Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена, огірки квашені, томатна паста, ікра кабачкова конс., кукурудза конс., сухофрукти, родзинки, курага)
Очікувана вартість
71 602,80 UAH
UA-2020-07-28-002356-c ● a4b281a521f04b39b482bfc185e3c149
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" |
Код ЄДРПОУ: | 02003570 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Новгородська, 85 |
Контактна особа: |
Анна Тихоненко +380979109247 rodina1980@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 71 602,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 716,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1420 кілограми
Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена, огірки квашені, томатна паста, ікра кабачкова конс., кукурудза конс., сухофрукти, родзинки, курага)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61166, Україна, Харківська область, м. харків, вул. Новгородська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 10:56 |
Додаток 1 тех. вим. (2).docx | |
28 липня 2020 10:56 |
ДОГОВІР.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-002356-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПАКРИШ Б.В., Код ЄДРПОУ:2733810612
Дата подання: 11 серпня 2020 21:35
Переможець
Шановний Замовнику, хочу зауважити що учасником який визначений переможцем процедури закупівлі не дотримано вимог, які були встановлені Замовником, а саме в змісті оформлення пропозиції. Оскільки вимагалося надання належним чином завірених копій документів, крім того Замовником зазначалося вимога: « *Копії документів мають бути належним чином посвідчені («копія вірна»), завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника та власною печаткою (при наявності), крім оригіналів документів.» Переможцем не дотримано встановлених вимог передбачених Додатком 1 а саме:
Наявність складських приміщень. Відповідальність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам.
Підтвердження – копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані);
- повідомлення про державну реєстрацію потужності а саме: вид діяльності транспортування
- 3. Автотранспорт власний чи орендований, яким буде здійснюватись постачання
товару відповідно до діючих нормативних документів.
Підтвердження – копії наступних документів:
- техпаспорту на транспорт, яким буде здійснюватися поставка даного виду товару;
- договорів оренди (якщо транспорт орендований) або договорів на транспортні послуги.
Переможцем надано оригінали що порушує вимоги документації .
Прошу врахувати вище викладене та переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
Наявність складських приміщень. Відповідальність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам.
Підтвердження – копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані);
- повідомлення про державну реєстрацію потужності а саме: вид діяльності транспортування
- 3. Автотранспорт власний чи орендований, яким буде здійснюватись постачання
товару відповідно до діючих нормативних документів.
Підтвердження – копії наступних документів:
- техпаспорту на транспорт, яким буде здійснюватися поставка даного виду товару;
- договорів оренди (якщо транспорт орендований) або договорів на транспортні послуги.
Переможцем надано оригінали що порушує вимоги документації .
Прошу врахувати вище викладене та переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:28
Мета закупівлі – максимально ефективне та раціональне використання державних коштів.
Пропозиція Учасника ТОВ «СПЕЦЮРЗАХИСТ» найбільш економічно вигідна.
В свою чергу Замовник впевнився, що:
1. Учасник має складські приміщення, приміщення в яких зберігається товар, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам. Учасником надано всі підтверджуючі документи
2. В учасника наявний автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання товару відповідно до діючих нормативних документів
3. Технічні, якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, і відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, враховуючи вище зазначене, Замовник визначив переможця
Пропозиція Учасника ТОВ «СПЕЦЮРЗАХИСТ» найбільш економічно вигідна.
В свою чергу Замовник впевнився, що:
1. Учасник має складські приміщення, приміщення в яких зберігається товар, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам. Учасником надано всі підтверджуючі документи
2. В учасника наявний автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання товару відповідно до діючих нормативних документів
3. Технічні, якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, і відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, враховуючи вище зазначене, Замовник визначив переможця
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ" #34953905 |
Переможець |
51 518,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:07
|
Dod ug 4 dog 125.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 15:00
|
dod ug 3 dog 125.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 13:27
|
дод.уг 2 дог 125.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 10:50
|
du 1 dog 125.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 15:43
|
Dog 125.pdf | укладений |
19 серпня 2020 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної ціни договору на 14,18 грн ціна договору становить 51503,82 грн |
Номер договору про закупівлю: | №125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної ціни договору на 0,30 грн ціна договору становить 51503,52 грн |
Номер договору про закупівлю: | №125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної ціни договору на 4984,63 грн ціна договору становить 46518,89 грн |
Номер договору про закупівлю: | №125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |