20.doc укладений
16 січня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 10:38
Дод угода №1 Т-СН-163-20 ТОВ Технотрейд С.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:37
Повідомлення про внесення змін до договору Т_СН-163_20.doc зміни до договору
09 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:53
Т-СН-163-20 ТОВ ТЕХНОТРЕЙД С.pdf укладений
07 вересня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п.3. ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т/СН-163/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 01 січня 2021
Сума оплати за договором: 3 512 278,80
UAH (в тому числі ПДВ 58 379,80 UAH)