Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний інтерактивний комплекс у складі: інтерактивна дошка, проектор
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2020-07-28-002065-b 540bb1b53e134e05ad50832c8e5f8ece
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Федорівна

+380683142032 kyltyra2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЛАГОДАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ АРБУЗИНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41230700
Місцезнаходження: 55325, Україна , Миколаївська обл., Благодатне, Ювілейна,16
Контактна особа: Любов Федорівна
+380683142032
kyltyra2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 16:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 16:40
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5580 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійний інтерактивний комплекс у складі: інтерактивна дошка, проектор

Мультимедійний інтерактивний комплекс у складі: інтерактивна дошка, проектор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Мультимедійний інтерактивний комплекс у складі: інтерактивна дошка, проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня її підписання уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:50
проект договору.docx
28 липня 2020 16:50
Огол. мультимед..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 липня 2020 11:49
Дата відповіді: 30 липня 2020 13:23
Шановний Замовник! В тендерній документації ви зазначаєте вимогу: Учасник має підтвердити спроможність поставити товар за адресами, визначеними замовником, шляхом надання інформації про наявність транспортного(-их) засобу(-ів), необхідного(-их) для поставки товару замовнику (власний або орендований або залучений на підставі надання відповідних послуг перевезення). Для підтвердження зазначеної інформації, надаються копія(-ї) свідоцтва(свідоцтв) про реєстрацію транспортного(-их) засобу(-ів) - для власників, в іншому випадку - або копію відповідного договору оренди або про надання послуг з перевезення тощо разом з копією свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного(-их) засобу(-ів). - Інформаційна довідка про наявність водія(-їв), який працює(-ють) в Учасника або який (які) працює(-ють) у суб’єкта – надавача послуг перевезення та який (-і) має(-ють) необхідні знання та досвід та буде(-уть) залучені для постачання предмету закупівлі. Надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин водія (-їв), вказаними згідно відповідної довідки, з учасником або надавачем послуг перевезення; копію(-ї) посвідчення водійських прав водія (водіїв), що буде (-уть) здійснювати перевезення; сканованого оригіналу медичної(их) довідки(ок) водія(їв), що буде (-уть) здійснювати перевезення, щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 №65/80. Чи будете ви розглядати пропозицію учасника, який надасть договір про співпрацю з перевізником Нова Пошта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники повинні надати всі документи, згідно переліку:
- копія(-ї) свідоцтва(свідоцтв) про реєстрацію транспортного(-их) засобу(-ів) - для власників, в іншому випадку - або копію відповідного договору оренди або про надання послуг з перевезення тощо разом з копією свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного(-их) засобу(-ів);
- інформаційна довідка про наявність водія(-їв), який працює(-ють) в Учасника або який (які) працює(-ють) у суб’єкта – надавача послуг перевезення та який (-і) має(-ють) необхідні знання та досвід та буде(-уть) залучені для постачання предмету закупівлі;
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин водія (-їв), вказаними згідно відповідної довідки, з учасником або надавачем послуг перевезення;
- копію(-ї) посвідчення водійських прав водія (водіїв), що буде (-уть) здійснювати перевезення;
- сканованого оригіналу медичної(их) довідки(ок) водія(їв), що буде (-уть) здійснювати перевезення, щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 №65/80
Якщо учасник не має власного або орендованого транспортного засобу, він повинен надати копію договору перевезення з будь-яким перевізником разом із вищезазначеними документами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-002065-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 липня 2020 18:08
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить вимогу: «Інформаційна довідка про наявність водія(-їв), який працює(-ють) в Учасника або який (які) працює(-ють) у суб’єкта – надавача послуг перевезення та який (-і) має(-ють) необхідні знання та досвід та буде(-уть) залучені для постачання предмету закупівлі. Надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин водія (-їв), вказаними згідно відповідної довідки, з учасником або надавачем послуг перевезення; копію(-ї) посвідчення водійських прав водія (водіїв), що буде (-уть) здійснювати перевезення; сканованого оригіналу медичної(их) довідки(ок) водія(їв), що буде (-уть) здійснювати перевезення, щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 №65/80. » Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби, також законодавчо відсутній обов’язок суб’єкта господарювання мати у підпорядкуванні працівників, що будуть здійснювати перевезення вантажу, як то водії, задля укладання договорів поставки. Враховуючи, що Учасники користуються своїм правом здійснювати поставку товарів із залученням транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із відповідною транспортною організацією, встановлена вимога є надмірно специфічною і вказує на спроби Замовника штучно звузити коло потенційних учасників торгів. Надання подібних документів є просто неможливим тими учасниками, які користуються послугами перевезення і не мають трудових відносин з водіями цих транспортних засобів, а таким чином не мають права вимагати таких документів як медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом. Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги, враховуючи, що предметом закупівлі є саме товар, а не окремі послуги з перевезення вантажів.Перевезення товару – є супутньою послугою. Товар, що є предметом закупівлі, не є таким до якого законодавством встановлено вимоги як для спецiальних чи небезпечних вантажiв. Просимо зважати на той факт, що відповідальність при укладеннi договору з Замовником, в тому числi за дії iнших осiб, при виконаннi зобов'язання несе саме переможець процедури закупiвлi. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників та товарів. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 11:58
Шановний учаснику, з метою підтвердження спроможності учасника поставити товар, що є предметом закупівлі, інформація щодо надання копій посвідчень водійських прав водія та медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом була включена до вимог документації. Замовник хоче бути впевненим, що особи, які будуть залучені до перевезення товару, допущені встановленим чинним законодавством порядком до керування транспортними засобами, що підтверджується наявністю посвідчення водія відповідної категорії, та придатні до керування транспортними засобами по медичним показанням. Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» до переліку документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів віднесено, серед інших, посвідчення водія відповідної категорії. Крім того, відповідно законодавства, що регулює правові та соціальні основи дорожнього руху, медичний огляд проводиться з метою визначення здатності водіїв до безпечного керування транспортними засобами, за результатами проходження якого видається медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом.
За таких обставин посвідчення водійських прав водія та медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом передбачені чинним законодавством України, вказані документи повинні бути в наявності у кожного водія, і замовник за договором перевезення має право вимагати у перевізника забезпечення наявності у водіїв належним чином оформлених документів для безперешкодного виконання перевезень, у зв’язку з чим Замовник не вбачає неможливості виконання учасниками вказаної умови документації.
З підстав вищенаведеного, Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 185 600,00
UAH з ПДВ
185 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:56
10. Персональні дані.pdf
04 серпня 2020 19:56
6. Витяг єдиний податок.pdf
04 серпня 2020 19:56
5. Копія Виписки.PDF
04 серпня 2020 19:56
32. Лист -гарантія 12 міс.pdf
04 серпня 2020 19:56
28. Порівняльна таблиця.pdf
04 серпня 2020 19:56
27. Техспецифікація-1.pdf
04 серпня 2020 19:55
25. Медична довідка.pdf
04 серпня 2020 19:55
3. Копія паспорту.PDF
04 серпня 2020 19:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 серпня 2020 19:55
22. Довідка водій.pdf
04 серпня 2020 19:55
1. Ценовое.pdf
04 серпня 2020 19:55
21. Копія свідоцтва_МАЗ.pdf
04 серпня 2020 19:55
20. Договор Концур ТОП.pdf
04 серпня 2020 19:55
14. Довідка печатка.pdf
04 серпня 2020 19:55
13. Довідка ст. 17.pdf
04 серпня 2020 19:55
12. Проект договору.pdf
04 серпня 2020 19:55
11. Лист умови договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3118119566
Переможець 185 600,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:53

Документи

07 серпня 2020 11:51
протокол9.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3118119566
185 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 11:51
протокол9.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:53
Договір 1 Мультимед..7z укладений
20 серпня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 600,00
UAH