Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена, огірки квашені, томатна паста, ікра кабачкова конс., кукурудза конс., сухофрукти, родзинки, курага)
Очікувана вартість
71 602,80 UAH
UA-2020-07-28-002356-c a4b281a521f04b39b482bfc185e3c149
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Тихоненко

+380979109247 rodina1980@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02003570
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Новгородська, 85
Контактна особа: Анна Тихоненко
+380979109247
rodina1980@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 11:04
Очікувана вартість: 71 602,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 716,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1420 кілограми
Оброблені фрукти та овочі (капуста квашена, огірки квашені, томатна паста, ікра кабачкова конс., кукурудза конс., сухофрукти, родзинки, курага)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, м. харків, вул. Новгородська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:56
Додаток 1 тех. вим. (2).docx
28 липня 2020 10:56
ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-002356-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПАКРИШ Б.В., Код ЄДРПОУ:2733810612
Дата подання: 11 серпня 2020 21:35
Переможець
Шановний Замовнику, хочу зауважити що учасником який визначений переможцем процедури закупівлі не дотримано вимог, які були встановлені Замовником, а саме в змісті оформлення пропозиції. Оскільки вимагалося надання належним чином завірених копій документів, крім того Замовником зазначалося вимога: « *Копії документів мають бути належним чином посвідчені («копія вірна»), завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника та власною печаткою (при наявності), крім оригіналів документів.» Переможцем не дотримано встановлених вимог передбачених Додатком 1 а саме:
Наявність складських приміщень. Відповідальність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам.
Підтвердження – копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані);
- повідомлення про державну реєстрацію потужності а саме: вид діяльності транспортування
- 3. Автотранспорт власний чи орендований, яким буде здійснюватись постачання
товару відповідно до діючих нормативних документів.
Підтвердження – копії наступних документів:
- техпаспорту на транспорт, яким буде здійснюватися поставка даного виду товару;
- договорів оренди (якщо транспорт орендований) або договорів на транспортні послуги.
Переможцем надано оригінали що порушує вимоги документації .
Прошу врахувати вище викладене та переглянути Ваше рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:28
Мета закупівлі – максимально ефективне та раціональне використання державних коштів.
Пропозиція Учасника ТОВ «СПЕЦЮРЗАХИСТ» найбільш економічно вигідна.
В свою чергу Замовник впевнився, що:
1. Учасник має складські приміщення, приміщення в яких зберігається товар, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам. Учасником надано всі підтверджуючі документи
2. В учасника наявний автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання товару відповідно до діючих нормативних документів
3. Технічні, якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, і відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, враховуючи вище зазначене, Замовник визначив переможця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ" 51 518,00
UAH з ПДВ
51 518,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАКРИШ Б.В. 71 350,00
UAH з ПДВ
71 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:15
Погодж. проект дог..pdf
05 серпня 2020 12:15
Доручення.pdf
05 серпня 2020 12:15
9_док-ти на директора.pdf
05 серпня 2020 12:15
8_Витяг СП 29,01,20.pdf
05 серпня 2020 12:15
7_витяг_НДС.pdf
05 серпня 2020 12:15
6_статут копия.pdf
05 серпня 2020 12:15
4_Довідка довкілля_.pdf
05 серпня 2020 12:15
3_транспорт.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:41
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2020 16:41
Рішення потужності.pdf
05 серпня 2020 16:41
печатка.pdf
05 серпня 2020 16:41
паспорт.pdf
05 серпня 2020 16:41
Не надання статуту.pdf
05 серпня 2020 16:41
код.pdf
05 серпня 2020 16:41
Договір перевезення.pdf
05 серпня 2020 16:41
Договір оренди склад.pdf
05 серпня 2020 16:41
Договір оренди авто.pdf
05 серпня 2020 16:41
Довкілля.pdf
05 серпня 2020 16:41
Довідка склад.pdf
05 серпня 2020 16:40
Довідка _упов. особа.pdf
05 серпня 2020 16:40
Витяг ЄП .pdf
05 серпня 2020 16:40
Виписка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ"

ФОП ПАКРИШ Б.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ"
#34953905
Переможець 51 518,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:20

Документи

10 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:10
Протокол №58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ"
#34953905
51 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:10
Протокол №58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:07
Dod ug 4 dog 125.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:00
dod ug 3 dog 125.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:27
дод.уг 2 дог 125.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 10:50
du 1 dog 125.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:43
Dog 125.pdf укладений
19 серпня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №125
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної ціни договору на 14,18 грн ціна договору становить 51503,82 грн
Номер договору про закупівлю: №125
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної ціни договору на 0,30 грн ціна договору становить 51503,52 грн
Номер договору про закупівлю: №125
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної ціни договору на 4984,63 грн ціна договору становить 46518,89 грн
Номер договору про закупівлю: №125
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 518,89
UAH (в тому числі ПДВ 7 753,14 UAH)