Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Страхові послуги» за кодом ДК 021:2015  66510000-8 (Страхування об’єктів підвищеної небезпеки).
Insurance services DK 021-2015: 66510000-8 (Insurance of high-risk objects).
Очікувана вартість
120 191,69 UAH
UA-2020-07-28-002101-a 063f7e6e250b483092143cfb93d76a0c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Богуш Валентин Михайлович
(048) 729-30-55
myv@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Bogush Valentin Mikhailovich
(048) 729-30-55
myv@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:55
Очікувана вартість: 120 191,69 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 201,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 28 липня 2020 16:11
Enquiries until: 21 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 120 192 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 202 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
«Страхові послуги» за кодом ДК 021:2015  66510000-8 (Страхування об’єктів підвищеної небезпеки).
Insurance services DK 021-2015: 66510000-8 (Insurance of high-risk objects).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Страхування об’єктів підвищеної небезпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Insurance services
CPV: 66510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Одноразовий платіж у розмірі _ грн. (за пропозицією учасника-переможця) підлягає внесенню після підписання Договору та отримання рахунку протягом 15 робочих днів до ___ 2020 року. Власні кошти підприємства Аванс 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність збитків за попередні періоди
Дата подання: 03 серпня 2020 10:18
Дата відповіді: 05 серпня 2020 16:25
Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу Вас надати інформацію, щодо наявності/відсутності збитків за 3 попередні роки, які були пов'язані з відшкодуванням заподіяної шкоди третім особам внаслідок пожежі та/або аварії на об'єкті(ах) підвищеної небезпеки. У разі наявності збитків - прошу повідомити суму(суми) завданих збитків, суми виплачених відшкодувань та надати стислий опис подій/події, що відбулись. Заздалегідь дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наступним повідомляємо, що за 3 попередні роки аварій на об'єктах підвищеної небезпеки, які призвели до збитків не виникало

