Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, ноутбуки
Очікувана вартість
1 061 700,00 UAH
UA-2020-07-28-002372-a fce4f212b164437bb582bc420a5a87af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баклан Олександр Анатолійович

+380552459343 gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Херсонській області, м.Херсон, вул. Лютеранська, 4
Код ЄДРПОУ: 40108782
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4
Контактна особа: Баклан Олександр Анатолійович
+380552459343
gunp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:59
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:59
Очікувана вартість: 1 061 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 308,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


для потреб ГУНП в Херсонській області, вулиця Лютеранська, 4, Херсон, Херсонська область, 73000, центральний орган виконавчої влади

для потреб ГУНП в Херсонській області, вулиця Лютеранська, 4, Херсон, Херсонська область, 73000, центральний орган виконавчої влади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
639 штуки
Системні блоки, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем з відстрочкою платежу до 120 банківських днів після отримання Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар, при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 17:09
Додатки до ТД (1.2.3) системники (1).docx
28 липня 2020 17:09
Додаток 4 проект договору про закупівлю.docx
28 липня 2020 17:09
ТД-системні блоки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-002372-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 31 серпня 2020 18:29
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником торгів було встановленно, що Учасники процедури закупівлі мають надати підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме:


“Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку № 2 до тендерної документації).”(цитата).


Скаржник надає в складі тендерної пропозиції файл “Таблиця відповідності.pdf” та “Порівняльна таблиця.pdf”в яких міститься таблиця відповідності запропонованого товару вимогам замовника.

По позиції 4 Замовником торгів встановлені наступні характеристики відеокарти: «Відеокарта GeForce RTX 2070 Super»- (цитата), «Ззаду (на відеокарті):
1 x USB Type-C выход
1 x HDMI 2.0b порт
3 x Display Port 1.4 порт» (цитата), «Виробник GPU NVIDIA
Обсяг відеопам'яті 8 ГБ
» (цитата). Також «Кабель DP-HDMI що підходить до цього системного блоку, 5м, – 3 шт» (цитата). Всі зазначені характеристики відображені в складі тендерної пропозиції файли “Таблиця відповідності.pdf” та “Порівняльна таблиця.pdf”
Скаржником по даній позиції зазначенно, що пропонуємий товар відповідає вимогам Замовника торгів.


Тендерна документація не містить вимог щодо відповідності тендерної пропозиції повним назвам товару або їх серіям.

Вимогами тендерної документації було встановленно, що Учасники закупівлі повинні надати підтвердження інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації.

Скаржником було виконанно данну вимогу Замовнику згідно файлу “Таблиця відповідності.pdf” та “Порівняльна таблиця.pdf”

Зазначенна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11418 від 10.06.2020 р.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 15:27
Добрий день, шановний учасник, у додатку 2 тендерної документації «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» сказано: Обов’язково вказати назву товару, технічні характеристики, бренд. У випадку, якщо від повної назви товару залежить його характеристики та ціна, а учасник торгів не надав повну назву цього товару, замовник не може визначити який товар запропоновано.З приводу відеокарти GeForce RTX 2070 Super, ви не вказали повну назву товару в жодному з наданих вами документів, що унеможливлює перевірку вказаних вами характеристик на сайті виробника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 18:29
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 997 830,00
UAH з ПДВ
992 521,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 010 253,96
UAH з ПДВ
997 617,24
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА 1 051 345,00
UAH з ПДВ
1 051 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 серпня 2020 15:07
Таблиця відповідності.pdf
13 серпня 2020 15:07
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 15:07
Лист стаття 17.pdf
13 серпня 2020 15:07
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 15:07
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 15:07
Підписаний договір.pdf
13 серпня 2020 15:07
Видаткові СБУ.pdf
13 серпня 2020 15:07
Довідка стаття 50.pdf
13 серпня 2020 15:07
Опис.pdf
13 серпня 2020 15:07
Копія Статуту.pdf
13 серпня 2020 15:07
Порівняльна таблиця.pdf
13 серпня 2020 15:07
Відомості з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:46
Довідка перем. по ст. 17.pdf
14 вересня 2020 16:46
Довідка МВС Шеремета.pdf
14 вересня 2020 16:46
Довідка МВС Морозов.pdf
13 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:22
18 Доручення ЕЦП.pdf
13 серпня 2020 13:22
14 Проект договору.PDF
13 серпня 2020 13:22
10 Витяг Комел.pdf
13 серпня 2020 13:22
7 Статут Комел 2018.pdf
13 серпня 2020 13:22
3 Порівняльна таблиця.PDF
13 серпня 2020 13:22
2 Необхідні ТХ.PDF
13 серпня 2020 13:22
1 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 992 521,50
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:38
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 997 617,24
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
997 617,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:26
договip 687-1.pdf укладений
22 вересня 2020 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 997 617,24
UAH (в тому числі ПДВ 166 269,54 UAH)