Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу
Очікувана вартість
65 777,04 UAH
UA-2020-07-28-002286-a fc4199050af1468d8d5f103ce0505ad4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Юлія Сергіївна

+380951913762 Vpz@adm.kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35084241
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Велика Перспективна 40
Контактна особа: Коломієць Юлія Сергіївна
+380951913762
Vpz@adm.kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Експертний документ: Висновок комплексного експертного дослідження №577 від 02.06.2020 Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 17:22
Оскарження наміру укласти договір: 08 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Категорія замовника: органи державної влади (судова влада), зазначені у п.1 ст. 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 65777.04UAH з ПДВ
Надання послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницкий, Большая перспективна 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 65 777,04
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:22

Документи

28 липня 2020 17:22
Електронний підпис
28 липня 2020 17:21
Протокол 2

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 17:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
65 777,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 17:22
Електронний підпис
28 липня 2020 17:21
Протокол 2

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:47
супроводження автоматизованої системи документообігу.pdf укладений
10 серпня 2020 14:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Надання послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу 1 послуга 65 777,04
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 777,04
UAH (в тому числі ПДВ 10 962,84 UAH)