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 вересня 2020
UA-2020-07-28-002101-a063f7e6e250b483092143cfb93d76a0c
Найменування закупівельника: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Авангард Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 18:46
Приватне акціонерне товариство Страхова компания "Теком" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 18:47
ПАТ "НАСК "ОРАНТА" " Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 18:48
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МЕГА-ПОЛІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 18:49
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Авангард Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:57
Цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 10:57
Форма-1-2019-Баланс.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:57
Форма-1-2019-Баланс.pdf
13 жовтня 2020 10:57
Статут 2020.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:57
Статут 2020.pdf
13 жовтня 2020 10:56
Податкова.rar
13 жовтня 2020 10:56
Опис Статут 2020.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:56
Опис Статут 2020.pdf
13 жовтня 2020 10:56
Ліценщія ОПН.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:56
Ліценщія ОПН.pdf
20 серпня 2020 20:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:36
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:36
Форма-1-2019-Баланс.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Форма-1-2019-Баланс.pdf
20 серпня 2020 20:36
Статут 2020.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Статут 2020.pdf
20 серпня 2020 20:36
Опис Статут 2020.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Опис Статут 2020.pdf
20 серпня 2020 20:36
Ліценщія ОПН.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Ліценщія ОПН.pdf
20 серпня 2020 20:36
Довідка про учасника.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу підпункту 3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АВАНГАРД» не підтверджено повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме учасник не надав відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.) відповідно до п. 13.2.26 наданого Статуту, затвердженого річними Загальними зборами акціонерів учасника №1/2020 від 30 березня 2020 року до виключної компетенції Загальних зборів належить: прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АВАНГАРД» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. Або у разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.) Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 14:05
Статут 2020.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Статут 2020.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Статут 2020.pdf
28 серпня 2020 14:05
Проект договора.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Проект договора.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Проект договора.pdf
28 серпня 2020 14:05
Пояснювальна записка.pdf
28 серпня 2020 14:05
Ліцензія.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Ліцензія.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 14:05
Лист-відгук.PDF.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Лист-відгук.PDF.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Лист-відгук.PDF
28 серпня 2020 14:05
Лист про досвід роботи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу підпункту 1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ТЕКОМ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність у ПрАТ СК «ТЕКОМ» досвіду виконання аналогічних договорів» Вих. №357/20 від 27.08.2020 р. в якому відсутня обов’язкова інформація щодо місцезнаходження, контактного телефону та коду ЄДРПОУ контрагента та відомості про виконання зазначених договорів. Також, учасником на підтвердження інформації, зазначеної у документі «Довідка про наявність у ПрАТ СК «ТЕКОМ» досвіду виконання аналогічних договорів» Вих. №357/20 від 27.08.2020 р. надано копію позитивного листа - відгуку №11/125 від 13.08.2020р., та листа-відгуку №03-300 від 18.08.2020 р. в яких відсутнє посилання на договір зазначений учасником у наданій довідці. Таким чином, неможливо встановити приналежність листів-відгуків до зазначених договорів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору); копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ТЕКОМ» надати/завантажити/привести у відповідність до вимог замовника документ в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) 3.3. Учаснику ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ТЕКОМ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника копію позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). В інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:02
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Публічне Акціонерне Товариство «Національна акціонерна страхова компанія «ОРАНТА» у складі тендерної пропозиції надано «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» Вих. №103 від 25.08.2020 р. в якій відсутня обов’язкова інформація, а саме код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору); копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю Публічне Акціонерне Товариство «Національна акціонерна страхова компанія «ОРАНТА» надати/завантажити/привести у відповідність до вимог замовника документ в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:53
аналогія001.jpg
31 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:19
довіреність на торги.jpg
29 серпня 2020 12:56
Форма 1_2019_без дес.PDF
29 серпня 2020 12:56
проект договору.pdf
29 серпня 2020 12:56
право підпису.jpg
29 серпня 2020 12:56
субпідрядники.jpg
29 серпня 2020 12:56
ст 17.pdf
29 серпня 2020 12:56
санкції.jpg
29 серпня 2020 12:56
захист довкілля.jpg
29 серпня 2020 12:56
додаток 3-1.jpg
29 серпня 2020 12:56
додаток 3.jpg
29 серпня 2020 12:56
26 ос об підв неб(1788).PDF
29 серпня 2020 12:56
ліміти .pdf
29 серпня 2020 12:56
довіреність 2020.pdf
29 серпня 2020 12:56
оподаткування.jpg
29 серпня 2020 12:56
витяг ПДВ_08_06_15.PDF
29 серпня 2020 12:56
дані про учасника.jpg
29 серпня 2020 12:56
код доступу.jpg
29 серпня 2020 12:56
Статут завірений дир..pdf
29 серпня 2020 12:56
кадри.jpg
29 серпня 2020 12:56
відгук Златогор-19.pdf
29 серпня 2020 12:56
акт Златогор.pdf
29 серпня 2020 12:56
договір Златогор.pdf
29 серпня 2020 12:56
аналогія.jpg
29 серпня 2020 12:56
тех-умови.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ «МЕГА-ПОЛІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору» Вих. № 31467/4 від 29 серпня 2020 року в якій відсутня обов’язкова інформація, а саме відомості про виконання договору, зазначені учасником у довідці. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору); копія договору із невід’ємними частинами, зазначеного учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ «МЕГА-ПОЛІС» надати/завантажити/привести у відповідність до вимог замовника документ в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:48
тех. специфікація.pdf
29 серпня 2020 13:48
субпідрядник.pdf
29 серпня 2020 13:48
статут 2020.PDF
29 серпня 2020 13:48
стаття17.pdf
29 серпня 2020 13:48
ст.17.pdf
29 серпня 2020 13:48
протокол 31.pdf
29 серпня 2020 13:48
протокол 20.pdf
29 серпня 2020 13:48
протокол 16.pdf
29 серпня 2020 13:48
проєкт договору.pdf
29 серпня 2020 13:48
право підпису.pdf
29 серпня 2020 13:48
податки.pdf
29 серпня 2020 13:48
Письмо.pdf
29 серпня 2020 13:48
Опис до Статуту.PDF
29 серпня 2020 13:48
не платник ПДВ.pdf
29 серпня 2020 13:48
кваліфікація.pdf
29 серпня 2020 13:48
згода ПБД.pdf
29 серпня 2020 13:48
досвід.pdf
29 серпня 2020 13:48
довкілля.pdf
29 серпня 2020 13:47
витяг_31.07.2020.pdf
29 серпня 2020 13:47
15046-36_Укрграфит.pdf

Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
30 серпня 2020 11:45
Копія Довіреності 3069.PDF
30 серпня 2020 11:45
Довіреність 3069.pdf
29 серпня 2020 18:54
S0100113 Ф1. Баланс 30 06 2020.pdf
29 серпня 2020 18:54
S0100113 Ф1. Баланс 31 03 2020.pdf
29 серпня 2020 18:54
0100113 Ф1. Баланс 31 12 2019.pdf
29 серпня 2020 18:47
S0100113 Ф2. Фін рез 2020.pdf
29 серпня 2020 18:47
0100113 Ф1. Баланс 2019.pdf
29 серпня 2020 15:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
29 серпня 2020 15:55
СТ 17.PDF
29 серпня 2020 15:55
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.PDF
29 серпня 2020 15:55
ПИСЬМОВА ЗГОДА.PDF
29 серпня 2020 15:55
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.PDF
29 серпня 2020 15:55
УПСК лист відгук.pdf
29 серпня 2020 15:55
Копія Статуту_1-19.pdf
29 серпня 2020 15:55
Копія Статуту_20-38.pdf
29 серпня 2020 15:55
СТАТУТ 31-38.pdf
29 серпня 2020 15:55
Фінансова стійкість.pdf
29 серпня 2020 15:55
СТАТУТ 11-20.pdf
29 серпня 2020 15:55
Сидоренко Л.І. Паспорт.PDF
29 серпня 2020 15:55
СТАТУТ 1-10.pdf
29 серпня 2020 15:55
СТАТИСТИКА.PDF
29 серпня 2020 15:55
СТАТУТ 21-30.pdf
29 серпня 2020 15:54
Сидоренко Л.І. ІНН.PDF
29 серпня 2020 15:54
Опис Статуту.pdf
29 серпня 2020 15:54
ДОВІРЕНІСТЬ 919 208 20.PDF

Документи

28 вересня 2020 17:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 14:05
Статут 2020.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Статут 2020.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Статут 2020.pdf
28 серпня 2020 14:05
Проект договора.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Проект договора.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Проект договора.pdf
28 серпня 2020 14:05
Пояснювальна записка.pdf
28 серпня 2020 14:05
Ліцензія.pdf.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Ліцензія.pdf.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 14:05
Лист-відгук.PDF.(2).P7S
28 серпня 2020 14:05
Лист-відгук.PDF.(1).P7S
28 серпня 2020 14:05
Лист-відгук.PDF
28 серпня 2020 14:05
Лист про досвід роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС"

ПрАТ Авангард

Приватне акціонерне товариство Страхова компания "Теком"

ПАТ "НАСК "ОРАНТА" "

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МЕГА-ПОЛІС"

Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія"

ПрАТ Авангард

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС" 95 000,00
UAH
95 000,00
UAH
Документи
ПАТ "НАСК "ОРАНТА" " 115 869,20
UAH
115 869,20
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:57
Цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 10:57
Форма-1-2019-Баланс.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:57
Форма-1-2019-Баланс.pdf
13 жовтня 2020 10:57
Статут 2020.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:57
Статут 2020.pdf
13 жовтня 2020 10:56
Податкова.rar
13 жовтня 2020 10:56
Опис Статут 2020.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:56
Опис Статут 2020.pdf
13 жовтня 2020 10:56
Ліценщія ОПН.pdf.p7s
13 жовтня 2020 10:56
Ліценщія ОПН.pdf
20 серпня 2020 20:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:36
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:36
Форма-1-2019-Баланс.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Форма-1-2019-Баланс.pdf
20 серпня 2020 20:36
Статут 2020.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Статут 2020.pdf
20 серпня 2020 20:36
Опис Статут 2020.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Опис Статут 2020.pdf
20 серпня 2020 20:36
Ліценщія ОПН.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:36
Ліценщія ОПН.pdf
20 серпня 2020 20:36
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:53
аналогія001.jpg
31 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:19
довіреність на торги.jpg
29 серпня 2020 12:56
Форма 1_2019_без дес.PDF
29 серпня 2020 12:56
проект договору.pdf
29 серпня 2020 12:56
право підпису.jpg
29 серпня 2020 12:56
субпідрядники.jpg
29 серпня 2020 12:56
ст 17.pdf
29 серпня 2020 12:56
санкції.jpg
29 серпня 2020 12:56
захист довкілля.jpg
29 серпня 2020 12:56
додаток 3-1.jpg
29 серпня 2020 12:56
додаток 3.jpg
29 серпня 2020 12:56
26 ос об підв неб(1788).PDF
29 серпня 2020 12:56
ліміти .pdf
29 серпня 2020 12:56
довіреність 2020.pdf
29 серпня 2020 12:56
оподаткування.jpg
29 серпня 2020 12:56
витяг ПДВ_08_06_15.PDF
29 серпня 2020 12:56
дані про учасника.jpg
29 серпня 2020 12:56
код доступу.jpg
29 серпня 2020 12:56
Статут завірений дир..pdf
29 серпня 2020 12:56
кадри.jpg
29 серпня 2020 12:56
відгук Златогор-19.pdf
29 серпня 2020 12:56
акт Златогор.pdf
29 серпня 2020 12:56
договір Златогор.pdf
29 серпня 2020 12:56
аналогія.jpg
29 серпня 2020 12:56
тех-умови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС"

ПАТ "НАСК "ОРАНТА" "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС"
#32586973
Переможець 95 000,00
UAH
08 жовтня 2020 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС"
#32586973
95 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:58
2862-В-ОДФ-20.pdf укладений
28 жовтня 2020 17:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 000,00
UAH