Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зернові культури та картопля (картопля, горох)
Очікувана вартість
151 642,00 UAH
UA-2020-07-28-002057-c ● 9ca358d8dca84a2c8f091f398ad16e5c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" |
Код ЄДРПОУ: | 02003570 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Новгородська, 85 |
Контактна особа: |
Анна Тихоненко +380979109247 rodina1980@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 151 642,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 516,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10050 кілограми
Зернові культури та картопля (картопля, горох)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61166, Україна, Харківська область, м. харків, вул. Новгородська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 10:41 |
Додаток 1 тех. вим..docx | |
28 липня 2020 10:41 |
ДОГОВІР.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-002057-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПАКРИШ Б.В., Код ЄДРПОУ:2733810612
Дата подання: 11 серпня 2020 21:35
Переможець
Шановний Замовнику, хочу зауважити що учасником який визначений переможцем процедури закупівлі не дотримано вимог, які були встановлені Замовником, а саме в змісті оформлення пропозиції. Оскільки вимагалося надання належним чином завірених копій документів, крім того Замовником зазначалося вимога: « *Копії документів мають бути належним чином посвідчені («копія вірна»), завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника та власною печаткою (при наявності), крім оригіналів документів.» Переможцем не дотримано встановлених вимог передбачених Додатком 1 а саме:
Наявність складських приміщень. Відповідальність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам.
Підтвердження – копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані);
- повідомлення про державну реєстрацію потужності а саме: вид діяльності транспортування
- 3. Автотранспорт власний чи орендований, яким буде здійснюватись постачання
товару відповідно до діючих нормативних документів.
Підтвердження – копії наступних документів:
- техпаспорту на транспорт, яким буде здійснюватися поставка даного виду товару;
- договорів оренди (якщо транспорт орендований) або договорів на транспортні послуги.
Переможцем надано оригінали що порушує вимоги документації .
Прошу врахувати вище викладене та переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
Наявність складських приміщень. Відповідальність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам.
Підтвердження – копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди складських приміщень (якщо складські приміщення орендовані);
- повідомлення про державну реєстрацію потужності а саме: вид діяльності транспортування
- 3. Автотранспорт власний чи орендований, яким буде здійснюватись постачання
товару відповідно до діючих нормативних документів.
Підтвердження – копії наступних документів:
- техпаспорту на транспорт, яким буде здійснюватися поставка даного виду товару;
- договорів оренди (якщо транспорт орендований) або договорів на транспортні послуги.
Переможцем надано оригінали що порушує вимоги документації .
Прошу врахувати вище викладене та переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:29
Мета закупівлі – максимально ефективне та раціональне використання державних коштів.
Пропозиція Учасника ФОП "ГЕРМАН ЕДУАРД ВАЛЕРІЙОВИЧ" найбільш економічно вигідна.
В свою чергу Замовник впевнився, що:
1. Учасник має складські приміщення, приміщення в яких зберігається товар, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам. Учасником надано всі підтверджуючі документи
2. В учасника наявний автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання товару відповідно до діючих нормативних документів
3. Технічні, якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, і відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, враховуючи вище зазначене, Замовник визначив переможця
Пропозиція Учасника ФОП "ГЕРМАН ЕДУАРД ВАЛЕРІЙОВИЧ" найбільш економічно вигідна.
В свою чергу Замовник впевнився, що:
1. Учасник має складські приміщення, приміщення в яких зберігається товар, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам. Учасником надано всі підтверджуючі документи
2. В учасника наявний автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання товару відповідно до діючих нормативних документів
3. Технічні, якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, і відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, враховуючи вище зазначене, Замовник визначив переможця
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕРМАН ЕДУАРД ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3653404031 |
Переможець |
75 500,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:58
|
Dod ug 3 dog 126.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 15:35
|
дод уг 2 дог 126.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 10:52
|
du 1 dog 126.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 15:38
|
Dog 126.pdf | укладений |
19 серпня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної ціни договору на 0,03 грн ціна договору становить 75499,97 грн |
Номер договору про закупівлю: | №126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної ціни договору на 43670,44 грн ціна договору становить 31829,53 грн |
Номер договору про закупівлю: | №126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |