Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:15550000-8 «МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ РІЗНІ» (кефір нежирний фасований, сметана 15% фасована, ряжанка 4% фасована)
Очікувана вартість
201 600,00 UAH
UA-2020-07-28-002147-c bc59411b9a604c9888d326145956c2e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 201 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 016,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6048 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Кефір нежирний фасований п/е пак. до 1 л – 7000 кг. Сметана 15% фасована п/е пак. до 0,5 кг– 840 кг. Ряжанка 4% фасована п/е пак. до 0,5 кг – 770 кг. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
Кефір нежирний фасований п/е пак. до 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
840 кілограми
Сметана 15% фасована п/е пак. до 0,5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
770 кілограми
Ряжанка 4% фасована п/е пак. до 0,5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:46
ТД-ВТ-Горбанівський пансіонат -кефір, сметана, ряжанка 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру
Дата подання: 28 липня 2020 10:58
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:13
Прохання надати роз'яснення , нежирний це нуль відсоток жиру або 1%. дякуюємо
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне:
Нежирний кефір виготовляється зі знежиреного молока. Згідно ДСТУ 4417:2005 масова частка жиру, в % не зазначена. В ТУ виробніків, також, як-правило вказується за "0". Згідно закупівель минулих років на жодній із прийнятих Замовником партій кефіру нежирного масова частка жиру незазначена. Отже, виходячи з наведеного слід вважати масову частку жиру в кефірі нежирному за "0".
Вдалих закупівель !
Графік та кількість поставок
Дата подання: 03 серпня 2020 15:14
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:35
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: Одноразова поставка неможлива і недоцільна. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання кефіру, ряжанки та сметани не може бути 6 місяців, кожна з цих 3-х позицій має свій термін вживання і це вже залежить від виробника та ДСТУ чи ТУ яке він використовує. Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що молочні продукти потрібно поставляти десь 3-и рази на тиждень. Постачання за можливості - понеділок, середа та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки». Вдалих закупівель!
зміни до документації
Дата подання: 03 серпня 2020 18:08
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:11
Доброго дня! 1. У пункті 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації вказано , що Учасник повинен надати товарні накладні. Відповідно до чинного законодавства України не існує такого документу як Товарна накладна. Який документ Ви мали на увазі ? Просимо надати пояснення та внести зміни до цього пункту в рамках діючого законодавства . 2. У п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону , стосовно яких , Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця , але на стадії подачі пропозицій хто з учасників буде переможцем ще не відомо . Чи можливо Замовнику знайомі всі учасники , та він вже визначився з переможцем ? А як що ні , то вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД-КУК 191 116,80
UAH з ПДВ
128 199,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 184 795,80
UAH з ПДВ
142 115,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 200 442,20
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 187 446,00
UAH з ПДВ
177 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:19
Договір оренди складу.pdf
12 серпня 2020 12:19
Аналогічні договори.pdf
12 серпня 2020 12:19
Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 12:19
Проект договору.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:20
пакет переможця2.pdf
21 серпня 2020 12:15
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:14
Довідка 18.08.2020.zip
21 серпня 2020 12:14
горбанівка.pdf
21 серпня 2020 12:14
public_doc.p7s
13 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:32
документи подача.pdf
13 серпня 2020 16:32
Licenziya DEA.pdf
13 серпня 2020 16:32
Doverennost DEA.pdf
13 серпня 2020 16:32
Licenziya (1).zip
13 серпня 2020 16:32
Dovirenist.zip
13 серпня 2020 16:32
BG 5395-20G VYPUSCHENKO.zip

Публічні документи

12 серпня 2020 16:27
на подання.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:54
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
13 серпня 2020 17:53
трудова Ткач.PDF
13 серпня 2020 17:53
трудова Яременко.PDF
13 серпня 2020 17:53
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
13 серпня 2020 17:53
стаття 17.PDF
13 серпня 2020 17:53
пропозиція.PDF
13 серпня 2020 17:53
перс дані працівники.PDF
13 серпня 2020 17:53
аналог договор 2.pdf
13 серпня 2020 17:53
Накази про прийняття.pdf
13 серпня 2020 17:53
аналог договор 1.PDF
13 серпня 2020 17:53
Копія рішення Край Мк.pdf
13 серпня 2020 17:53
лист перс дані окопна.PDF
13 серпня 2020 17:52
лист згода проект.PDF
13 серпня 2020 17:52
гар лист документи.PDF
13 серпня 2020 17:52
Копія наказу Край Мк.pdf
13 серпня 2020 17:52
довідка код доступу.PDF
13 серпня 2020 17:52
довідка тех.якісні 1.PDF
13 серпня 2020 17:52
довідка мтб.PDF
13 серпня 2020 17:52
Витяг ПДВ МК .pdf
13 серпня 2020 17:52
довідка субпідряд.PDF
13 серпня 2020 17:51
довідка працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД-КУК
#42665176
Відхилено 128 199,20
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:30
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 142 115,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
142 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 17:15
Дод уг 6 (Дог 344).pdf зміни до договору
03 березня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:21
Дод уг 4 (Дог 344).pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:02
Дод уг 3 (Дог 344).pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:54
Дод уг 2 (Дог 344).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:52
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:51
ДУ1 (Дог 344).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 09:47
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:00
Дог.344.pdf укладений
27 серпня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договору №344 від 26 серпня 2020 року на закупівлю ДК021:2015:15550000-8 «МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ РІЗНІ» (кефір нежирний фасований, сметана 15% фасована, ряжанка 4% фасована), КЕКВ 2230, а саме: ціна за одиницю товару, викладена в Специфікації договору, на Ряжанку 4% фасована п/е пак. до 0,5 кг буде становити: – 20,77 грн./кг. 2.Сторони домовились зменшити суму договору на 4,50 грн. (чотири гривні 50 коп.) з ПДВ. 3. Викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції: «3.2.Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 142110,50 грн. (сто сорок дві тисячі сто десять гривень 50 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми Договору № 344 від 26.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №344 від 26 серпня 2020 року на закупівлю ДК021:2015:15550000-8 «МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ РІЗНІ» (кефір нежирний фасований, сметана 15% фасована, ряжанка 4% фасована), КЕКВ 2230, а саме: Згідно цього Сторони вирішили : Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції : « Договір набирає чинності з дня його підписання та проставлення ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 28.02.2021 року,». Пункт 5.4. Договору викласти в новій редакції: «Строк (термін) поставки товарів: до 28 лютого 2021 року».
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №344 від 26 серпня 2020 року на закупівлю товару ДК021:2015:15550000-8 «МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ РІЗНІ» (кефір нежирний фасований, сметана 15% фасована, ряжанка 4% фасована), КЕКВ 2230 на 18166,90 грн. (вісімнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 90 копійок), що не перевищує 20% суми Договору. 2. Збільшити обсяги закупівлі в Специфікації та в п.1.4. Договору №Договору №344 від 26 серпня 2020 року: а саме: - Кефір нежирний фасований п/е пак. до 1 л, на 818,000 кг до 4911,000 кг; - Сметана 15% фасована п/е пак. до 0,5 кг на 103,000 кг до 619,700 кг; - Ряжанка 4% фасована п/е пак. до 0,5 кг на 154,000 кг до 924,000 кг. 3. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 109119,29 грн. (сто дев’ять тисяч сто дев’ятнадцять грн. 29 копійок), у тому числі ПДВ 20% у сумі 18186,55 грн. (вісімнадцять тисяч сто вісімдесят шість гривень 55 копійок)». 4. Сторони домовилися внести відповідні зміни в Розділ XIIІ Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору №344 від 26 серпня 2020 року: «Замовник»: ГОРБАНІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ 38751, м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 р/р UA768201720344290001000046221, UA228201720344291001300046221, UA928201720344281001200046221 ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ13962350 тел.590425 E-mail: Gorbanivka1991@ukr.net
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», для Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору №344 від 26 серпня 2020 року на закупівлю товару ДК021:2015:15550000-8 «МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ РІЗНІ» (кефір нежирний фасований, сметана 15% фасована, ряжанка 4% фасована), КЕКВ 2230 на 30,30 грн. (тридцять грн. 30 коп.) з ПДВ. 2. Зменшити обсяги закупівлі в Специфікації та в п.1.4. Договору №344 від 26 серпня 2020 року: а саме: - Сметана 15% фасована п/е пак. до 0,5 кг на 0,200 кг до 619,500 кг; - Ряжанка 4% фасована п/е пак. до 0,5 кг на 1,000 кг до 923,000 кг. 3. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 109088,99 грн. (сто дев’ять тисяч вісімдесят вісім грн. 99 коп.), у тому числі ПДВ 20% у сумі 18181,50 грн. (вісімнадцять тисяч сто вісімдесят одна грн 50 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 109 088,99
UAH (в тому числі ПДВ 18 181,50 UAH)