Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів на енергоблоці № 4 Рівненської АЕС" - етап 2
DSTU B.D.1.1-1.2013. Civil works within the facility technical upograde: "Modernization of control system for emergency diesel generators at Rivne NPP unit 4" - Phase 2
Очікувана вартість
177 921 340,00 UAH
UA-2020-07-28-002046-a 43af38bd4435481ca15b284e7b5fa3db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Олег
0363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Tsap Oleg Mikhailovich
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Additional contacts: Oleg
0363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 12:13
Очікувана вартість: 177 921 340,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 28 липня 2020 16:02
Enquiries until: 17 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 23 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 серпня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 177 921 340 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 890 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів на енергоблоці № 4 Рівненської АЕС" - етап 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

DSTU B.D.1.1-1.2013. Civil works within the facility technical upograde: "Modernization of control system for emergency diesel generators at Rivne NPP unit 4" - Phase 2
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:59
Електронний цифровий підпис
28 липня 2020 15:59
6090-20-ВТ_ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000027 ● 725692269ce34115a4a4b0336e708805
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-07-28-002046-a 28.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-11 12:04:26

Ухвала суду

Категорія справи № 640/26910/20: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; організації господарської діяльності, з них.
Надіслано судом: 09.11.2020. Зареєстровано: 10.11.2020. Оприлюднено: 10.11.2020.
Номер судового провадження: не визначено
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud2670/.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 2. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про мову та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель.

2020-10-22 16:28:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі вих. від 30.10.2020 № 16235/001

2020-10-30 16:45:44

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2020
UA-2020-07-28-002046-a43af38bd4435481ca15b284e7b5fa3db
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 01 вересня 2020 11:48
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:37
sign.p7s
26 серпня 2020 13:37
sign.p7s
26 серпня 2020 11:35
sign.p7s
26 серпня 2020 11:35
sign.p7s
26 серпня 2020 11:23
1. Лист-заявка.PDF
26 серпня 2020 11:23
5.3.1. Листи-відгуки.PDF
26 серпня 2020 11:22
9. Ліцензія ДСНС.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: 1.1. В складі пропозиції Учасника відсутня довідка від ТОВ «Укртехремонт», якого Учасник залучає у якості суббпідрядника, щодо наявності технологій, які забезпечать можливість виконання будівельних робіт. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. пункт 5 розділу ІІІ ТД, пункт 7 розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які забезпечить можливість виконання будівельних робіт.

Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 09:27
sign.p7s
14 вересня 2020 11:51
sign.p7s
11 вересня 2020 15:53
Тендерна пропозиція
11 вересня 2020 15:53
Довідка про дитячу працю
11 вересня 2020 15:53
Довідка з поліції
31 серпня 2020 12:44
sign.p7s
31 серпня 2020 12:44
sign.p7s
31 серпня 2020 12:34
укртехремонт
26 серпня 2020 14:10
sign.p7s
26 серпня 2020 14:10
sign.p7s
26 серпня 2020 11:32
Лист-заявка.pdf
26 серпня 2020 11:32
Лист-гарантія.pdf
26 серпня 2020 11:32
Укртехремонт.rar
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 666.14.30.PDF
26 серпня 2020 11:32
Технічна специфікація.pdf
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 160.13.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 137.12.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 045.12.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 035.19.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
наказ уповн. АП.PDF
26 серпня 2020 11:32
Ліцензія пожарн.pdf
26 серпня 2020 11:32
ліцензія будівельна.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:23
sign.p7s
27 серпня 2020 09:23
sign.p7s
27 серпня 2020 09:18
1.7_ліцензії.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.4_Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.2_Повноваження.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.3_НДУ_25.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.1_Лист-заявка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 159 600 000,00
UAH
157 510 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" 162 200 210,00
UAH
157 700 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 168 950 740,00
UAH
168 950 740,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 09:27
sign.p7s
14 вересня 2020 11:51
sign.p7s
11 вересня 2020 15:53
Тендерна пропозиція
11 вересня 2020 15:53
Довідка про дитячу працю
11 вересня 2020 15:53
Довідка з поліції
31 серпня 2020 12:44
sign.p7s
31 серпня 2020 12:44
sign.p7s
31 серпня 2020 12:34
укртехремонт
26 серпня 2020 14:10
sign.p7s
26 серпня 2020 14:10
sign.p7s
26 серпня 2020 11:32
Лист-заявка.pdf
26 серпня 2020 11:32
Лист-гарантія.pdf
26 серпня 2020 11:32
Укртехремонт.rar
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 666.14.30.PDF
26 серпня 2020 11:32
Технічна специфікація.pdf
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 160.13.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 137.12.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 045.12.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
дозвіл 035.19.56.PDF
26 серпня 2020 11:32
наказ уповн. АП.PDF
26 серпня 2020 11:32
Ліцензія пожарн.pdf
26 серпня 2020 11:32
ліцензія будівельна.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 09:23
sign.p7s
27 серпня 2020 09:23
sign.p7s
27 серпня 2020 09:18
1.7_ліцензії.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.4_Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.2_Повноваження.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.3_НДУ_25.pdf
27 серпня 2020 09:18
1.1_Лист-заявка.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 13:37
sign.p7s
26 серпня 2020 13:37
sign.p7s
26 серпня 2020 11:35
sign.p7s
26 серпня 2020 11:35
sign.p7s
26 серпня 2020 11:23
1. Лист-заявка.PDF
26 серпня 2020 11:23
5.3.1. Листи-відгуки.PDF
26 серпня 2020 11:22
9. Ліцензія ДСНС.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 157 510 000,00
UAH
08 вересня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
157 510 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 вересня 2020 16:25
KMBT_215_17209.pdf укладений
23 вересня 2020 16:25
sign.p7s зміни до договору
25 листопада 2020 15:41
6090-20ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-010025
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку