Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 18110000-3 (Костюми робочі бавовняні)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-28-002123-c 497c8d9520734778aa1bbe8983ee640d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген В’ячеславович Сумбаєв

+380552328779 evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Херсонський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125695
Вебсайт: http://www.seaport.kherson.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4
Контактна особа: Євген В’ячеславович Сумбаєв
+380552328779
evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:21
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
483 комплект
Костюми робочі бавовняні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пр-кт Ушакова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець здійснює передоплату у розмірі 30% вартості партії товарів, заявленої Покупцем до поставки, на підставі рахунку (рахунку-фактури) Постачальника протягом 3 (трьох) банківських днів з дати його виставлення. Джерело фінансування закупівлі власні кошти. Аванс 3 Банківські 30
Поставка товару Остаточний розрахунок за поставлену партію товару Покупець здійснює протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки партії товарів на підставі рахунку (рахунку-фактури) Постачальника. Джерело фінансування закупівлі власні кошти. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:39
Фото 5.jpg
03 серпня 2020 10:39
Фото 3.jpg
03 серпня 2020 10:39
Фото 1.jpg
03 серпня 2020 10:39
Фото 2.jpg
03 серпня 2020 10:39
Документація спрощені закупівлі.doc
03 серпня 2020 10:39
Фото 4.jpg
03 серпня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:39
Фото 5.jpg
03 серпня 2020 10:39
Фото 3.jpg
03 серпня 2020 10:39
Фото 1.jpg
03 серпня 2020 10:39
Фото 2.jpg
03 серпня 2020 10:39
Документація спрощені закупівлі.doc
28 липня 2020 10:45
Документація спрощені закупівлі.doc
03 серпня 2020 10:39
Фото 4.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 30 липня 2020 11:22
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:19
На момент подання пропозиції нами розпочата процедура отримання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, Чи можливо надання замість данного документу гарантійного листа про те, що серитифікат буде наданий не пізніше постачання першої партії товару.
Відповідь: Можливе надання замість Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантійного листа про те, що сертифікат буде наданий не пізніше постачання першої партії товару.
щодо документації на проведення спращеної за
Дата подання: 31 липня 2020 11:49
Дата відповіді: 03 серпня 2020 10:37
Щодо документації на проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015-18110000-3 (Костюми робочі бавовняні) надаємо наступні запитання: 1. Сторінка 14 ТД, Додаток 3 Технічні характеристики: 1.1. у другому стовпці Технічних характеристик Костюми робочі бавовняні (напівкомбінезон та куртка) зазначено ГОСТ 27575-87 який на даний час не діє на території України. Запитання: За яким ГОСТом заплановано закупівлю - Костюми робочі бавовняні (напівкомбінезон та куртка)? 1.2. у п’ятому стовпці Технічних характеристик Костюми робочі бавовняні (напівкомбінезон та куртка) зазначені документи: «Заключення санітарно-гігієнічної експертизи, Сертифікат перевірки типу, Декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту». Запитання: Додати документацію на тканину чи на виріб (Костюми робочі бавовняні (напівкомбінезон та куртка)? 2. Проект Договору поставки: 2.1. Сторінка 18, п. 6.2. зазначено: «Строк поставки партії товару становить _____ (______) календарних днів з дати направлення письмової заявки Покупцем», проте у Додатку 1 ТД (сторінка 10) – «Строк поставки кожної партії товарів становить 20 (двадцять) календарних днів з дати отримання передоплати від Покупця. Запитання: Де вірно? Просимо надати відповіді на всі запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання.
1.1. Дійсно зазначений ГОСТ 27575-87 на даний час не діє на території України. Товар повинен відповідати ДСТУ EN ISO 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT), але методика виготовлення костюмів робочих повинна відповідати ГОСТ 27575-87. 1.2. При поставці товару необхідно надати на готовий виріб: Заключення санітарно-гігієнічної експертизи; Сертифікат перевірки типу; Декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту. 2.1. Вірно строк поставки кожної партії товарів становить 20 (двадцять) календарних днів з дати отримання передоплати від Покупця. В документацію на проведення спрощеної закупівлі внесені відповідні зміни.

З питання схематичного зображення (або фотографіїі), зразка готової продукції
Дата подання: 31 липня 2020 13:37
Дата відповіді: 03 серпня 2020 10:37
Скажіть будь ласка, чи можна якось отримати схематичне зображення (або фотографію) костюма, а також цікавить питання за зразком - потрібно надати один зразок (тоді якого розміру) або по 1 зразку кожного розміру відповідно до специфікації?
Відповідь: Один зразок, тобто один костюм робочий бавовняний (напівкомбінезон та куртка), будь якого розміру зазначеного в специфікації. Додатково до закупівлі завантажено фотографії костюмів.
Стосовно нормативної документації
Дата подання: 03 серпня 2020 09:13
Дата відповіді: 03 серпня 2020 10:41
Просимо в технічних характеристиках замінити ГОСТ 27575-87, як такий, що втратив чинність на території України, на діючий ДСТУ EN ISO 13688:2016. Дякуємо.
Відповідь: В документацію внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП ЛЕГМАШ " 236 650,00
UAH з ПДВ
236 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" 315 621,18
UAH з ПДВ
315 621,18
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙБО" 362 250,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" 376 740,00
UAH з ПДВ
348 745,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАНУЙЛОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 381 003,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецуніверсал" 396 069,66
UAH з ПДВ
353 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЕГПРОМІНТЕКС 399 924,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:32
5 Наказ №1.pdf
06 серпня 2020 15:32
Сертиф відпов костюм.pdf
06 серпня 2020 15:32
11 Техн характер Херсон.pdf
06 серпня 2020 15:32
СЄС на тканину.pdf
06 серпня 2020 15:32
СЄС на виріб.pdf
06 серпня 2020 15:32
8 ДОДАТОК 1 цена.pdf
06 серпня 2020 15:32
4 Статут.pdf
06 серпня 2020 15:32
1 Витяг-ЄДРЮО.pdf
06 серпня 2020 15:32
2 витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:57
Пропозиція ДП ХМТП.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:01
pb_3019212471.jks
06 серпня 2020 16:01
Пропозиція.pdf
06 серпня 2020 16:01
ІПН.pdf
06 серпня 2020 16:01
Паспорт Мануйлов О. М..pdf
06 серпня 2020 16:01
Довідка статут.pdf
06 серпня 2020 16:01
Виписка.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 12:30
протокол собрания.JPG
05 серпня 2020 12:30
спецуниверсал ндс.JPG
05 серпня 2020 12:30
вытяг 004.jpg
05 серпня 2020 12:30
вытяг 003.jpg
05 серпня 2020 12:30
вытяг 002.jpg
05 серпня 2020 12:30
вытяг 001.jpg
05 серпня 2020 12:30
пропозиція 001.jpg
05 серпня 2020 12:30
пропозиція.jpg

Публічні документи

06 серпня 2020 10:42
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП ЛЕГМАШ "

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙБО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

ФОП "МАНУЙЛОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ПП "Спецуніверсал"

ТОВ ЛЕГПРОМІНТЕКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП ЛЕГМАШ "
#33119366
Переможець 236 650,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП ЛЕГМАШ "
#33119366
236 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:23
Звіт про виконання договору UA-2020-07-28-002123-c.PDF укладений
12 січня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 08:06
127Р ТОВ ВКП Легмаш.pdf укладений
27 серпня 2020 08:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)